مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

۱۰ چالش برتر کسب و کار و غلبه بر آن ها

۱۰ چالش برتر کسب و کار و غلبه بر آن ها:رویدادهای سال 2020 بر تمام صنایع تأثیر گذاشت و چالش های تجاری جدیدی را به ارمغان آورد که شرکت ها باید بر آنها غلبه می کردند. همه‌گیری COVID-19 برنامه‌های شرکت‌های متعددی را مختل کرد و کسب‌وکارها رامجبور به انجام اقدامات فوری کرد.  به گفته McKinsey & Company ، میانگین سهم تعاملات دیجیتالی مشتری از 36 درصد به 58 درصد بین دسامبر 2019 تا ژوئیه 2020 افزایش یافته است. در نتیجه، رقابت در هر طاقچه بسیار بالا شد.

10 چالش برتر کسب و کار و نحوه غلبه بر آن ها

جدا از ارائه یک محصول یا خدمات با کیفیت برای حفظ مشتریان، شرکت شما باید چابک باشد و در گرایش های بازار حرکت کند . کیم هافمن، معاون فناوری اطلاعات جهانی در Elastic دیدگاه خود را در مورد این وضعیت به اشتراک گذاشت: «2020 به ما آموخت که برای رقابتی بودن، باید چابک باشیم و بتوانیم به سرعت به شرایط متغیر بازار واکنش نشان دهیم. در سال 2021، تیم من و من به دنبال ایجاد نوآوری در مدل کسب و کار دیجیتالی خواهیم بود که بر سرعت، انعطاف پذیری و چابکی تمرکز دارد.

مقابله با رقابت در بازار و افزایش درآمد شرکت، مستلزم آن است که برای چالش های تجاری پیش رو آماده شوید و درک کنید که چگونه می توانید بر آنها غلبه کنید. در این مقاله، OpenGeeksLab شما را از طریق بزرگترین چالش های تجاری راهنمایی می کند و توضیح می دهد که چگونه می توانید آنها را به فرصت های رشد تبدیل کنید. بیایید رول کنیم.

COVID-19 چگونه بر مشاغل تأثیر گذاشت؟

چالش های کسب و کار در کمین کارآفرینان

۱. همگام با روندهای صنعت
۲. مقابله با رقابت بازار
۳. پذیرش دیجیتال
۴. اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار
۵. تجزیه و تحلیل داده ها
۶. نوسازی سیستم های قدیمی
۷. امنیت سایبری
۸. ایجاد تعادل بین کیفیت و رشد
۹. جذب و حفظ استعدادها
۱۰. شناسایی کانال های فروش جدید
ما می توانیم به شما در حل چالش های کسب و کارتان کمک کنیم!

COVID-19 چگونه بر مشاغل تأثیر گذاشت؟

 

در طول همه‌گیری، کسب‌وکارها و دولت‌ها در سرتاسر جهان با چالش تجاری مشابهی مواجه شدند: اقتصاد خود را فعال و راه‌اندازی کنیم در حالی که همه مصرف‌کنندگان در خانه‌های خود محبوس هستند. شرکت ها چاره ای جز تطبیق با واقعیت جدید نداشتند. بحران کووید-۱۹ تقریباً همه صنایع را مجبور کرد تا مدل‌های تجاری خود را تغییر دهند.

بیایید نگاهی به صنعت هتلداری بیندازیم که 10 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد. EHL Insights بیان کرد که در سال 2020 تعداد گردشگران جهانی 30 درصد نسبت به سال 2019 کاهش یافت. کووید-19 در حالی که دردسرساز بزرگی بود که 650000 نیروی کار مهمان‌نوازی را بیکار کرد و چالش‌های شدیدی را برای صاحبان مشاغل کوچک ایجاد کرد، همچنین به یک تسریع‌کننده بزرگ تحول دیجیتال تبدیل شد. در این طاقچه برای اطمینان از ایمنی بازدیدکنندگان، هتل‌های زنجیره‌ای یک چک‌این سیار ارائه کردند که صف‌های میز جلو را کاملاً از بین برد. علاوه بر این، مشتریان می توانند از طریق برنامه های دربان، غذا و خدمات اتاق اضافی سفارش دهند. برنامه‌های رزرو هتل به مشتریان کمک می‌کنند تا حتی قبل از رسیدن به هتل، اقامت خود را سفارشی کنند. به هر حال، شما می توانید نگاهی به GOeureka بیندازید، یک پلت فرم مبتنی بر بلاک چین که آینده رزرو آنلاین هتل را شکل می دهد که توسط تیم ما توسعه یافته است.

صنعت دیگری که گرمای COVID-19 را تحت تأثیر قرار داد، خدمات غذایی بود . تحقیقات اخیر توسط Deloitte نشان داد که 42٪ بیشتر مردم (در مقایسه با زمان های قبل از COVID) به جای رفتن به رستوران در خانه آشپزی می کنند. علاوه بر این، 20٪ بیشتر پاسخ دهندگان غذا را برای تحویل گرفتن یا تحویل سفارش می دهند. این واقعیت ممکن است به یکی از بزرگترین چالش ها برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل شود. بنابراین، این طاقچه باید خود را با چالش‌های تجاری جدید تطبیق دهد و توانایی‌هایی را ارائه دهد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود بازار تحویل غذا تا 154.3 میلیارد دلار در مقایسه با 107.44 میلیارد دلار در سال 2019 رشد کند. در طی یک تحول، برخی از رستوران‌ها خدمات تحویل خود را راه‌اندازی کردند، در حالی که برخی دیگر با واسطه‌هایی مانند UberEats، GrubHub و غیره برای غلبه بر تجارت جدید همکاری کردند. چالش ها. علاوه بر این، مغازه‌های مزرعه محلی مانند سایر بخش‌ها، چالش‌های تجاری کوچک را تجربه نکردند. آنها در میان مصرف کنندگان محبوب شدند، زیرا فروشگاه های خرده فروشی بزرگ فاقد منابع بودند.

موضوعات بسیار بیشتری وجود دارد که می توان در مورد آنها بحث کرد. صنعت مراقبت های بهداشتی از راه حل های دیجیتالی استفاده کرد و برای معاینه از راه دور بیماران و تجویز داروها استفاده کرد. بنابراین، انتظار می‌رود اندازه بازار سلامت از راه دور تا سال 2027 با CAGR 25.2 درصد در طول دوره پیش‌بینی به 559.52 میلیارد دلار برسد. اکنون زمان خوبی برای مطالعه در مورد Doctro.app است که توسط کارشناسان ما برای کمک به پزشکان و بیماران در ارتباط ماندن در عصر همه‌گیری ساخته شده است.

صنعت آموزشی نیز با آموزش در محل با چالش های تجاری مواجه شد. طبق گزارش یونسکو، 82.1 درصد از دانش آموزان ثبت نام شده تحت تأثیر تعطیلی مدارس در اوج شیوع همه گیر قرار گرفتند. به همین دلیل است که مدیریت مؤسسات آموزشی از راه دور رفتند تا فرآیند یادگیری را قطع نکنند. به‌علاوه، پلتفرم‌های آموزشی آنلاین رشد بی‌سابقه‌ای از کاربران کسب کردند. به عنوان مثال، Coursera از 59 میلیون ثبت نام دوره گزارش می دهد که نشان دهنده رشد 248 درصدی سال به سال است.

در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که کووید-۱۹ فرصت‌های رشد بیشتری به ارمغان آورد تا آسیب. با این حال، چیزی که شرکت ها را از نمونه ما متمایز می کند، مدیریت بی نقصی است که به آنها کمک کرد تا سریعاً سازگار شوند. از شرکت هایی که ورشکست شدند غافل نشویم زیرا نتوانستند خود را با این وضعیت وفق دهند و همه مشکلات کسب و کارهای کوچک که هنوز حل نشده است.

برای کمک به شما در جلوگیری از اشتباهات آنها، ما تحقیقات عمیقی انجام داده‌ایم و فهرستی از چالش‌های تجاری احتمالی در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ را گردآوری کرده‌ایم. بیایید همه مشکلات کارآفرینی را از نزدیک بررسی کنیم و راه حلی برای غلبه بر آنها پیدا کنیم.

۱۰ چالش برتر کسب و کار و غلبه بر آن ها
 

چالش های کسب و کار در کمین کارآفرینان

 

حتی سخت ترین چالش را می توان با یک استراتژی دقیق و آمادگی پیشرفته به نفع شما تبدیل کرد. برای اطلاع از چالش های تجاری آتی به لیست ما نگاه دقیق تری بیندازید.

۱. همگام با روندهای صنعت

همانطور که قبلاً فهمیدید، COVID-19 بر تک تک حوزه‌ها تأثیر گذاشت و رقابت را در همه صنایع افزایش داد. همه‌گیری باعث شد شرکت‌ها در استراتژی‌های کسب‌وکار خود تجدیدنظر کنند و ابزار جدیدی برای درآمدزایی پیدا کنند. چنین دگرگونی سریعی برای کسانی که در معرض تغییرات هستند، رفاه به ارمغان می آورد و کارآفرینان محافظه کار و بیش از حد فکر را پشت سر می گذارد.

بیایید پرونده موفقیت آمیز Spotify را در طول همه گیری بررسی کنیم. هنگام استفاده از یک طرح رایگان، کاربران به تبلیغات گوش می دهند. Spotify بر روی این مدل درآمدی به دلیل پایگاه کاربر رایگان بزرگ تمرکز کرده است. با این حال، هنگامی که COVID-19 رخ داد، تبلیغ‌کنندگان مجبور شدند بودجه خود را کاهش دهند و این مدل نتوانست نتایج مطلوب را ارائه دهد. به همین دلیل است که Spotify بردار خود را به سمت اشتراک های پولی پادکست تغییر داد . پادکست‌های پولی به بهانه شریک سلامت روان در دوران انزوا، به سرعت مخاطبان را افزایش داد و افراد مشهوری را که محتوا ارائه می‌دهند، جذب کرد. در نهایت، این استراتژی سودآور شد و مورد استقبال گرم کاربران Spotify قرار گرفت.

۲. مقابله با رقابت بازار

هر شرکتی به این فکر می کند که چگونه محصولی با کیفیت ارائه کند و خدمات مشتری درجه یک را برای حفظ مشتریان فعلی و دستیابی به رشد پایه کاربر ارائه دهد. به همین دلیل بسیار مهم است که مراقب رقبا و رهبران صنعت خود باشید. خدمات جدید، استراتژی های بازاریابی و نظرات مشتریان خود را بررسی کنید. این اطلاعات منابع درآمد رقبا را بیشتر روشن می کند و توضیح می دهد که چگونه آنها وفاداری مشتریان را به دست می آورند.

متأسفانه، گاهی اوقات متوجه می شوید که نمی توانید در بازار فعلی خود رقابت کنید. در واقع، در مقایسه با دیگر چالش های کارآفرینی، مشکل چندانی نیست. شما به راحتی می توانید محصول خود را به بازارهای دیگر معرفی کنید. ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که از صنعت فعلی خود به یک صنعت کاملاً جدید بروید. در عوض، می توانید مخاطبان هدف جدیدی را هدف قرار دهید.

سلامت از راه دور تبدیل به جایگاهی شد که در طول COVID-19 محبوبیت زیادی را تجربه کرد. جدای از کمک به بیماران، شرکت ها باید دریابند که چگونه در یک بازار پررونق رقابتی باقی بمانند. Plushcare ، سرویسی که به شرکت‌ها کمک می‌کند پزشکان آنلاین را پیدا کنند، افزایش 70 درصدی کاربران را تجربه کرد. برای حفظ مخاطبان خود، Plushcare تصمیم گرفت آزمایش‌های خانگی COVID-19 و ارزیابی خطر ابتلا به ویروس کرونا را راه‌اندازی کند که کاملاً با خدمات بهداشت از راه دور آنها مرتبط بود. چنین محوری در استراتژی تجاری Plushcare به آن کمک کرد تا بر یکی از بزرگترین چالش های تجاری – حفظ مخاطبان در یک بازار بیش از حد اشباع شده غلبه کند.

شما نام ایده را بگذارید، ما آن را زنده می کنیم!

فوراً با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه متخصصان ما می توانند کسب و کار شما را با خدمات توسعه نرم افزار سفارشی متحول کنند.

۳. پذیرش دیجیتال

در دنیای امروز، دیجیتالی شدن نمی‌تواند بیشتر برای شرکت‌ها مرتبط باشد. این بیماری همه گیر چندین سال فرآیند تحول دیجیتال را به چند ماه فشرده کرد. همه صنایع، از خودرو گرفته تا مد، به دلایلی دیجیتال شدند. یکی از مهم‌ترین آنها ارتباط با مشتریان است. اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های موبایل به کانال‌های توزیع با ارزشی برای شرکت‌ها در سراسر جهان تبدیل شدند. به عنوان مثال، در خرده فروشی، فروش تجارت الکترونیک ۴.۵ تریلیون دلار با اندازه بازار خرده فروشی جهانی ۲۵ تریلیون دلار است.

با این حال، دیجیتالی شدن فرآیندی پیچیده و زمان بر است. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تجاری در اینجا این است که بفهمید چگونه می‌توانید برای مشتریان خود ارزشی از طریق اینترنت فراهم کنید. شما باید یک برند در فضای دیجیتال ایجاد کنید، کمپین های بازاریابی را تنظیم کنید، یک راه حل نرم افزاری کارآمد ایجاد کنید که نیازهای مشتریان شما را برآورده کند، و خیلی چیزهای دیگر. بدیهی است که اصلاً رویکرد دیجیتالی‌سازی یکپارچه وجود ندارد. کل استراتژی حول نیازهای کسب و کار شما می چرخد.

با این حال، توصیه اصلی برای غلبه بر این چالش تجاری، جدی گرفتن توسعه نرم افزار است . غیرممکن است که هیئت منصفه یک محصول نرم افزاری را که مشکلات خریدار را حل می کند و به خوبی کار می کند، جعل کند. چرخه عمر توسعه نرم افزار شامل متغیرهای بسیار زیادی است و شما نمی توانید به تنهایی از پس آنها برآیید. بنابراین، زمانی که به توسعه اپلیکیشن یا وب سایت فکر می کنید، بهتر است این فرآیند را به یک شرکت توسعه نرم افزار با تخصص اثبات شده در حوزه کاری خود محول کنید.

۴. اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار

اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار (BPA) به شرکت‌ها کمک می‌کند تا وظایف تکراری روزانه را حذف کنند. هدف اصلی BPA تسریع گردش کار کارکنان و دادن زمان بیشتر برای وظایف با اولویت بالاتر است. امروزه، سازمان‌ها فعالیت‌های مختلفی مانند استخدام نامزدها، تبدیل داده‌ها، کمپین‌های بازاریابی، حسابداری و غیره را خودکار می‌کنند. ساده کردن عملیات روتین یکی از بزرگترین مشکلات در تجارت را حل می کند. اشتباهات احتمالی ناشی از عامل انسانی را حذف می کند.

وقتی به BPA فکر می کنیم، شرکت ها بین دو گزینه تصمیم می گیرند. اولین مورد به استخدام یک فروشنده شخص ثالث است که راه حل آنها را با فرآیندهای تجاری شما ادغام می کند. این رویکرد بسیار بحث برانگیز است. از یک طرف، شما یک راه حل بدون دردسر برای چالش های تجاری خود دریافت می کنید. فروشندگان معمولاً پشتیبانی چرخه کاملی را ارائه می دهند که شامل مدیران اختصاصی می شود که نرم افزاری را برای شما تنظیم می کنند و به نیروی کار شما آموزش می دهند که چگونه از آن به طور مؤثر استفاده کنند. سرعت یکپارچه سازی مزیت اصلی پلتفرم های شخص ثالث است.

از سوی دیگر، این راه حل ها اغلب دارای محدودیت های شدید هستند و لزوما پاسخگوی نیازهای شما نیستند. حتی اگر می‌خواهید فرصت‌های این محصول را گسترش دهید، تنظیم دقیق نرم‌افزار از پیش ساخته ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد. اگر چنین مبادلاتی را تحمل نکنید، گزینه دوم انتخاب شما خواهد بود.

سیستم های BPA سفارشی برای نیازهای کسب و کار شما طراحی شده است. با تجزیه و تحلیل تمام فرآیندهای معمول در شرکت خود، می توانید یک لیست ویژگی های جامع تهیه کنید و آن را به یک شرکت توسعه نرم افزار ارسال کنید. بعداً، مهندسان نرم افزار شما را از ابتدا ایجاد می کنند که چالش های تجاری خاص شما را حل می کند. با این رویکرد، دقیقا همان چیزی را که نیاز دارید به دست می آورید. به علاوه، شما نباید مانند اشخاص ثالث هزینه سالانه بپردازید. با این حال، خدمات نرم افزاری سفارشی هزینه زیادی دارد و زمان ارزش گذاری را افزایش می دهد.

۱۰ چالش برتر کسب و کار و غلبه بر آن ها

10 چالش برتر کسب و کار و نحوه غلبه بر آن ها

۵. تجزیه و تحلیل داده ها

در دهه گذشته، داده ها به یکی از با ارزش ترین منابع در جهان تبدیل شده اند که طیف وسیعی از چالش های تجاری را حل می کند. با علم داده، شرکت ها به بینش های جدیدی در مورد رفتار مشتری، محصولات پرطرفدار، و فرآیندهای تصمیم گیری بهبود یافته دسترسی پیدا کردند. به عنوان مثال، Airbnb یک الگوریتم مبتنی بر داده ایجاد کرد که قادر به پیش‌بینی نتایج یک اقدام یا رویدادی است که در داخل شرکت اتفاق می‌افتد.

علاوه بر این، شرکت ها کمبود ذخیره سازی برای داده های خود را تجربه کردند. بنابراین، زیرساخت‌های ابری جایگزین معماری داخلی معمولی می‌شوند. دیر یا زود، کسانی که داده ها را جمع آوری نمی کنند از رقبای خود عقب می مانند. شرکت‌ها قبلاً جمع‌آوری‌کننده‌های راه‌اندازی مبتنی بر ابر ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، Snowflake Startup Challenge استارتاپ هایی را گرد هم می آورد که برنامه هایی را بر اساس Snowflake Data Cloud می سازند.

برای غلبه بر این چالش تجاری باید از ابزارهای مناسب استفاده کنید. بازار ابزارهای هوش تجاری قدرتمندی را ارائه می دهد که بینش های ارزشمندی را از داده های خام شما استخراج می کند. در ترکیب با یک سیستم سفارشی ETL (استخراج، تبدیل، بارگذاری)، یک خط لوله داده کامل برای نیازهای بازاریابی یا تجزیه و تحلیل کسب و کار خود دریافت خواهید کرد. تنها چیزی که نیاز دارید گروهی از دانشمندان داده است که ارزش این بینش ها را به دست آورند.

۶. نوسازی سیستم های قدیمی

به زبان ساده، نرم افزار قدیمی یک سیستم قدیمی است که در حال حاضر توسط شرکت استفاده می شود. اساساً تمام الزامات اولیه را برآورده می کند و وظیفه اولیه را انجام می دهد. با این حال، چنین سیستمی ممکن است به یک چالش تجاری سخت تبدیل شود. اولین و مهمترین – نرم افزار قدیمی مقیاس پذیری نرم افزار را از بین می برد. دلیل آن در یک پشته فناوری منسوخ نهفته است. سیستم ایجاد شده یک دهه پیش را نمی توان با ابزارهای به روز پشتیبانی یا نگهداری کرد. از سوی دیگر، استخدام توسعه دهندگانی که با ابزارهای منسوخ کار می کنند، از نظر بازار فناوری اطلاعات امروزی، ایده ای زمان بر و نه چندان امیدوارکننده است.

برخی از شرکت ها با افزودن ماژول های نرم افزاری جدید ایجاد شده با ابزارهای مدرن، این چالش تجاری را برطرف می کنند. با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که انباری از ماژول های ساخته شده با فناوری های کاملاً متفاوت باعث اختلال در عملکرد سیستم جهانی شود. ناگفته نماند که این سیستم ها به پول بسیار بیشتری نسبت به نرم افزارهای معمولی نیاز دارند.

برای حل مشکلات مشابه در تجارت، باید کل سیستم قدیمی خود را مدرن کنید . حتی اگر به زمان و بودجه نیاز دارد، بیشتر از آن چیزی که از دست بدهید، به دست خواهید آورد. پس از ارتقا، عملکرد نرم افزار شما به شدت افزایش می یابد، کارایی نیروی کار شما افزایش می یابد و سیستم ایمن تر و چابک تر می شود.

۷. امنیت سایبری

شرکت‌های سطح سازمانی و کسب‌وکارهای کوچک به هدفی برای هکرها و کلاهبرداران تبدیل می‌شوند. با افزایش حجم داده های شخصی کاربران، خطرات نشت داده ها ناشی از آسیب پذیری های نادیده گرفته شده بیشتر می شود. در سال ۲۰۲۱، امنیت سایبری یکی از اصلی ترین چالش های تجاری است که باید با جدیت تمام با آن برخورد کرد.

بنابراین، دقیقاً باید مراقب چه چیزی باشید؟ در اینجا سه ​​تهدید اصلی برای آینده نزدیک وجود دارد:

  • باج افزار و فیشینگ. در طول سال گذشته، باج افزار بیش از یک چهارم کل حملات سایبری گزارش شده توسط X-Force IBM Security را تشکیل می داد. هکرها از زمان شروع همه گیری، موارد باج افزار را تقریبا دو برابر کرده اند.
  • هکرها زمین های جدید را برای حملات کاوش می کنند. فوریت کار از راه دور خانه های میلیون ها کارمند را به دفاترشان تبدیل کرده است. با این حال، در زندگی روزمره، مردم با امنیت شبکه مانند شرکت ها رفتار نمی کنند. دفاتر خانگی به ندرت دارای فایروال های امن، روترها و مدیریت دسترسی هستند که توسط نیروی کار اختصاصی اداره می شود. این وضعیت فرصت‌های جدیدی را برای هکرها ایجاد می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا بهره‌برداری‌های خود را در دستگاه‌ها و شبکه‌های کارمندان آزمایش کنند.
  • اینترنت اشیا اینترنت اشیا همچنین امکانات بی نهایتی را برای هکرها به ارمغان می آورد. با تخمینی ۳۰ میلیارد دستگاه متصل تا سال ۲۰۲۵ ، هکرها قطعا این فرصت ها را برای نفوذ به شبکه های شرکتی کشف خواهند کرد. اجرای اقدامات امنیتی جدی بخش قابل توجهی از بودجه را مصرف می کند. این واقعیت ممکن است بر صنعت اینترنت اشیا تأثیر منفی بگذارد و به یک چالش جدی راه اندازی برای کارآفرینان اینترنت اشیا تبدیل شود.

۱۰ چالش برتر کسب و کار و نحوه غلبه بر آن ها

۸. ایجاد تعادل بین کیفیت و رشد

در دنیای عالی، کیفیت و رشد همیشه باید در شرکت شما همسو باشد. به نظر می رسد که رشد کسب و کار شما در عین ارائه خدمات با کیفیت، قانونی است. با این حال، همه چیز به این سادگی نیست. گسترش به بازارهای جدید و گسترش دامنه فعالیت‌های شما مستلزم سرمایه‌گذاری بزرگ در نیروی کار جدید، دفاتر و هزینه‌های عملیاتی قبل از مشاهده سود واقعی است. در نهایت، اگر هزینه ها بیشتر از درآمد ایجاد شده توسط یک بازار خاص باشد، ممکن است کیفیت محصول کاهش یابد یا قیمت ممکن است افزایش یابد.

برای غلبه بر این چالش تجاری، باید معیارهای رشد خود را به وضوح درک کنید و دقیقاً چه چیزی را می خواهید به دست آورید. تسریع بیش از حد مسیر رشد ممکن است منجر به تناقضات عملیاتی، بدتر شدن تجربه مشتری و تخریب تصویر برند شود. به دنبال سود فوری نباشید، به جای آن به راحتی به چالش های رشد در تجارت بپردازید. هماهنگی با نیازهای مشتریان چیزی است که شما را در میان سایر شرکت هایی که برای کسب درآمد عجله دارند متمایز می کند.

به دنبال توسعه دهندگان برنامه های تایید شده ای هستید که بتوانند یک محصول نرم افزاری بسازند که تفاوت ایجاد کند؟

۹. جذب و حفظ استعدادها

با از دست دادن شغل میلیون ها نفر، کسانی که هنوز شاغل هستند معمولاً به مکان خود می مانند و به دنبال فرصت های شغلی جدید نمی گردند. این واقعیت این روزها استخدام استعدادها را بسیار سخت کرده است. به خصوص وقتی در مورد مهندسان نرم افزار صحبت می کنیم. از آنجایی که همه شرکت‌ها دیجیتالی می‌شوند، این همراهان کارهای زیادی برای انجام دارند. مدیریت به طور مداوم حقوق توسعه دهندگان را افزایش می دهد تا آنها را در شرکت خود نگه دارد. حقوق هنگفت مهندسان ممکن است امروزه به یکی از چالش های راه اندازی یک کسب و کار تبدیل شود.

با این حال، اگر قصد جذب نیروی کار جدید را دارید، باید استخدام‌کنندگان با تجربه پیدا کنید و نرم‌افزار استخدام به‌روز را در اختیار آنها قرار دهید . علاوه بر این، بودجه خود را برای توسعه دهندگان محاسبه کنید. تخمین میانگین دستمزد برای یک مهندس سخت است، زیرا بستگی به پشته فنی آنها و تجربه کاری آنها دارد. می‌توانید از Glassdoor برای اطلاع از حقوق متوسط ​​توسعه‌دهندگان با تجربه مورد نیاز استفاده کنید. اگر به یک تیم داخلی نیاز ندارید، شاید بهتر باشد خدمات یک فروشنده شخص ثالث را برای مقابله با این مشکل مدیریت کسب و کار در نظر بگیرید.

۱۰. شناسایی کانال های فروش جدید

گسترش کانال های فروش و حفظ مشتریان فعلی آخرین اما نه کم اهمیت ترین در لیست چالش های تجاری ما برای سال های آینده است. برای به دست آوردن مشتریان جدید باید دقیقاً بدانید که مشتری فعلی شما کیست. امروزه دانستن جنسیت و سن مشتری برای سرعت بخشیدن به فروش کافی نیست. شما باید به وضوح درک کنید که چرا مشتریان به محصول شما علاقه دارند و چگونه می توانید فروش خود را به مشتریان جدید تقسیم کنید. مطالعه موردی Fun and Function توضیح می دهد که چگونه می توانید یک مخاطب مناسب را هدف قرار دهید.

ما می توانیم به شما در حل چالش های کسب و کارتان کمک کنیم!

همانطور که مشخص است، رویدادهای اخیر نحوه اداره کارآفرینان را تغییر داده است. دیجیتالی شدن به بخشی اجتناب ناپذیر از هر استراتژی تجاری تبدیل شد. ما در OpenGeeksLab می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بر همه چالش‌های تجاری غلبه کنید و هر محصول نرم‌افزاری را بسازید که نیازهای تجاری شما را برآورده کند. تجربه گسترده ما در صنایع متعدد به ما کمک می کند کیفیتی را که مشتریان انتظار دارند ارائه دهیم.

منبع: AKOBDC

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد