مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

سیستم های منابع انسانی چیست؟

سیستم‌های منابع انسانی مدیریت منابع انسانی را ساده می‌کند، تصمیم‌گیری منابع انسانی را بهبود می‌بخشد، انطباق با قوانین را ممکن می‌سازد و به تیم‌های منابع انسانی کمک می‌کند تا از مدیران و کارمندان بهتر حمایت کنند.

همچنین به عنوان سیستم‌های مدیریت منابع انسانی (HRMS) یا سیستم‌های اطلاعات منابع انسانی (HRIS) شناخته می‌شود، سیستم منابع انسانی یک برنامه کاربردی تجاری است که برای مدیریت چرخه عمر کامل کارکنان از استخدام و راه‌اندازی از طریق مدیریت اصلی منابع انسانی تا مشارکت کارکنان و مدیریت عملکرد طراحی شده است.

چه کسی از سیستم های منابع انسانی استفاده می کند؟

سیستم‌های نرم‌افزار منابع انسانی توسط شرکت‌هایی با هر اندازه در هر بخش تجاری، از موسسات خیریه کوچک و کسب‌وکارهای تخصصی گرفته تا شرکت‌های چندملیتی عظیم استفاده می‌شوند.

در گذشته، سیستم‌های منابع انسانی برای استفاده توسط متخصصان منابع انسانی و مدیریت ارشد طراحی می‌شدند و عمدتاً بر جمع‌آوری و سازمان‌دهی داده‌ها متمرکز بودند. امروزه، آنها توسط کل نیروی کار، از جمله نامزدهای شغلی، و شاید به تامین کنندگان خارجی نیز تعمیم داده شوند. در نتیجه، سیستم‌های HR مدرن هم پیچیده‌تر و هم راحت‌تر از HRIS مدیریت سنگین‌تر به سبک قدیمی‌تر هستند. برای مثال، آن‌ها معمولاً روی موبایل و تبلت و همچنین لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی کار می‌کنند و دارای ویژگی‌هایی هستند که به‌طور خاص برای جذب کارمندان طراحی شده‌اند.

یک سیستم منابع انسانی چه کاری باید انجام دهد؟

سیستم‌های منابع انسانی باید داده‌های کارکنان شما را متمرکز، ایمن و سازماندهی کنند، فعالیت‌های کلیدی اداری مانند استخدام، مدیریت غیبت و غیبت را ساده‌سازی کنند و به کارمندان کمک کنند تا بیشتر با یکدیگر همکاری کنند. در اینجا مهمترین ویژگی هایی است که باید به آنها توجه کنید:

 

تمام داده های منابع انسانی خود را با هم جمع کنید (و ایمن نگه دارید)

  • بهترین سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دارای یک پایگاه داده جامع منابع انسانی هستند که جمع‌آوری، مدیریت و گزارش در مورد طیف وسیعی از داده‌های سازمان و کارکنان مورد نیاز برای پشتیبانی از بهترین شیوه‌های منابع انسانی را برای منابع انسانی آسان‌تر می‌کند. این بدان معناست که آنها باید بیش از اطلاعات اصلی منابع انسانی، مانند مشخصات کارکنان و جزئیات استخدام، کارهای بیشتری انجام دهند. آنها باید همه چیزهایی را که برای عملکرد خوب سازمان شما لازم است پوشش دهند. این می تواند از داده های منابع انسانی مرتبط با انطباق، مانند شواهد مربوط به حق کار یا حوادث بهداشتی و ایمنی، تا داده هایی برای کمک به توسعه موثر کارکنان و برنامه ریزی شغلی و DEI باشد.

از تمام عملکردهای منابع انسانی خود پشتیبانی کنید

  • همه سازمان ها به یک شکل عمل نمی کنند یا الزامات یکسانی ندارند. سیستم های مدولار مدیریت منابع انسانی به سازمان ها این امکان را می دهد که ویژگی های منابع انسانی را انتخاب کنند که منعکس کننده نیازهای منابع انسانی خاص آنها باشد. ماژول‌های منابع انسانی ممکن است بخشی از مجموعه منابع انسانی یکپارچه باشند و پلتفرم فناوری یکسانی را به اشتراک بگذارند. یا، آنها می توانند از یک تامین کننده متفاوت باشند اما یک رابط از پیش توسعه یافته داشته باشند. مهم این است که بررسی کنید که هر ماژول منابع انسانی که انتخاب می‌کنید می‌تواند (توسط شما) متناسب با فرآیندهای شما باشد و از عملکردهای منابع انسانی که در تجارت شما ضروری هستند پشتیبانی کند.

با کارمندان (و مدیران) خود ارتباط برقرار کرده و درگیر کنید

  • سلف سرویس ایمن و با استفاده آسان، پیش نیاز هر سیستم منابع انسانی مدرن است. این کار منابع انسانی را از مدیریت وقت گیر رها می کند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیران خط قرار می دهد. کارمندان از روی داده های خود دیده می شوند و فعالیت های مهم نادیده گرفته نمی شوند.

  • فعالیت های دستی وقت گیر را خودکار کنید 

  • مسلماً مهمترین ویژگی هر سیستم منابع انسانی گردش کار و اتوماسیون تعبیه شده است. این‌ها جریان فعالیت‌ها را در اطراف سازمان تنظیم می‌کنند، اعلان‌ها را ارسال می‌کنند و کارهای عقب افتاده را تعقیب می‌کنند و در وقت همه صرفه‌جویی می‌کنند.

با روش کار خود سازگار شوید

  • همانطور که سازمان ها رشد می کنند و تغییر می کنند، فرآیندهای منابع انسانی نیز باید تغییر کنند. سیستم‌های منابع انسانی باید انعطاف‌پذیر و سازگار باشند. در غیر این صورت آنها به سرعت منسوخ می شوند. برخی از تامین کنندگان هزینه تنظیمات را دریافت می کنند. برخی دیگر ابزارهای پیکربندی را در محصول خود خواهند داشت.

با اختلافات منطقه ای یا جهانی کنار بیایید

  • برخی از HRMS قابلیت های چند زبانه، چند ارزی و چند شرکتی را ارائه می دهند. آنها همچنین اجازه خواهند داد تا قوانین و فرآیندهایی تنظیم شوند تا الزامات محلی را منعکس کنند. این می تواند از نقش های امنیتی مختلف بر اساس موقعیت مکانی گرفته تا حقوق متفاوت برای مرخصی با حقوق متفاوت باشد.


ادغام با سایر سیستم های تجاری

  • اکثر سیستم های منابع انسانی مدرن ابزارهایی را ارائه می دهند که اتصال سیستم منابع انسانی خود را با سایر برنامه ها برای شما آسان می کند. به عنوان مثال، یک API (Application Programming Interface)، webhooks و گزینه های single sign-on. اینها امکان ادغام آسان‌تر بین سیستم اطلاعات منابع انسانی شما و سایر برنامه‌های تجاری و پروتکل‌های امنیتی شما را فراهم می‌کنند.

با تو رشد کن

  • اولویت های کسب و کار تغییر می کند، بنابراین باید مطمئن باشید که سیستم منابع انسانی شما با شما تغییر خواهد کرد. بهترین سیستم‌های منابع انسانی با ابزارهای پیکربندی ساده و کاربردی ارائه می‌شوند که تغییر فرآیندها، تنظیم قوانین جدید، ایجاد گزارش‌ها، افزودن کارمندان، بخش‌ها، بخش‌ها، کشورها و موارد دیگر را سریع و آسان می‌کنند. در حالت ایده آل، آنها همچنین باید ماژولار باشند و به شما امکان می دهند در صورت نیاز ویژگی های جدیدی اضافه کنید.

  •  سیستم های منابع انسانی کدام فرآیندهای منابع انسانی را پوشش می دهند؟ 

  • همه سیستم های منابع انسانی دارای یک ماژول مدیریت منابع انسانی هستند. این به متخصصان منابع انسانی کمک می کند تا ضروری ترین اطلاعات مربوط به کسب و کار (مانند ساختار سازمان، مکان ها، مراکز هزینه و غیره) و افراد خود را سازماندهی و مدیریت کنند. در کنار خودکارسازی و ساده‌سازی فعالیت‌های روزمره منابع انسانی، مانند حفظ سوابق کارمندان و رعایت آنها، اکثر سیستم‌های پرطرفدار منابع انسانی به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا این فرآیندهای کلیدی منابع انسانی را بهتر مدیریت کنند:

  • یستم های منابع انسانی چیست؟

 

چرا از سیستم مدیریت منابع انسانی استفاده کنیم؟

گزارش دهی دقیق

  • با یک پایگاه داده HR آنلاین که به روز نگه داشتن آن ساده است، مدیریت و استفاده از اطلاعات منابع انسانی آسانتر است. همه یک نسخه از حقیقت را به اشتراک می گذارند. گزارش ها در زمان واقعی در دسترس هستند و هشدارها به طور خودکار بر اساس KPI یا سایر معیارها فعال می شوند.

فرآیندهای کارآمد

  • فرآیندهای دستی، مانند تأییدیه تعطیلات مبتنی بر ایمیل، زمان را تلف می کند. ایمیل‌ها گم می‌شوند، حقوق به‌روز نمی‌شوند و همه ناامید می‌شوند. خودکار کردن جریان تأییدیه ها و به روز رسانی داده ها در زمان واقعی به صورت آنلاین باعث صرفه جویی در وقت همه می شود.

انطباق با قانون

  • بهترین سیستم های منابع انسانی انطباق با قانون را امکان پذیر می کند. ویژگی ها از ابزارهای عمومی مانند ردیابی اسناد و امضاهای الکترونیکی تا عملکردهای خاص را شامل می شود. به عنوان مثال، برای ثبت بهداشت و ایمنی یا شکایت و رویدادهای انضباطی. سیستم های منابع انسانی همچنین باید حذف یا ناشناس سازی داده ها را برای GDPR فعال کنند.

تعهد شغلی

  • سیستم های مدیریت منابع انسانی مدرن می تواند ابزاری ارزشمند برای مشارکت کارکنان باشد. بهترین سیستم ها به عنوان هاب های ارتباطی عمل می کنند. آنها کارکنان را با شرکت و یکدیگر در تماس نگه می دارند.

امنیت داده ها

  • قانون حفاظت از داده‌ها، شرکت‌ها را ملزم می‌کند که از داده‌های کارکنان در هر کجا که هستند محافظت کنند. ایمن نگه داشتن صفحات گسترده، ایمیل ها و فرم های کاغذی سخت است. سیستم های مدیریت منابع انسانی هدفمند محیط بسیار امن تری را فراهم می کنند.

کار از راه دور و هیبریدی

  • سیستم‌های مدیریت منابع انسانی آنلاین تضمین می‌کنند که فرآیندهای مهم منابع انسانی در هر کجا که کارکنان هستند، ادامه دارند. آنها همچنین می توانند به سازمان ها در هماهنگی، مدیریت و ایجاد انگیزه در نیروی کار پراکنده کمک کنند.

صرفه جویی در هزینه

  • فرآیندهای مبتنی بر کاغذ زمان‌بر و مستعد خطا هستند. Ernst & Young میانگین هزینه فقط یک ورودی دستی داده را 3.50 پوند تخمین زده است. حتی برای یک شرکت نسبتا کوچک، این می تواند به سرعت به هزاران پوند زمان تلف شده در سال اضافه کند.

    سرمایه گذاری در یک سیستم مدیریت منابع انسانی مدرن و مقرون به صرفه باعث صرفه جویی در زمان می شود - و زمان پول است. بهترین سیستم های منابع انسانی نیز تأثیر گسترده تری بر عملکرد کسب و کار دارند. به عنوان مثال، با کمک به شناسایی سریع مشکلات غیبت یا عملکرد، بهبود حفظ و کمک به مدیران منابع انسانی و خط در تصمیم گیری آگاهانه منابع و توسعه.

هزینه سیستم منابع انسانی چقدر است؟


هزینه سیستم های منابع انسانی از 2 پوند برای هر کارمند در ماه تا بیش از 20 پوند است.

هزینه یک سیستم منابع انسانی معمولاً با موارد زیر تعیین می شود:

    • عملکرد. اکثر سیستم های منابع انسانی مجموعه ای از ماژول ها یا ویژگی هایی را ارائه می دهند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. افزودن ماژول های بیشتر بر هزینه تاثیر می گذارد.
    • تعداد کارکنان. کارمزدها ممکن است بر اساس محدوده کارمندی باشد، به عنوان مثال، 250 تا 500 کارمند، یا ممکن است منعکس کننده تعداد کارمندان واقعی شما در هر ماه باشد.
    • اندازه شرکت . تحلیلگران مستقل، برسین، تخمین زدند که در سال 2020 سازمان های بزرگ حدود 20 پوند برای هر کارمند در ماه برای سیستم منابع انسانی خود هزینه می کنند. تحقیقات ما نشان می دهد که برای مشاغل متوسط ​​و کوچکتر، هزینه اشتراک ماهانه برای سیستم منابع انسانی از 2 پوند برای هر کارمند در ماه تا کمی بیش از 10 پوند در ماه متغیر است.

موارد اضافی پنهان که باید مراقب آنها باشید

  • برخی از تامین کنندگان HRIS برای ذخیره سازی داده ها، سلف سرویس کارکنان، برنامه های تلفن همراه، پشتیبانی مشتری، به روز رسانی سیستم، درخواست های دسترسی موضوع و قابلیت های بین المللی مانند ترجمه زبان، هزینه اضافی دریافت می کنند. شرایط قرارداد نیز می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، فروشندگان قدیمی ممکن است بر یک قرارداد چند ساله اصرار کنند، برخی دیگر بازگرداندن اطلاعات خود را برای شما دشوار می کنند و برخی به طور مرتب قیمت های خود را بسیار بیشتر از تورم افزایش می دهند.

     

نحوه انتخاب بهترین سیستم منابع انسانی

  • هنگام انتخاب یک سیستم جدید منابع انسانی باید موارد زیادی را در نظر گرفت، به خصوص که بسیاری از مواردی که یک سیستم منابع انسانی را برای شما بهترین می کند، به فناوری زیربنایی و میزان کاری که فروشنده برای درک اینکه واقعاً چگونه مدیریت منابع انسانی کار می کند، متکی است.

  • مجموعه کسب و کار آکو دراین زمینه میتواند راهنمای شما باشد:

  • راه های ارتباط باما:      ۰۹۰۲۲۰۴۸۵۷۵     اینستاگرام     واتساپ  سایت

تفاوت بین فروش و بازاریابی چیست؟

تفاوت بین فروش و بازاریابی چیست؟

اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت ظریفی بین این دو وجود دارد. هر دو عملکرد قصد دارند درآمد کسب و کار را افزایش دهند، اما روشی که آنها برای انجام این کار تلاش می کنند متفاوت است. درک تفاوت بین فروش و بازاریابی می تواند به شما در ادغام بهتر آنها برای دستیابی به اهداف درآمدی شرکت کمک کند. در این مقاله به برخی تفاوت های مهم بین فروش و بازاریابی از جنبه های مختلف مانند اهداف، فرآیند و استراتژی می پردازیم.

چرا درک تفاوت بین فروش و بازاریابی مهم است؟

درک تفاوت بین فروش و بازاریابی بسیار مهم است زیرا باید هر دو عملکرد را در سازمان خود ادغام کنید. درک خط نازک بین آنها به شما کمک می کند تا آنها را با هم کار کنند تا درآمد سازمان خود را افزایش دهند. هنگام تهیه بودجه یک سازمان، باید تخصیص مناسبی برای هر کارکرد کسب و کار انجام دهید. درک خوب تفاوت ها به شما کمک می کند بودجه ای متعادل و کارآمد تهیه کنید.

فروش چیست؟

فروش فرآیند فروش کالا و خدمات است. این شامل متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید از شرکت شما است. متقاعد کردن می تواند از طریق روش های مختلفی مانند توضیح مزایای محصول شما، ارائه تخفیف یا جذاب تر کردن محصول شما نسبت به رقبا باشد. برخی از روش‌های متداول تولید فروش شامل برقراری تماس‌های سرد، برگزاری جلسات انفرادی با رهبران تجاری، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای تبلیغاتی و فروش متقابل (فروش محصول دیگر به مشتری فعلی) است.

فروش نقطه شروع قرارداد بین یک کسب و کار و مشتریان آن است. یک شرکت اغلب به دنبال حفظ پایگاه مشتری خود از طریق ایجاد رابطه مثبت با مشتریان خود است.

فروش ورودی در مقابل فروش خارجی

فروش درون‌گرا، فروش‌هایی است که در آن مشتری برای خرید محصول به یک سازمان مراجعه می‌کند. از سوی دیگر، در فروش خروجی، یک کسب و کار معمولاً از طریق بخش فروش خود به یک مشتری بالقوه دسترسی پیدا می کند و یک معامله را می بندد. به عنوان مثال، اگر مشتری به یک فروشگاه خرده فروشی مراجعه کند و محصولی را بخرد، آن را در بخش فروش ورودی قرار می دهد، در حالی که اگر مدیر فروش خانه به خانه شرکت شما محصولی را بفروشد، نمونه ای از فروش خارجی است.

تبدیل سرنخ های ورودی نسبتا آسان تر است زیرا مشتری علاقه فعالی به محصول سازمان شما دارد. با این حال، برخی از سوالات ورودی ممکن است اکتشافی باشند و ممکن است نیاز به تلاش و پیگیری بیشتر توسط تیم فروش داشته باشند.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی فرآیند علاقه مند کردن مردم به محصول شما از طریق استراتژی های مختلف مانند قیمت گذاری، بسته بندی، موقعیت یابی (ایجاد درک)، قرار دادن و تبلیغ است. تلاش‌های بازاریابی یک شرکت ممکن است بر تولید سرنخ‌های فروش مستقیم متمرکز باشد یا نباشد، اما قطعاً قصد دارند فروش را آسان‌تر کرده و درآمد را در مدت زمان طولانی‌تری افزایش دهند.

به عنوان مثال، تیم های بازاریابی اغلب بر روی استراتژی های ناملموس مانند ایجاد تصویر برند و بهبود روابط عمومی کار می کنند. داشتن تصویر برند خوب ممکن است منجر به فروش مستقیم نشود، اما قطعاً بر مشتریان تأثیر می‌گذارد تا به نفع محصولات شرکت تصمیم خرید بگیرند. بنابراین، بازاریابی عمدتاً بر تجزیه و تحلیل نیازها، علایق و رفتار مشتریان متمرکز است تا محصولات را برای آنها جذاب تر کند.

بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی خارجی

یک کمپین بازاریابی ورودی به جای تبلیغ مستقیم محصولات یک شرکت، از یک رویکرد غیرمستقیم پیروی می کند. باعث می شود مشتریان به جستجوی آنها بیایند. بیشتر کمپین های بازاریابی درونگرا به شکل دیجیتال مارکتینگ انجام می شود. به عنوان مثال، شرکت ها اغلب محتوای جذابی را در وبلاگ خود منتشر می کنند تا بتوانند مشکلات مشتریان را حل کنند و خود را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی کنند. نمونه‌های دیگر بازاریابی ورودی شامل بهینه‌سازی موتورهای جستجو (در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه‌بندی می‌شود) و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (شبکه‌سازی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی).

بازاریابی برون‌گرا به تکنیک‌های بازاریابی سنتی معمولی مانند تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و ارسال‌کنندگان محصولات اشاره دارد. تمرکز آن بر تبلیغ مستقیم محصولات یک شرکت به مشتریان هدف است.

تفاوت بین اهداف فروش و بازاریابی

فروش و بازاریابی هر دو بر ایجاد درآمد برای یک سازمان متمرکز هستند. با این حال، بازاریابی عمدتاً بر اهداف بلندمدت متمرکز است، در حالی که فروش چشم انداز نسبتاً کوتاه مدت دارد. دپارتمان های فروش معمولاً بر روی اهداف دوره ای فشرده اجرا می شوند، در حالی که اهداف بازاریابی اغلب ماهیت نامشهود دارند. کمپین های بازاریابی ممکن است تاثیر قابل مشاهده فوری بر درآمد یک شرکت نداشته باشند، اما همچنان به رشد شرکت در مدت زمان طولانی تری کمک می کنند.

نمونه هایی از اهداف بازاریابی:

  • در مورد نیازها و علایق مشتری تحقیق کنید

  • یک برند بسازید

  • آگاهی از محصول را بهبود بخشید

  • افزایش رضایت مشتری

  • روابط با مشتری را حفظ کنید

  • شرکت را به عنوان پیشرو در صنعت خود تاسیس کنید

  • سرنخ های واجد شرایط ایجاد کنید

  • یک محصول جدید راه اندازی کنید

  • یک نام تجاری یا یک محصول را تغییر مکان دهید

نمونه هایی از اهداف فروش:

  • افزایش درآمد ماهانه

  • فروش را ببندید

  • مشتریان موجود را حفظ کنید

  • افزایش حاشیه سود

  • هزینه جذب مشتری کمتر

  • تفاوت بین فرآیند فروش و بازاریابی

در اینجا مراحل کلی درگیر در فرآیندهای فروش و بازاریابی معمولی وجود دارد:

فرآیند فروش:

  1. جستجو : فهرستی از مشتریان هدف ایجاد کنید و تحقیقات اولیه را روی آنها انجام دهید.

  2. اتصال: با مشتریان احتمالی خود، اغلب از طریق ایمیل های سرد یا تماس های تلفنی ارتباط برقرار کنید.

  3. واجد شرایط بودن: سرنخ های خود را بر اساس پاسخ، نیاز و آمادگی آنها برای خرید یک محصول واجد شرایط کنید.

  4. نزدیک شدن: یک قرار ملاقات تعیین کنید و با افراد واجد شرایط ملاقات کنید.

  5. نمایش محصول: محصول را به نمایش بگذارید و ویژگی ها و مزایای آن را توضیح دهید.

  6. رسیدگی به اعتراض: به اعتراض مشتریان بالقوه خود گوش دهید، دیدگاه آنها را درک کنید و نگرانی آنها را برطرف کنید.

  7. بستن یک فروش: در مورد قیمت مذاکره کنید، یک پیشنهاد ایجاد کنید و یک معامله را ببندید.

  8. Onboarding: محصول را تحویل دهید و به مشتریان در شروع کار با آن کمک کنید.

  9. پیگیری: پشتیبانی از مشتریان با خدمات پس از فروش، حفظ آنها و تبدیل آنها به خریداران مکرر.

فرآیند بازاریابی:

  1. تحقیق: بازار و مشتریان بالقوه خود را مطالعه کنید.

  2. بخش: مشتریان خود را بر اساس ویژگی هایشان به بخش های مختلف تقسیم کنید.

  3. استراتژی: برای هر بخشی که می خواهید هدف گذاری کنید، یک استراتژی بازاریابی بسازید.

  4. موقعیت: ویژگی های متمایز محصول خود را تعریف کنید و آنها را در کمپین های بازاریابی خود برجسته کنید.

  5. کمپین: ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی.

  6. عملکرد: عملکرد کمپین های بازاریابی خود را اندازه گیری کنید.

  7. تنظیم دقیق: کمپین های بازاریابی خود را بر اساس عملکرد آنها اصلاح و تنظیم کنید.

تفاوت بین استراتژی های فروش و بازاریابی

استراتژی های بازاریابی بر روی دستیابی به مشتریان هدف شما متمرکز هستند در حالی که استراتژی های فروش بر تبدیل آنها متمرکز هستند. در زیر چند نمونه از استراتژی های فروش و بازاریابی آورده شده است:

مثال های استراتژی فروش:

  • تماس سرد: با مجموعه ای از مشتریان بالقوه تماس بگیرید و محصولات خود را معرفی کنید.

  • فروش درب به در: مدیران فروش محصول را با مشتریان در میان می گذارند و معاملات را در محل انجام می دهند.

  • فروش با تخفیف: شرکت ها برای مدت محدودی روی طیف خاصی از محصولات تخفیف ارائه می دهند.

  • کوپن تخفیف: شرکت ها برای بخش خاصی از مشتریان، به عنوان مثال، کسانی که کارت اعتباری یک بانک خاص را دارند، کوپن تخفیف صادر می کنند.

  • نمایشگاه های تجاری: شرکت ها محصولات خود را در نمایشگاه های تجاری به نمایش گذاشته و به فروش می رسانند.

  • فروش متقابل: شرکت ها محصولات دیگری را به مشتریان فعلی خود عرضه می کنند. به عنوان مثال، یک بانک ممکن است کارت های اعتباری را به مشتریان حساب پس انداز خود بفروشد.

  • مثال های استراتژی بازاریابی:

    • بازاریابی متمرکز بر محصول: شرکت ها جنبه های مختلف محصول خود مانند کیفیت، اندازه و بسته بندی را برجسته می کنند.

    • بازاریابی متمرکز بر قیمت: شرکت‌ها با استراتژی‌های قیمت‌گذاری مختلف، مانند قیمت‌گذاری پایین، تطبیق قیمت (پیشنهاد غلبه بر قیمت رقبا) و قیمت‌گذاری برتر (به عنوان نماد کیفیت بالا) خرید را جذاب می‌کنند.

    • بازاریابی وضعیت: شرکت ها محصول خود را به عنوان نماد وضعیت قرار می دهند و این حق را برای خود محفوظ می دارند که تصمیم بگیرند آن را به چه کسی بفروشند. به عنوان مثال، یک تولیدکننده خودروهای سطح بالا ممکن است تصمیم بگیرد که خودروی خود را فقط به گروهی منتخب از افراد دارای ارزش خالص بالا و افراد با نفوذ بفروشد و به آنها احساس انحصاری بودن بدهد.

    • بازاریابی آنلاین: شرکت ها محصول خود را از طریق موتورهای جستجو، ایمیل و پلتفرم های رسانه های اجتماعی بازاریابی می کنند.

    • تفاوت های دیگر بین فروش و بازاریابی وجود دارد در اینجا چند تفاوت دیگر بین فروش و بازاریابی می پردازیم:

    • فرآیند فروش رویکردی فردگرایانه، مشتری محور و یک به یک دارد، در حالی که بازاریابی رسانه محور است و کل بخش را هدف قرار می دهد.

    • فروش تقاضا را برآورده می کند، در حالی که بازاریابی تقاضای جدیدی ایجاد می کند یا محصول را با تقاضای موجود منطبق می کند.

    • بازاریابی بر انتقال محصول از شرکت به بازار (از طریق راه اندازی محصول و کمپین های آگاهی بخشی) تمرکز دارد در حالی که فروش بر انتقال محصول از بازار به مشتری متمرکز است.

    • تمرکز فروش بر نیازهای شرکت است، در حالی که بازاریابی بر نیازهای بازار متمرکز است.

    • فروش از جایی شروع می شود که بازاریابی به پایان می رسد.

    • فروش مبتنی بر رابطه است، در حالی که بازاریابی مبتنی بر تصویر است.

    • فروش نیاز به مهارت های متقاعد کننده و گفتگو دارد، در حالی که بازاریابی به مهارت های تحلیلی نیاز دارد.

    • هدف فروش به حداکثر رساندن سود است، در حالی که هدف بازاریابی افزایش سهم بازار و رضایت مشتری است.

    • بازاریابی مشتریان را به سمت محصول جذب می کند، در حالی که فروش محصول را به سمت مشتریان سوق می دهد.

    • چرا همسو کردن فروش و بازاریابی

      علیرغم تفاوت‌هایشان، تلاش‌های فروش و بازاریابی زمانی بهترین نتایج را می‌دهند که با یکدیگر همسو باشند. به عنوان مثال، تحقیقات از بخش بازاریابی می تواند به تیم فروش کمک کند تا فروش را به طور موثرتری پردازش کند. اجتناب از تضاد بین پیام بازاریابی و میزان فروش، اعتقاد مشتریان را به محصول تقویت می کند. به طور مشابه، متخصصان فروش می توانند  بینش مفیدی درمورد رفتار مشتری به شما برای موقعیت بهتر محصول به تیم بازاریابی ارائه دهند. ادغام و همسویی فروش و بازاریابی به شرکت کمک می کند تا هزینه را کاهش دهد و بازگشت سرمایه را افزایش دهد.

    • تیم مشاوره و کسب و کار آکو میتواند دراین زمینه به شما کمک کند:

    • راه های ارتباط باما:      ۰۹۰۲۲۰۴۸۵۷۵  اینستاگرام واتساپ سایت

60 ایده کسب و کار خانگی درسال 1401

یک ایده تجاری خوب ممکن است سخت به نظر برسد، اما با برنامه ریزی و آمادگی، می توانید به راحتی یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید تا درآمد خود را تکمیل کنید - یا رئیس تمام وقت خود شوید.


شاید در حال حاضر ایده ای از کسب و کاری که می خواهید شروع کنید دارید. اما در حالی که ممکن است برای یک سرمایه گذاری جدید آماده باشید و به ایده خود علاقه مند باشید، ممکن است به دنبال مسیری باشید.

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق، یافتن یک ایده تجاری است که برای شما کارساز باشد. در این مقاله، ده‌ها ایده برای کسب‌وکار کوچک را خواهید یافت که می‌توانید از خانه شروع کنید و با افزایش مشتریان خود، آن‌ها را افزایش دهید. بیا شروع کنیم.

چه چیزی یک ایده کسب و کار کوچک خوب را می سازد؟

همه ایده‌های کسب‌وکار کوچک برابر نیستند: برخی از آنها به تلاش و بودجه بیشتری نسبت به دیگران نیاز دارند، در حالی که برخی از آنها را می‌توان با منابع کمی راه‌اندازی کرد – یا منابعی که در حال حاضر دارید. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک بالقوه، می خواهید تا حد امکان در آموزش، اجاره، لوازم و سایر ملزومات صرفه جویی کنید.

بیایید مرور کنیم که چه چیزی باعث ایجاد یک ایده تجاری خوب می شود:

  • نیاز به آموزش کمی دارد . یک ایده خوب برای کسب و کار کوچک به طور ایده‌آل زمینه تخصص موجود شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و نیاز به آموزش کمی دارد. این نه تنها زمان راه اندازی شما را کوتاه می کند، بلکه هزینه های شما را نیز کاهش می دهد، زیرا دوره های آموزشی می تواند هزینه قابل توجهی داشته باشد. بعلاوه، با ارائه خدماتی که احساس می کنید آماده ارائه آن هستید، مطمئن تر خواهید بود.
  • به هزینه های راه اندازی کم نیاز دارد. برای شروع کسب و کار شما باید ارزان باشد. شاید شما فقط نیاز به خرید یک دامنه وب سایت یا خرید یک میز برای گاراژ خود داشته باشید.
  • به موجودی یا مدیریت عرضه کمی نیاز دارد . یک ایده تجاری عالی به منابع کمی و مدیریت اندکی موجودی نیاز دارد. اگر می‌خواهید کالاهای فیزیکی بفروشید، می‌توانید از طریق ارسال دراپ اقدام کنید و به صورت دستی کالاها را در دسته‌های کوچک بسازید.
  • آنلاین است. بهترین ایده های کسب و کار کوچک به صورت آنلاین هستند و می توانند از طریق رایانه شخصی شما انجام شوند. این به طور خودکار هزینه های رفت و آمد شما را کاهش می دهد و انعطاف پذیری بیشتری در زندگی شخصی و کاری خود به شما می دهد.
  • می تواند به طور پایدار توسط افراد کمی مدیریت شود . به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، بودجه لازم برای استخدام افراد دیگر برای کمک به اداره کسب‌وکارتان را نخواهید داشت – حداقل نه در ابتدا. یک ایده تجاری خوب باید به شما این توانایی را بدهد که کسب و کار خود را به تنهایی اداره کنید.

بهترین ایده های کسب و کار کوچک

برایان چسکی، یکی از بنیانگذاران Airbnb، گفت: "اگر ما سعی می کردیم به یک ایده خوب فکر کنیم، نمی توانستیم به یک ایده خوب فکر کنیم. شما فقط باید راه حل یک مشکل را در زندگی خود پیدا کنید. "

اگر شما مانند برایان هستید و قبلاً در مورد راه حلی برای مشکلی که در زندگی خود با آن روبرو هستید فکر کرده اید - یا در مسیر انجام آن هستید - ممکن است راه اندازی یک تجارت کوچک در آینده شما باشد. همچنین ممکن است برای شما مناسب باشد اگر رویای این را داشته باشید که برای آخرین بار از شغل 9 تا 5 خود خارج شوید و رئیس خود شوید.

در زیر، ما بهترین ایده‌ها را برای راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک خود در اختیار شما قرار می‌دهیم - با منابع و مثال‌هایی که به شما در شروع کار کمک می‌کند.

1. دستکش

آیا همیشه چیزهای اطراف خانه را تعمیر می کنید؟ وقتی دوستان نیاز به تکمیل پروژه های کوچک دارند، اغلب در حال تماس هستند؟ یک وب سایت ایجاد کنید ، یک تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید تا تعیین کنید زمان و تخصص شما چقدر ارزش دارد، و برای معرفی به دوستانی که قبلا به آنها کمک کرده اید مراجعه کنید.

اگر قبلاً مجموعه‌ای قوی از مهارت‌ها را برای کمک به دیگران در تعمیر خانه‌هایشان ایجاد کرده‌اید، کسب‌وکار دست‌ساز ایده خوبی است. تخصص در کاری را که احساس می کنید برای انجام آن به خوبی آماده هستید را در نظر بگیرید - برای مثال، اگر مسیر خود را در زیر سینک و سیستم آب می دانید، ممکن است برای شروع خدمات تعمیر سینک را ارائه دهید، سپس پس از کسب مهارت های بیشتر، پیشنهادات خود را گسترش دهید.

هیچ گواهینامه ای برای تبدیل شدن به یک صنعتگر مورد نیاز نیست و هیچ شرایط آموزشی خاصی وجود ندارد. با این حال، اگر قصد دارید کارهایی با ارزش بیش از یک دلار مشخص انجام دهید، ممکن است به مجوز نیاز داشته باشید. برخی از ایالت ها ممکن است به این مجوز نیاز نداشته باشند.

برای راه اندازی کسب و کار دست ساز خود، منابع زیر را توصیه می کنیم:

2. نجاری

به طور مشابه، اگر علاقه زیادی به ساخت مبلمان زیبا یا سایر کالاهای خانگی از چوب دارید، می‌تواند برای شما شغل کوچکی باشد. با فهرست کردن تعدادی از قطعات خود در سایت هایی مانند Etsy شروع کنید. پس از ایجاد یک فالوور، راه اندازی یک وب سایت، پذیرش سفارشات سفارشی، یا گسترش به تکمیل کار و اثاثه یا لوازم داخلی را در نظر بگیرید.

یک کسب و کار کوچک نجاری ایده آل است اگر از قبل اشتیاق به نجاری و همچنین ابزاری برای شروع به انجام سفارشات دارید. از آنجایی که ارائه یک محصول خوش ساخت کلیدی برای راضی نگه داشتن مشتریان شماست، شما این کار را نمی کنید. هنگامی که یک قفسه سفارشی یا یک جعبه ذخیره سازی سفارشی ایجاد می کنید، می خواهید "آموزش دهید". داشتن حداقل یک سال سابقه کار به عنوان کارآموز نجاری توصیه می شود.

3. مشاور دوستیابی آنلاین

مشاوران دوستیابی معمولاً برای وقت خود هزینه می گیرند. آنها به افراد کمک می کنند تا پروفایل های دوستیابی آنلاین موفقی ایجاد کنند، مسابقات احتمالی را از خارج از کانال های آنلاین معمولی تهیه کنند و سطحی از شخصی سازی را ارائه دهند که سایتی مانند Tinder نمی تواند انجام دهد. فکر می کنید برای مسابقه استعداد دارید؟ این ممکن است کسب و کار شما باشد.

مشاوران دوستیابی آنلاین باید مهارت های ارتباطی و بین فردی قوی و همچنین سطح بالایی از همدلی داشته باشند. خبر خوب این است که هیچ شرایط تحصیلی یا مجوز خاصی وجود ندارد، اگرچه توصیه می‌کنیم گواهینامه‌ای مانند گواهینامه مربی روابط کالج IAP یا گواهی مربی دوستیابی آنلاین آکادمی هارت دریافت کنید.

برای راه اندازی یک کسب و کار مشاور دوستیابی آنلاین، به وب سایتی نیاز دارید که همه چیز را در مورد شما به اشتراک بگذارد و منابع دوستیابی رایگانی را که مشتریان شما ممکن است از آن بهره مند شوند، ارائه دهد. هنگامی که آنها یک منبع را دانلود کردند، می توانید آنها را برای مشاوره رایگان حلقه بزنید.

4. کارشناس خیاطی و تعویض

مردم همیشه به پوشاک و دکمه‌های ترمیم شده نیاز دارند - و شما می‌توانید فردی باشید که این کار را انجام می‌دهد. اگر عاشق خیاطی هستید و یک چرخ خیاطی در خانه دارید، با ارائه خدمات ساده مانند موارد ذکر شده در بالا شروع کنید و با ایجاد پایگاه و تقاضای مشتری، کارنامه خود را به دوخت و طراحی گسترش دهید.

برای شروع یک تجارت خیاطی و تغییرات نیازی به مجوز یا مدرک خاصی ندارید، اما برای ایجاد مهارت های خود ضروری است تا بتوانید پروژه های پیچیده تری را انجام دهید. مشتریان با ارزش بالا می خواهند اقلام پیچیده لباس مانند کت و شلوار، شلوار، لباس مجلسی و لباس را سفارشی کنند. اینجاست که بیشترین پتانسیل سود را خواهید دید.

5. توسعه دهنده آزاد

از ساخت وب سایت برای سایر مشاغل کوچک گرفته تا ارائه پشتیبانی فنی برای پروژه های خاص، توسعه وب با کیفیت در حال حاضر تقاضای زیادی دارد. به عنوان یک توسعه دهنده وب، طبیعتاً یک مجموعه مهارت فنی خواهید داشت. دانش و تخصص خود را تقویت کنید تا مشتریانی که تجربه شما را ندارند بتوانند بفهمند که شما به آنها کمک خواهید کرد تا به چه چیزی دست پیدا کنند.

برای کمک به این موضوع، پیام‌های خود را روی دوستان و خانواده‌هایی که درک دقیقی از کاری که انجام می‌دهید ندارند، آزمایش کنید. اگر آنها بتوانند کارهای شما را خلاصه کنند، پیام شما احتمالاً در بین افراد خارج از صنعت شما مؤثر است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های فریلنسری مختلف، اولین قراردادهای فریلنسری خود را پیدا کنید .

بر خلاف چند گزینه دیگر در این لیست، یک توسعه دهنده مستقل برای راه اندازی یک کسب و کار موفق و شروع پروژه ها نیاز به آموزش دارد، اما اگر مبتدی هستید، نگران نباشید. اردوهای راه انداز زیادی وجود دارد که شما را با توسعه وب فول استک یا فرانت اند سرعت می دهند. برخی از این بوت کمپ ها حتی از طریق مدارس فنی معتبر ارائه می شوند.

6. مربی شخصی

مشاوره در خانه، رژیم های تغذیه و ورزش شخصی، و اردوهای بوت جامعه را برای اطلاع رسانی در خانه ارائه دهید. فراموش نکنید که فید اینستاگرام را با نقل قول‌های الهام‌بخش، ویدیوهای تمرینی رایگان و ایده‌های میان‌وعده‌های خوشمزه پر کنید - این یک راه معمول برای مربیان تناسب اندام است که برندهای خود را در دنیای دیجیتال ما بسازند.

اگر این مسیر را انتخاب کردید، اشکالی ندارد که ابتدا کوچک شروع کنید، سپس مقیاس را افزایش دهید. به عنوان مثال، MOURfit یک کسب و کار آموزشی شخصی در ایندیاناپولیس است که در یک سالن ورزشی مشترک شروع به کار کرد، سپس به یک باشگاه خصوصی تبدیل شد که خدمات تناسب اندام، تمرین شخصی و تغذیه را ارائه می دهد.

برای راه اندازی یک کسب و کار آموزشی شخصی، به گواهینامه نیاز دارید. اگر قبلاً مدرکی را در رشته‌ای غیرمرتبط کسب کرده‌اید، توصیه می‌کنیم با گواهینامه NASM-CPT شروع کنید ، که دارای اعتبار ملی است و فقط به دیپلم دبیرستان یا GED نیاز دارد. شما همچنین می توانید یک مدرک لیسانس در علوم فیزیکی و ورزشی دریافت کنید - در اینجا یک نمونه از کالج Emory & Henry آورده شده است.

7. طراح گرافیک آزاد

ساعات کاری خود را تنظیم کنید، پروژه های خود را انتخاب کنید و نمونه کارها و کسب و کاری بسازید که به آن افتخار می کنید. از طراحی وب سایت گرفته تا گرافیک وبلاگ و موارد دیگر، بسیاری از شرکت ها به دنبال طراحان گرافیک مجرب برای پشتیبانی در پروژه های مختلف هستند.

خبر خوب؟ هیچ شرایط تحصیلی خاصی برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک آزاد وجود ندارد، اگرچه توصیه می کنیم به دنبال مدرک (مانند گواهی طراحی گرافیک SAIC یا گواهی طراحی گرافیک RISD ) یا مدرک کاردانی در طراحی باشید تا بتوانید با اطمینان نمونه کار خود را ارائه دهید و چند پروژه اول خود را تکمیل کنید. .

اگر به تازگی با طراحی گرافیکی شروع کرده اید، این نکات و ترفندهایی را که برای مبتدیان ایده آل است، امتحان کنید. اگر باتجربه‌تر هستید، اما نیاز به ساخت نمونه کارها برای جذب مشتریان دارید، این اعلان‌ها خلاقیت شما را در کمترین زمان به جریان می‌اندازد. ما همچنین توصیه می‌کنیم کار افراد دیگر را در وب‌سایت‌های نمونه کار بررسی کنید تا احساس کنید که چه چیزی «مد روز» است و با رشد کسب‌وکار کوچک خود بازخورد دریافت کنید.

8. زندگی / مربی شغلی

اگر تجربه پیمایش موفقیت آمیز در انتقال شغلی، شخصی و اجتماعی دارید، از آن به عنوان یک مربی زندگی یا شغلی به خوبی استفاده کنید. بسیاری از ما به دنبال راهنمایی در حرفه خود هستیم - و یافتن کسی که زمان کافی برای راهنمایی ما داشته باشد می تواند دشوار باشد.

مربیان زندگی/حرفه ای ارزان نیستند، اما می توانند آموزش ها و مشاوره های شدید و عملی را به مشتریان ارائه دهند که برای انجام حرکت های جدی در زندگی شخصی و حرفه ای خود نیاز دارند. از این گذشته، هر کسی هر از گاهی به توصیه های نشاط بخشی نیاز دارد.

برای شروع کسب و کار مربیگری زندگی / شغلی خود با اطمینان، می توانید به دنبال یک برنامه گواهینامه (مانند مدرسه مربی زندگی یا دایان هادسون ) باشید، سپس مهارت های خود را در حین به دست آوردن مشتریان جدید به کار ببرید.

9. رزومه نویس

ایجاد رزومه، نامه پوششی، و - در صورت لزوم - نمونه کارها برای یک شغل جدید می تواند سخت و وقت گیر باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد کمک استخدام می کنند. به مشتریان با رزومه های متناسب، نامه های پوششی ویرایش شده به زیبایی، و نمونه کارها با دقت طراحی شده که نادیده گرفتن آن را برای کارفرمایان غیرممکن می کند، کمک کنید. و اگر در مورد نوشتن رزومه از ابتدا عصبی هستید، می توانید از الگوهای زیر برای شروع استفاده کنید:

10. نویسنده آزاد

اگر مهارت های نوشتاری دارید ، کسی وجود دارد که مایل است برای آن به شما پول بدهد. پست‌های وبلاگ، مقالات مجلات و کپی‌های زیادی از وب‌سایت بنویسید – فقط مطمئن شوید که مجموعه‌ای از کار برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان بالقوه ساخته شده است. حتی اگر چند قطعه نمونه را در دست تهیه کنید، آنها به نمایش آثار شما و جذب کسب و کار جدید کمک می کنند.

برای تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد، انتخاب یک تخصص ضروری است. به عنوان مثال، ممکن است انتخاب کنید که فقط برای نشریات در صنعت مراقبت های بهداشتی بنویسید (شاید به این دلیل که قبلاً یک کارمند مراقبت های بهداشتی بوده اید)، یا روی انتشارات سبک زندگی تمرکز کنید. در هر صورت، تخصص به شما کمک می کند تا بازار خاص خود را پیدا کنید و به عنوان یک نویسنده فریلنسر جدید اعتماد به نفس پیدا کنید.

هیچ الزام آموزشی برای نوشتن آزاد وجود ندارد، اما شما به مهارت های نوشتاری قوی نیاز دارید. همچنین به لذت بردن از نوشتن کمک می کند. در حالی که یک گواهینامه ممکن است مفید باشد، تمرین و نوشتن هر روز مهمتر است.

11. منظره ساز

چمن زنی، پیرایش درخت و دکوراسیون فصلی همه نیازهای محله است. اگر تجهیزات را دارید یا می توانید خریداری کنید، یک تجارت محوطه سازی می تواند یک امر سودآور باشد. همچنین اگر از انجام آن برای خانه خود لذت می برید و چشم خوبی برای طراحی منظره دارید، انتخاب بسیار خوبی است.

خبر خوب این است که می توانید از کوچک شروع کنید. به عنوان مثال، می توانید خدمات کاشت فصلی را به همسایگان خود ارائه دهید و با چند گیاه چند ساله شروع کنید، یا به سادگی خدمات مالچ پاشی را ارائه دهید.

12. فیلمبردار

تولید ویدیو مستلزم این است که از قبل روی تجهیزات سرمایه گذاری کنید، که می تواند بسیار گران باشد. اما این نیز چیزی است که خدمات شما را بسیار ارزشمند می کند. مطمئن شوید که یک حلقه از کار خود برای به اشتراک گذاشتن دارید یا یک وب سایت با چندین انتخاب از کار خود در دسترس بینندگان علاقه مند ایجاد کنید.

هیچ الزام آموزشی یا مجوزی برای راه اندازی یک کسب و کار تولید ویدیو وجود ندارد. با این حال، مانند نویسندگی و سایر هنرهای خلاقانه، لازم است که متخصص شوید. ویدئوهای املاک و مستغلات به شدت با ویدئوهای عروسی متفاوت است، و ویدئوهای عروسی با مصاحبه ها و توصیفات درون استودیویی تفاوت اساسی دارند. با تخصص، مشتری بسیار خاصی را هدف قرار می دهید که بیشترین سود را از خدمات شما خواهد برد، و همچنین می توانید به طور موثرتری در یک سبک تیراندازی مهارت کسب کنید.

در حالی که می‌توانید کلاس‌های کلی در زمینه فیلم‌برداری پیدا کنید، باید کلاسی را در نوع فیلم‌برداری که می‌خواهید انجام دهید، در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر این مسیری است که می خواهید طی کنید ، می توانید دوره کامل فیلمبرداری عروسی را بگذرانید.

کته داغ: اگر به تخصص در بازاریابی ویدیویی علاقه دارید، راهنمای نهایی بازاریابی ویدیویی را بررسی کنید و بسته اولیه ما را در زیر دانلود کنید.

13. عکاس

با انجام عکسبرداری برای خانواده و دوستان خود شروع کنید. همانطور که بدنه ای از کار را ایجاد می کنید، درخواست معرفی و بررسی کنید. کسب و کارهای عکاسی اغلب دهان به دهان رشد می کنند، بنابراین یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید که در آن بتوانید مشتریان اخیر را برچسب گذاری کنید. عکس‌هایی که در آن مشتریان را برچسب‌گذاری می‌کنید، در فیدهای خبری دوستانشان نشان داده می‌شوند، جایی که آنها می‌توانند کار شما را مشاهده کنند. همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید نظرات خود را در صفحه کسب‌وکار فیسبوک شما بگذارند.

مانند یک کسب و کار کوچک تولید ویدئو، شما می خواهید تخصص داشته باشید. آیا عکاسی از محصول انجام خواهید داد یا پرتره؟ عکس های عروسی یا مد چطور؟ زمانی که تخصص پیدا کردید، می‌توانید مجموعه‌ای از کارهایتان را ایجاد کنید که به دقت نشان‌دهنده نقاط قوت شما باشد.

برای راه اندازی یک کسب و کار عکاسی کوچک هیچ شرایط آموزشی یا مجوزی وجود ندارد، اما توصیه می کنیم در چند دوره عکاسی سرمایه گذاری کنید، به خصوص اگر مدتی است از دوربین خود استفاده نکرده اید. 

14. صاحب تخت و صبحانه

این یک سرمایه گذاری تجاری دیگر است که شما را ملزم به تحقیق در مورد مجوز صحیح از ایالت خود می کند، اما برای دیدن رویاهای خود ارزشش را دارد. در نظر بگیرید چه مهمانانی به منطقه شما سفر می کنند و بسته های ویژه و اقامت های مضمونی ایجاد کنید که با علایق آنها در منطقه شما مطابقت دارد.

برای راه اندازی یک کسب و کار تختخواب و صبحانه، به یک مکان تجاری فیزیکی و یک کارمند کوچک برای نگهداری، خدمات مشتری و نگهداری نیاز دارید. به همین دلیل، اگر سرمایه راه اندازی برای راه اندازی کسب و کار خود دارید، توصیه می کنیم. (نداشته اید؟ در اینجا نحوه شروع سرمایه گذاری جمعی برای راه اندازی کسب و کار جدیدتان آمده است.)

یک کسب و کار موفق تختخواب و صبحانه همچنین به یک وب سایت بهینه شده SEO با سیستم رزرو هتل نیاز دارد. اگر وب‌سایت خود را بر روی پلتفرم وردپرس ایجاد می‌کنید، می‌توانید به راحتی با استفاده از افزونه رزرو هتل یک وب‌سایت B&B ایجاد کنید – بنابراین نیازی به کدنویسی فرم رزرو از ابتدا نیست.

با توجه به اینکه Airbnb و هتل‌ها سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند، رقابت در فضای تخت‌خواب و صبحانه سخت است، بنابراین توصیه می‌کنیم زاویه‌ای منحصربه‌فرد برای اقامت فراهم کنید. همانطور که گفته شد، اقامت‌ها می‌توانند موضوعی باشند - شاید B&B شما یک خانه قدیمی با تمام مبلمان اصلی باشد، یا شاید غذاهای سنتی از سرزمین خود ارائه دهید.

15. صاحب بوتیک لباس

اگر رویای ساختن امپراتوری مد خود را دارید، چرا با یک بوتیک محلی شروع نکنید؟ با سبک‌های لباس چشمگیر، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی الهام‌بخش و مشارکت شدید جامعه، سر و صدا ایجاد کنید. در حالی که می توانید یک فروشگاه فیزیکی باز کنید، می توانید به راحتی به صورت آنلاین شروع کنید - و اگر سودآور بود، می توانید یک فروشگاه محلی باز کنید.

چند راه برای راه اندازی یک بوتیک لباس وجود دارد. اگر قبلاً در طراحی مد تجربه دارید یا نحوه دوخت، بافتن و انتخاب رنگ ها و الگوها را بلد هستید، ابتدا می توانید لباس ها را خودتان بسازید.

از طرف دیگر، می‌توانید جنبه‌های خاصی از لباس را طراحی کنید - مانند یک گرافیک یا یک لوگو - سپس آن را برای چاپ در یک چاپخانه محلی در هنگام سفارش ارسال کنید.

در نهایت، می‌توانید اقلام را از انباری که با آن شریک شده‌اید، ارسال کنید. این روش کمتر قابل اعتماد است زیرا تضمین کیفیت کمتری برای هر کالا وجود دارد، به خصوص اگر خودتان هرگز از انبارها بازدید نکنید. صرف نظر از روشی که انتخاب می کنید، راه اندازی یک بوتیک لباس بسیار امکان پذیر است و نیازی به داشتن مدرک مد ندارید (اگرچه مطمئنا کمک می کند).

کمی از Sleep Ova ، یک بوتیک لوکس سالن پذیرایی مستقر در لس آنجلس، کالیفرنیا، الهام بگیرید.

16. صاحب فروشگاه مواد غذایی تخصصی

ذاهای لذیذ، پنیرها، ساکه، شراب - شما نام یک غذا را می‌برید، یک فروشگاه مواد غذایی ویژه برای آن وجود دارد. از اشتیاق خود به روغن‌های زیتون عجیب و غریب استفاده کنید و فروشگاهی مانند American Provisions را باز کنید که در آن تخصص و انتخابی را ارائه می‌دهید که مخاطبان شما نمی‌توانند آرزوی دریافت آن را از خواربارفروش محلی خود داشته باشند.

برای راه اندازی فروشگاه تخصصی مواد غذایی خود، باید اقلام را از سازندگانی که دوست دارید و به آنها اعتماد دارید تهیه کرده و تهیه کنید. از اطراف جامعه خود بخواهید که تولیدکنندگان محلی غذایی را که می خواهید بفروشید بیابند، و سازندگان به احتمال زیاد آماده مشارکت خواهند بود، مخصوصاً اگر آنها از سود آن اندکی بهره مند شوند.

وقتی زمان فروش فرا می رسد، می خواهید یک مکان فیزیکی پیدا کنید، اما اگر این سرمایه گذاری خیلی زیاد است، می توانید با راه اندازی غرفه ها در جشنواره های غذا و بازارهای محلی شروع کنید. یا می توانید مسیر تجارت الکترونیک را طی کنید و محصولات را از طریق وب سایت خود بفروشید و مراقب باشید که اقلام فاسد شدنی را با دقت بسته بندی کنید.

17. مالک کامیون مواد غذایی

همیشه رویای داشتن یک رستوران را در سر می پرورانید اما کاملاً آماده نیستید که این کار را انجام دهید؟ مفاهیم خود را با کامیون مواد غذایی آزمایش کنید. این یک راه عالی برای آشنایی با مجوزهای غذا و رستوران در ایالت شما است، ببینید مردم چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند، و قبل از افتتاح یا سرمایه گذاری در یک مکان آجری، یک طرفدار پرخاشگر ایجاد کنید.

کامیون‌های مواد غذایی به سرمایه‌گذاری بزرگ‌تری نیاز دارند، اما خوشبختانه، می‌توانید خود کامیون را اجاره کنید - Food Truck Group و Roaming Hunger دو اجاره‌دهنده بالقوه هستند که می‌توانید به آنها نگاه کنید. هزینه بالا خواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم برای آماده شدن برای رویدادی مانند جشنواره غذا یا کنسرت، یکی را اجاره کنید. در آنجا، می توانید محبوبیت غذاهای خود را آزمایش کنید و ببینید آیا تجارت کامیون مواد غذایی برای شما مناسب است یا خیر.

Taco Nganas ، یک کامیون تاکو در ممفیس، TN، با یک کامیون مواد غذایی شروع به کار کرد و به سه کامیون گسترش یافت و یک پایگاه مشتری وفادار در طول مسیر ایجاد کرد.

18. کارشناس جزئیات خودرو

شیطان در جزئیات است و شما هم می توانید باشید. خدمات جزئیات خودرو که به مشتری سفر می کند برای افراد پرمشغله ای که نمی توانند زمانی را برای دویدن در کارواش پیدا کنند، مناسب است. با این تجارت، مشتریان شما فقط باید پول پرداخت کنند و قبل از اینکه متوجه شوند، خدمات برای آنها انجام می شود. فقط مطمئن شوید که انعطاف‌پذیری، حمل‌ونقل و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان را دارید.

هیچ الزام آموزشی برای جزئیات خودرو وجود ندارد، اما همچنان باید دوره ای مانند آموزش جزئیات Auto Finesse را برای یادگیری مفاهیم اصلی و تقویت مهارت های خود بگذرانید.

برای راه اندازی کسب و کار جزئیات خودروی خود، به یک وب سایت بهینه شده برای سئو و راهی برای رزرو آنلاین مشتریان با شما نیاز دارید. با این حال، قبل از انجام این مرحله، خدمات خود را در وب‌سایت‌هایی مانند Angi ، Thumbtack و حتی Nextdoor.com فهرست کنید تا بتوانید اولین مشتریان محلی خود را دریافت کنید.

بهترین مشاغل برای شروع با پول کم

آیا پول زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود ندارید؟ ایده های زیر را بررسی کنید.

1. مترجم

یک زبان خارجی صحبت کنید؟ یک سرویس ترجمه راه اندازی کنید. تخصص در یک ژانر خاص از ترجمه، مانند ترجمه پزشکی یا مالی را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است بتوانید یک نیاز خاص در جامعه خود را برطرف کنید.

2. طراح باغ

بسیاری از مردم تمایل به انجام کارهای کثیف در حیاط خلوت خود را دارند، اما تعداد کمی دانش لازم برای تکمیل بخش اول این فرآیند - طراحی و برنامه ریزی فضای حیاط خلوت - را دارند. طرح هایی را برای فضاهای بیرونی مشتریان خود بکشید و به آنها اجازه دهید حفاری واقعی را انجام دهند.

3. صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک

آیا چیز خاصی ایجاد، جمع آوری یا سرپرستی می کنید؟ در نظر بگیرید که یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید و سرگرمی خود را به یک شغل تمام وقت تبدیل کنید. چه به جایی برای فروش تمام ظروف سفالی که ساخته اید نیاز داشته باشید، چه بهانه ای برای جستجوی خاطرات ورزشی که دوست دارید ردیابی کنید، یک فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند از نظر مالی برای شما مقرون به صرفه باشد تا به علاقه خود ادامه دهید.

4. برنامه ریز سفر

ممکن است زمان آژانس مسافرتی در حال سپری شدن باشد، اما مردم همچنان به دنبال افرادی هستند که مهارت بیشتری برای هماهنگی سفر غیر سنتی دارند. اگر همیشه تعطیلات عالی را با هتل‌های زیبا، موقعیت مکانی ایده‌آل و مجموعه‌ای از رستوران‌های خوشمزه برای هر شب برنامه‌ریزی می‌کنید، تبلیغات خدمات خود را به عنوان رویکردی مدرن‌تر برای برنامه‌ریزی سفر در نظر بگیرید.

5. بازرس خانه

کار به عنوان بازرس خانه نیاز به گواهینامه و تخصص زیادی دارد، اما می تواند یک برنامه کاری انعطاف پذیر و درآمد پایدار ارائه دهد. قبل از شروع این نوع کسب و کار کوچک، الزامات مجوز را در ایالت خود تأیید کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهید و تمام مدارک خود را مرتب می کنید.

اگر نمی توانید ایده خود را اجرایی کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید،شرکت کسب و کار آکو همیشه و همه جا با شماست.

راه های ارتباط باما:      09022048575  اینستاگرام  واتساپ   سایت

6. نظافت منزل

با مانع کم ورود، تمیز کردن خانه می تواند راهی عالی برای شروع به انجام کاری که دوست دارید - به زودی - باشد. تبلیغات برای خانه‌های همسایه‌تان را در نظر بگیرید و با به‌دست آوردن چند کسب‌وکار کوچک به‌عنوان مشتری، درآمد بیشتری کسب کنید. آنها معمولاً برای مقدار مشابهی از کار، حقوق بیشتری دریافت می کنند.

نیاز به الهام دارید؟ این سرویس تمیز کردن مشاغل کوچک تقریباً یک شبه در اینستاگرام پس از اینکه محتوای آنها در طول همه گیری ویروسی شد رشد کرد.

مثال ایده کسب و کار کوچک: شرکت پاک کن

منبع تصویر

7. آشپز شخصی

همه ما عاشق خوردن هستیم، اما تعداد کمی از ما زمان یا انرژی لازم برای طبخ غذاهای سالم و خوشمزه را داریم. خدمات خود را به خانواده ها و مشاغل محلی به طور یکسان تبلیغ کنید. برای صرفه جویی در هزینه های راه اندازی، برنامه ریزی گروه های خاصی از مشتریان را با هم در نظر بگیرید - مثلا گیاه خواران - تا بتوانید مقادیر بیشتری از یک غذا را بپزید.

مثال ایده کسب و کار کوچک: آشپز شخصی

منبع تصویر

غذاهای لذیذ سرآشپز پل برای مشتریان در سراسر کشور در دسترس است. جایگاه مشتریان او شامل ورزشکاران، مشاغل شرکتی و سالن های ورزشی محلی است.

8. مدیر املاک

بسیاری از مردم دارایی هایی هستند که در آن زندگی نمی کنند - اغلب در شهرها یا ایالت های مختلف مستقر هستند. به عنوان مدیر دارایی، می‌توانید به مالک ملک کمک کنید تا مطمئن شود که از خانه‌اش به خوبی مراقبت می‌شود، تعمیرات کوچک را به‌موقع انجام می‌دهند و به عنوان رابط برای اجاره‌کنندگان عمل می‌کنند.

9. تسهیل کننده خدمات بسته بندی

جابجایی همیشه دردسرساز است و بسیاری از افراد کل فرآیند بسته بندی را استخدام می کنند. آیا می خواهید یک جریان ثابت از مشتریان داشته باشید؟ با یک سرویس جابجایی محلی شریک شوید که مشتریان جدید را به شما معرفی می کند.

10. ماساژ درمانگر

درد عضلات را تسکین دهید و به عنوان یک ماساژدرمانگر آرامش را برای مشتریان خود تقویت کنید. به دوره های آموزشی و صدور گواهینامه در شهر و ایالت خود نگاه کنید و روی یک تخت قابل حمل سرمایه گذاری کنید تا در بازدید از مشتریان شرکت کنید.

مثال ایده کسب و کار کوچک: درمانگر ماساژ

منبع تصویر

11. Crafter

ایجاد چیزهای جدید با دست یک راه سرگرم کننده و منحصر به فرد برای شروع یک کسب و کار کوچک است. چه جواهرات بسازید، چه وسایل راحتی بافتنی یا حتی کلاه گیس های سفارشی ، احتمالاً بازاری برای محصولات شما وجود دارد. با بازاریابی خلاقانه در رسانه های اجتماعی به مخاطبان خود ضربه بزنید و وب سایت خود را برای موتور جستجو با استفاده از کلمات کلیدی که محصولاتی را که تولید می کنید توصیف می کنند بهینه کنید.

12. طراح داخلی

مشابه طراحی منظر - افراد زیادی هستند که توانایی خرید مبلمان و دکور خانه مورد نیاز برای پر کردن اتاق خود را دارند، اما تعداد کمی هستند که می دانند از کجا شروع کنند. ساختن یک نمونه کار ممکن است کمی طول بکشد، اما مستندسازی پروژه‌های شما و اشتراک‌گذاری آن‌ها به صورت آنلاین می‌تواند پایگاهی فراتر از وحشیانه‌ترین رویاهای شما ایجاد کند.

نیاز به الهام دارید؟ اکانت اینستاگرام طراحی داخلی ساندرا کاوالو را بررسی کنید.

مثال ایده کسب و کار کوچک: طراح داخلی

منبع تصویر

13. مالک غیر انتفاعی

اگر خواب می بینید که زندگی خود را وقف هدفی می کنید که به آن اعتقاد دارید، ممکن است زمان شروع یک سازمان غیرانتفاعی فرا رسیده باشد. شما باید کسب و کار خود را ادغام کنید و برای وضعیت معافیت مالیاتی 501(c) (3) تشکیل دهید - و سپس باید استانداردهای مداوم مطابقت را رعایت کنید، اما بازده تاثیر معنی داری بر دلیلی دارد که شما معتقدید. که در.

14. راهنمای تور

عاشق تاریخ محلی شهر یا ایالت خود هستید؟ در نظر بگیرید که یک راهنمای تور شوید. مطمئناً، برای اینکه بتوانید کار را به خوبی انجام دهید، باید تحقیقات زیادی انجام دهید، اما این نیمی از لذت است. با ارائه تورهایی که به بخش خاصی از تاریخ جامعه شما صحبت می کنند، خود را متمایز کنید.

برخی از راهنمایان تور، مانند راهنماهای Freedom Trail در بوستون ، تورهای پیاده‌روی تاریخی را از شبه‌نشده‌ترین نقاط شهر خود ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر، تورهای غذاخوری با راهنما را برای مهمانان برگزار می‌کنند تا طعم واقعی شهر را بچشند.

15. معلم خصوصی

فرقی نمی‌کند که اهل ریاضیات، استاد پیانو یا علاقه‌مند به شکسپیر باشید، کسی وجود دارد که در زمینه تخصص شما به کمک کمی نیاز دارد و حاضر است برای آن هزینه بپردازد. خدمات خود را از طریق مدارس محلی، کالج‌های محلی، مراکز اجتماعی، و حتی رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید تا به اطلاع رسانی برسانید و پایگاه مشتری ایجاد کنید.

16. مشاور

اگر تجربه یا دانش قابل توجهی در یک موضوع خاص دارید، به مشاور تبدیل شوید. شاید شما در شیوه های استخدام متخصص باشید، در سئو مهارت داشته باشید یا چندین تیم فروش را به موفقیت شش رقمی هدایت کرده باشید. تخصص خود را شناسایی کنید و خود را به عنوان یک مشاور بازاریابی کنید و نرخ ادامه را دریافت کنید.

اکنون دانلود کنید: بسته موفقیت مشاور رایگان

17. برنامه ریز رویداد

شما ممکن است انتخاب کنید که در نوع خاصی از رویدادها تخصص داشته باشید - مانند عروسی ها یا جلسات شرکت - یا خود را به عنوان یک برنامه ریز رویداد برای همه مشاغل قرار دهید. اگر سازماندهی بالایی دارید، جزئیات گرا هستید و تجربه برنامه ریزی رویدادهای بزرگ را دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دیگران از مهارت های شما بهره ببرند.

18. دستیار شخصی

باز هم، اگر فردی منظم و با جزئیات هستید، زندگی یک دستیار شخصی ممکن است برای شما مناسب باشد. آیا نمی خواهید تمام روز، هر روز به یک دفتر یا شخص وابسته باشید؟ تبدیل شدن به یک دستیار مجازی را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد محیط کاری انعطاف پذیرتری داشته باشید.

19. صاحب مغازه محموله

اگر به استایل علاقه دارید اما نمی‌خواهید روی موجودی یک بوتیک جدید سرمایه‌گذاری کنید، به خرید محموله فکر کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای از لباس‌ها را انتخاب کنید که با اهداف و زیبایی‌شناختی شما مطابقت داشته باشد، بدون اینکه هزینه‌ای برای یک بوتیک که لباس‌های کاملاً جدید می‌فروشد، تهیه کنید.

20. کترینگ

اگر آن کنسرت سرآشپز شخصی برای برنامه شما بسیار محدود کننده است، به جای آن پذیرایی را در نظر بگیرید. پروژه های خود را انتخاب کنید، روی رویدادهای کمتر اما بزرگتر کار کنید و مهارت های مدیریت زمان خود را تقویت کنید.

21. صاحب سالن بدنسازی

سالن های ورزشی کیک بوکسینگ، استودیوهای یوگا، کراس فیت، اوه من! اشتیاق خود را برای تناسب اندام با ایجاد سالن بدنسازی خود به یک جامعه برای دیگران تبدیل کنید - یکی را از پایه شروع کنید، به یک شرکت وابسته تبدیل شوید یا یک مکان امتیاز را باز کنید.

22. صاحب آژانس بوتیک

تخصص شما چیست؟ چه بازاریابی، چه رسانه های اجتماعی یا روابط عمومی، ممکن است وقت آن رسیده باشد که آژانس خود را راه اندازی کنید. بسیاری از مشاغل کوچک دیگر به این نوع کمک نیاز دارند، اما منابع یا حجم لازم برای نیاز به موقعیت تمام وقت را ندارند.

ایجاد یک تیم کوچک را در نظر بگیرید و از کارآفرینان دیگری که با موفقیت آژانس‌های خود را راه‌اندازی کرده‌اند، یاد بگیرید، مانند Duane Brown از Take Some Risk .

23. صاحب کافی شاپ

اعتیاد خود به کافئین را به چیزی کمی سودآورتر تبدیل کنید. باز کردن یک فرنچایز یا خرید یک فروشگاه موجود، نقاط ورود کم خطر به بازی قهوه هستند، اما معمولاً به پول نقد بیشتری نیاز دارند. شروع یک فروشگاه از صفر نیاز به برنامه ریزی بیشتر و کار بسیار بیشتری دارد - اما همچنین پتانسیل درآمد شما را در آینده به حداکثر می رساند.

24. شرکت اسباب کشی

یک کامیون، تجهیزات جابجایی، نیروی انسانی، مجوزها و بیمه صحیح، سنگ بنای راه اندازی شرکت حمل و نقل شماست . با این حال، قبل از خرید اولین ناوگان کامیون های خود، با یک ون در حال حرکت از کوچک شروع کنید و هزینه های خود را پایین نگه دارید.

هنوز به نظر یک سرمایه گذاری اولیه زیاد است؟ فقط خدمات بسته بندی را در نظر بگیرید که موانع مالی بسیار کمتری برای ورود دارند.

شما حتی می توانید با ارائه خدمات جابجایی بین المللی، رویکرد ویژه ای به صنعت داشته باشید که Astro International دارد.

مثال ایده کسب و کار کوچک: شرکت جابجایی

منبع تصویر

25. نمایش خانگی

اگر در طراحی داخلی استعداد دارید، یک سرویس صحنه ممکن است به عنوان خروجی خلاقانه و تماس حرفه ای شما باشد. شما می توانید با استفاده از مبلمان و دکور موجود صاحب خانه، نمونه کارها را با سرمایه گذاری اولیه کمی بسازید. اکثر استیجرها در نهایت با تثبیت شدن و ایجاد شبکه با مشاوران املاک منطقه، فهرستی از مبلمان را ایجاد می کنند.

26. آرایشگر

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند آرایش حرفه‌ای خود را انجام دهند، زیرا ممکن است فاقد محصولات مناسب یا فقط مهارت باشند. ممکن است برای یک موقعیت خاص، عکاسی یا فیلمبرداری یا رویداد دیگری باشد. اینکه بتوانید ظاهرهای متفاوتی داشته باشید، کسب و کار شما را برای مشتریان بیشتری جذاب تر می کند.

27. سازمان دهنده حرفه ای

بسیاری از مردم با بی نظمی یا بی نظمی در خانه و محل کار خود دست و پنجه نرم می کنند. ایجاد سیستم ها و عاداتی که سازماندهی مستمر را ایجاد می کند، می تواند تعهد بزرگی باشد. سطل های ذخیره سازی و برچسب ساز زیادی بردارید و شروع کنید!

مگ گولایتلی، بنیانگذار Gosimplified این ایده کسب و کار کوچک را به یک حرفه موفق تبدیل کرده است.

مثال ایده کسب و کار کوچک: ساده شدهمنبع تصویر

ایده های کسب و کار خانگی

این ایده‌های کسب‌وکار خانگی چند گزینه کسب‌وکار دیگر را به شما ارائه می‌دهند که یا در خانه یا آنلاین هستند.

1. کدنویسی

Frontend، Backend و هر نوع کدی در میان، این مهارت نیازی به تعامل حضوری با مشتریان شما ندارد. اما یکی از مهارت هایی که می خواهید از دنیای حضوری برای این نوع کسب و کار به شما منتقل شود، گوش دادن فعال است. در حین ساختن یک محصول می توان به راحتی منطقه بندی کرد، اما ایجاد ارتباط با مشتری به اندازه توسعه کد برای وب سایت آنها مهم است.

اگر زمانی که نمی‌توانید از نظر فیزیکی در اطراف باشید، مشتری را سرلوحه خود نگه دارید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با کار کدنویسی خود نیازهای توسعه او را برآورده می‌کنید.


2. صاحب ماشین فروش

از سال 2015، نرخ رشد مشاغل دستگاه های فروش خودکار 1.4٪ افزایش یافته است. حتی با وجود محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، اگر مکان‌های مناسب را انتخاب کنید، این تجارت همچنان می‌تواند سودآور باشد. ترافیک بالا کلیدی است - مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، مدارس و مراکز اجتماعی مکان‌های هوشمندی هستند که می‌توانید ماشین‌های خود را شروع کنید تا درآمد کافی برای پوشش هزینه و کسب سود ایجاد کنید.

مثال ایده کسب و کار کوچک: صاحب ماشین فروشمنبع تصویر

3. مدیر رسانه های اجتماعی

آیا استعدادی در شبکه های اجتماعی دارید؟ به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، می توانید از مهارت های خود برای مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی برای شرکت ها و حتی افراد فردی استفاده کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ رایج‌تر شده است و بسیاری از اینفلوئنسرها به آژانس‌های بازاریابی یا کارمندان برای کمک به آنها برای اجرای کانال‌های اجتماعی خود متکی هستند.

4. کارمند ورود اطلاعات

بسیاری از کسب و کارها به دنبال کارمندان ورود اطلاعات هستند تا به آنها کمک کند اطلاعات را در سیستم های رایانه ای و صفحات گسترده خود وارد کنند. اگر مهارت های کامپیوتری و تایپ قوی دارید، این می تواند برای شما مناسب باشد.

5. ویرایشگر صوتی یا تصویری

تا مارس 2021، 1.75 میلیون پادکست در دسترس شنوندگان است. به همین دلیل، برندها برای ارتباط با مصرف کنندگان به محتوای صوتی و تصویری روی می آورند. نکته مهم این است که بسیاری زمان لازم برای سرمایه گذاری در تولید این محتوا را ندارند یا مهارت لازم برای انجام این کار را ندارند. وقتی نوبت به تولید محتوای باکیفیت برای مخاطبان گرسنه می‌رسد، ویرایشگرهای صوتی و تصویری مورد تقاضا هستند.

6. Voiceover Artist

وقتی صحبت از پادکست ها و ویدیوها شد، بسیاری از سازندگان محتوا ارزش و سطح حرفه ای بودن را که استعدادهای صوتی عالی می توانند برای پروژه به ارمغان بیاورند را تشخیص می دهند. کنسرت‌هایی برای معرفی/خروجی پادکست، روایت برای ویدیوهای توضیح‌دهنده، یا حتی کار صوتی برای کتاب‌های صوتی وجود دارد. نحوه شروع بدون تجربه از کت تئو را در زیر بیاموزید:

7. واکر سگ، گرومر یا مربی

صدور مجوز و بیمه دو عامل مهم در راه اندازی یک تجارت راه رفتن، نظافت یا آموزش سگ خواهند بود، اما همکاران سگ شما مطمئناً تشریفات اولیه را جبران خواهند کرد. برای آزمایش آب ها قبل از پریدن، پیاده روی سگ ها را از طریق شرکت هایی مانند Rover در نظر بگیرید. آماده اجرای نمایش خود هستید؟ فرنچایزی مانند Dogtopia را در نظر بگیرید .

8. آب نبات فروشنده

اگر در یک محله جنوبی و نزدیک بزرگ شده اید، احتمالاً با " بانوی آب نبات " آشنا هستید. این کسب و کار خانگی می تواند توسط هر کسی که در جامعه قابل اعتماد است راه اندازی کند. جدا از فروش محبوب‌ترین تنقلات، یک فروشنده آب نبات می‌تواند میوه و محصولات تازه‌ای را برای محله فراهم کند که اگر در یک صحرای غذا زندگی می‌کنید، پیدا کردن آن‌ها سخت‌تر است.

9. مربی کلاس آنلاین

تدریس خصوصی اغلب به صورت حضوری و با یک مشتری در یک زمان انجام می شود. آموزش از راه دور یک کلاس آنلاین انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد زیرا می توانید چندین دانش آموز را از خانه آموزش دهید. زبان انگلیسی یک موضوع رایج برای کلاس های آنلاین است زیرا افراد زیادی مایل به یادگیری آن هستند. اما هر چیزی که بر آن تسلط داشته باشید می تواند به یک کلاس مجازی ترجمه شود.

10. فروشنده کالاهای دسته کوچک

استفاده از مواد ارگانیک و کاملا طبیعی گران تر است، اما ارزشش را دارد. محصولات زیادی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید چگونه در خانه بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده، مواد شیمیایی یا سمی درست کنید. شمع‌ها، صابون‌ها، شامپوها و مرطوب‌کننده‌ها نمونه‌هایی از کالاهایی هستند که می‌توانید با رایحه‌های سفارشی بسازید و بسازید. سعی کنید ساخت صابون را با این راهنمای کامل مبتدی برای صابون سازی شروع کنید:

کسب و کارهای آسان برای شروع

چه می‌خواهید سرمایه‌گذاری خود را از امروز شروع کنید یا به سادگی نمی‌خواهید از حلقه‌های معمولی راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک عبور کنید، ایده‌های زیر بسیار آسان برای شروع هستند – بسیار آسان، تنها کاری که باید انجام دهید این است که امضا کنید. در یک وب سایت یا به دوستان خود در مورد خدمات خود بگویید.

1. میزبان تعطیلات

آیا تا به حال به جای هتل از سرویس اشتراک خانه استفاده کرده اید؟ شما می توانید با میزبانی از بازدیدکنندگان در خانه خود یا اجاره یک اتاق امرار معاش کنید. میزبانی شرکت‌هایی مانند Airbnb را در نظر بگیرید .

2. نگهدارنده حیوانات خانگی

آیا به حیوانات خانگی علاقه دارید؟ در نظر بگیرید که یک پرستار حیوان خانگی شوید. در حالی که صاحبان حیوان خانگی در تعطیلات نیستند، یا از حیوان خانگی خود در خانه خود میزبانی کنید یا از خانه آنها بازدید کنید. برای شروع به یک سرویس حیوانات خانگی مانند Wag بپیوندید .

مثال ایده کسب و کار کوچک: نگهدارنده حیوانات خانگی

منبع تصویر

3. صاحب مهدکودک

تقاضای مراقبت از کودکان همچنان بالاست. در حالی که پرستاران و پرستاران در حال حاضر محبوب هستند، پیدا کردن یک مهدکودک خوب دشوار است. نیاز محله خود را با باز کردن نیاز خود برطرف کنید. و مانند همیشه، مطمئن شوید که با الزامات منطقه‌بندی، مجوز، بیمه و بازرسی شهر و ایالت خود مطابقت دارید.

4. وبلاگ نویس

اگر موضوعی وجود دارد که علاقه زیادی به آن دارید، پس مخاطبانی نیز وجود دارند که علاقه زیادی به آن دارند. از یک وبلاگ می توان برای ایجاد یک جامعه آنلاین استفاده کرد که از تعامل آن می توان کسب درآمد کرد. بازاریابی وابسته ، محتوای حمایت‌شده ، و بازاریابی مشترک برخی از راه‌های کسب درآمد زمانی هستند که وبلاگ شما دنبال‌کنندگانی را ایجاد کرد.

5. فروشنده کالاهای پخته شده در خانه

کوکی‌های شکلاتی ساخته شده در انبار و خریداری شده در فروشگاه هرگز با دسته‌ای که با عشق در خانه یک نفر تهیه می‌شود مقایسه نمی‌شوند. دسرهای ساده را می توان به راحتی پخت و بسته بندی کرد تا در رویدادهای محلی یا اطراف محله شما به فروش برسند. از برچسب های سفارشی استفاده کنید و اخباری را که در مورد کالاهای خود منتشر می شود تماشا کنید!

آیا هنوز سرتان از ایده های کسب و کار کوچک پر است؟ پس از آن همه طوفان فکری، برای شروع کسب و کار کوچک جدید خود به یک برنامه کاربردی نیاز دارید.

7 راه استثنایی فروش درسال 1401

قتی صحبت از افزایش جریان نقدی، درآمد و سود در کسب و کار شما می شود، فروش قطعه کلیدی پازل است. شما می توانید بازاریابی درخشان و کارکنان فوق العاده ای داشته باشید، اما اگر نتوانید فروش را افزایش دهید، نمی توانید دوباره در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید و رشد کنید.

اگر می دانستید چگونه می توانید فروش را افزایش دهید و جریان نقدی را افزایش دهید، چگونه به رشد کسب و کارتان کمک می کرد؟ اگر بتوانید برخی از تکنیک های استراتژی فروش را یاد بگیرید ، چگونه به افزایش فروش کسب و کار کمک می کند؟ ما می توانیم با همه اینها به شما کمک کنیم!

7 راه برای افزایش فروش در کسب و کار شما

برای آن دسته از افرادی که در تجارت با مشکل مواجه هستند، افزایش فروش مهم ترین جنبه ای است که باید روی آن کار کنند. فروش بیشتر به معنای پول بیشتر است که به شما امکان می دهد دوباره در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید و کف نقدی خود را افزایش دهید.

بنابراین، بیایید نگاهی به 7 روشی بیندازیم که می توانید به افزایش فروش برای کسب و کار خود کمک کنید.

1. چشم انداز شرکت را تعریف کنید

شما باید خود را با چرایی، چرایی شروع کسب‌وکار خود هماهنگ کنید. درک چرایی خود می تواند به پاکسازی ذهن کمک کند، و شما را در مسیر پیدا کردن ماموریت فروش خود بازگرداند.

اگر بتوانید چشم انداز، ماموریت و ارزش های شرکت را تعریف کنید و آن را به بخشی از فرآیند خود تبدیل کنید، فروش آسان تر و واقعی تر می شود. شما آنچه را که می فروشید باور خواهید کرد، تیم شما و همچنین مشتریان بالقوه شما باور خواهند کرد.

۲-مشتری ایده آل شما را مشخص کنید

در حالی که از نظر فنی می‌توانید به همه بفروشید، فروش به مشتری ایده‌آل بسیار آسان‌تر و مؤثرتر است. یک آواتار از این مشتری ایجاد کنید و با آنها صحبت کنید، با آنها به زبان آنها صحبت کنید. طرز فکر آنها را درک کنید.

شما این افراد را دوست دارید و این در زبان فروش شما نشان داده می شود. اغلب این افراد آنچه را که شما می فروشید دوست دارند، بنابراین از قبل آماده خرید هستند.

3. ذهنیت فروش را توسعه دهید

باید حال و هوای فروش داشته باشید. صحبت کردن با مردم، صحبت کردن در مورد فروش، می‌تواند کار سختی به نظر برسد، بنابراین خود را برای گفتگوها، تبدیل‌ها، بالا بردن سطح خود و شرکتتان آماده کنید.

بنیانگذار بی باک ما، جک دلوسا ، در مورد این ایده در مقاله خود نوشت - چگونه از تکنسین به کارآفرین برویم .

  • شما باید باور داشته باشید که چیزی که می فروشید ارزشش را دارد.
  • شما باید باور داشته باشید که در مورد آنچه می فروشید یک مرجع هستید.
  • هنگامی که در حال گفتگو در مورد فروش هستید، مثبت و نشاط آور باشید.

4. ایجاد مشارکت های استراتژیک

از شبکه های خود برای فروش ارجاعی استفاده کنید. افرادی را پیدا کنید که بتوانید با آنها کار کنید و بدانید که این افراد پشت این مشارکت ها هستند که می توانند مشتریان بالقوه جدیدی برای شما باشند.

از خود بپرسید - آیا چیزی که من می فروشم برای سایر مشاغل مفید است؟ آیا می توانید برای یافتن مشتریان مشابه با این مشاغل کار کنید؟ آیا می توانید یک موقعیت برد-برد ایجاد کنید که در آن شرکای استراتژیک و مشتریان شما ارزش زیادی از شما دریافت کنند؟

5. تعیین اهداف فروش

اهداف به شما کمک می کنند تا هدف گذاری کنید. اگر نمی دانید برای چه چیزی تلاش می کنید، چگونه می دانید چه زمانی به آن دست یافته اید؟ داشتن یک هدف در ذهن می تواند به شما در تکمیل آن کمک کند، و زمانی که چیزها را کامل می کنید، از نظر ذهنی به شما کمک می کند.

اگر هدفی که تعیین کرده اید خیلی کوچک است، برای دفعه بعد تنظیم مجدد کنید و خود را کشش دهید. از طرف دیگر، اگر رسیدن به آن خیلی سخت است، آن را پایین بیاورید تا بتوانید به آن دست پیدا کنید.

و فراموش نکنید زمانی که به اهدافتان رسیدید به خودتان پاداش دهید.

6. اثبات اجتماعی

اگر بتوانید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چقدر عالی هستید، فروش آسان تر می شود.

در مورد اثبات اجتماعی خود صادق باشید. دروغ ها را می توان به راحتی کشف کرد و جبران آسیب ها بسیار دشوار است.

اثبات اجتماعی می تواند به شکل توصیفات، لایک ها و اشتراک گذاری های رسانه های اجتماعی، اخبار خوب در رسانه ها و موارد دیگر باشد.

مطمئن شوید که مدرک اجتماعی شما با پایگاه مشتری شما مرتبط است. کسب‌وکارهای کوچک آنقدر از نتایج صنایع میلیارد دلاری الهام نمی‌گیرند که ممکن است برای تصور خود در جایگاه یک میلیاردر تلاش کنند.

7. فروش بیشتر به مشتریان فعلی خود

به دست آوردن یک مشتری جدید می تواند تا پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی هزینه داشته باشد. فروختن به مشتری فعلی که شما را می شناسد و شما را دوست دارد و به شما اعتماد دارد بسیار آسان تر از این است که به کسی که به تازگی نام شما را شنیده است بفروشید.

شما با مشتریان فعلی خود رابطه برقرار کرده اید، بنابراین می توانید خیلی راحت تر محصولات یا خدمات جدیدی را به آنها معرفی کنید، تخفیف های وفاداری ارائه دهید و به ایجاد رابطه مبتنی بر اعتماد و وفاداری ادامه دهید.

همانطور که رئیس توسعه کارآفرینی ما در The Entourage، Stev Lackovic، می‌گوید: "در مورد مشتری خود وسواس داشته باشید و همه چیز را در مورد آنها بدانید تا بتوانید آنها را هدایت کنید و آنها را به موفقیت در فروش راهنمایی کنید."

مزایای افزایش فروش شرکت

مزایای افزایش فروش بیشتر از داشتن پول بیشتر در کیف است. افزایش فروش به شما به عنوان یک صاحب کسب و کار اعتماد به نفس بیشتری می دهد. این می تواند به شما اطمینان دهد که کار درست را انجام می دهید و در مسیر درست حرکت می کنید، آنچه که باید بفروشید به مردم کمک می کند و مورد تقاضا است.

پول بیشتری به کسب و کار برمی گردد

سرمایه‌گذاری مجدد در شرکت به شما کمک می‌کند تا رشد کنید و رویاهای خود را برای حضور در تجارت محقق کنید. اگر بتوانید به آرامی بودجه بازاریابی خود را افزایش دهید تا فروش را افزایش دهید، اثر گلوله برفی به زودی شما را موفق خواهد کرد.

می‌توانید با دادن پاداش به کارکنان، دوباره سرمایه‌گذاری کنید و آنها را تشویق کنید که حتی بیشتر برای شما و کسب‌وکارتان به دست آورند.

مقیاس بندی کسب و کار

آیا می خواهید کسب و کار خود را به سمت بالا افزایش دهید؟ آیا می توانید خود را به عنوان یک شرکت چند میلیون دلاری ببینید ؟ در مورد رونق گرفتن به یک تجارت 8 رقمی چطور؟ این کار قابل انجام است و ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اگر فرآیند فروش را به کار انداخته اید و در حال سرمایه گذاری مجدد در شرکت خود هستید، شتابی که ایجاد می کنید باعث می شود به سمت جلو حرکت کنید. به طور بالقوه می توانید تعداد کارکنان، اندازه دفتر خود را افزایش دهید و درآمد خود را بزرگتر کنید.

شما می توانید در دارایی های دیجیتال، حضور آنلاین بهتر ، کانال های بازاریابی متنوع تر سرمایه گذاری کنید. چه کسی می داند؟ آسمان مطلقاً حد نیست.

یک بافر نقدی 3 ماهه داشته باشید

یک مزیت بزرگ افزایش فروش، داشتن یک بافر زمانی است که اوضاع آرام باشد. یک بافر نقدی 3 ماهه برای زمانی که یک روز بارانی فرا می رسد توصیه می شود.

وقتی کووید-19 رخ داد، برای بسیاری از مشاغل، روز بسیار بارانی بود . خوشبختانه بسیاری از کسب و کارها موفق شدند به فروش آنلاین یا ارائه کالاها و خدمات ضروری بپردازند تا بتوانند باز بمانند.

اکنون در استرالیا با موارد کوچکتر وضعیت بهتری داریم، اما همانطور که دیدیم، همه چیز می تواند با یک ضربه محکم و ناگهانی خاموش شود. بنابراین یک بافر نقدی در نتیجه افزایش فروش حیاتی است.

نقاط عمل

برای جمع بندی موارد فوق و ارائه نکاتی که باید از ما حذف کنید:

  1. مشخص کنید که چه کسی هستید و چشم انداز شرکت شما چیست.
  2. مشتری ایده آل خود را تعریف کنید و با آنها صحبت کنید.
  3. طرز فکر فروش خود را تعریف کنید و چگونه خود را در آنجا قرار دهید.
  4. ایجاد مشارکت های استراتژیک
  5. اهداف فروش را تعریف کنید و زمانی که به آنها رسیدید به خود پاداش دهید.
  6. چند مدرک اجتماعی قوی ایجاد کنید.
  7. فروش به مشتریان فعلی آسانتر است.

اگر مطالبی که خوانده‌اید نیاز به یادگیری بیشتر در شما را برانگیخته است، برای کشف چگونگی باز کردن قفل یک هیولای فروش در درون خود، دوره‌هایی داریم که می‌توانید در آنها شرکت کنید.


راه های ارتباط باما:      09022048575     اینستاگرام     واتساپ        سایت