مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

ایجاد یک کسب و کار جدید

ایجاد یک کسب و کار جدید: امروز در این مقاله به شما مخاطبان عزیز مشاوره کسب و کار آکو یاد می دهیم که چطور یک بیزینس جدید را برای خودتان راه اندازی کنید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا نکات لازم را برای یک بیزینس جدید یاد بگیرید.برای آشنایی با ایجاد یک کسب و کار جدید تا آخری مقاله با ما باشید.

 

  • ایده خود را اصلاح کنید

  • یک طرح تجاری بنویسید

  • امور مالی خود را ارزیابی کنید

  • ساختار کسب و کار قانونی خود را تعیین کنید

  • در دولت ثبت نام کنید

  • بیمه نامه بخرید

  • تیم خود را بسازید

  • فروشندگان خود را انتخاب کنید

  • خودرا برندسازی  و تبلیغ کنید

  • کسب و کار خود را توسعه دهید

 

شما می خواهید مطمئن شوید که قبل از شروع یک کسب و کار کاملا آماده شده اید،اما بدانید که تقریبا همه چیز خراب خواهد شد.برای راه اندازی یک کسب و کار موفق،باید خودرا با شرایط در حال تغییر وفق دهید.انجام تحقیقات دقیق در بازار در مورد رشته خود و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه شما بخش مهمی از ایجاد یک طرح تجاری است.این شامل اجرای نظرسنجی ها،برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است.قبل از شروع فروش محصول یا خدمات خود،باید نام تجاری خود را بسازید و افرادی را جذب کنید که وقتی در های خود را برای تجارت باز میکنید،آماده پرش هستند.

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

۱. ایده خود را اصلاح کنید

اگر به راه اندازی یک تجارت فکر می کنید، احتمالا از قبل ایده ای در مورد آنچه می خواهید به صورت آنلاین بفروشید، یا حداقل بازاری که می خواهید وارد شوید، دارید. یک جستجوی سریع برای شرکت های موجود در صنعت انتخابی خود انجام دهید. بیاموزید که رهبران برند فعلی چه کارهایی انجام می دهند و بفهمید که چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید.

اگر فکر می کنید کسب و کار شما می تواند چیزی را ارائه دهد که شرکت های دیگر انجام نمی دهند (یا همان چیزی را ارئه می دهند ، فقط سریع و ارزان ) تر، یا ایده محکمی دارید و آماده ایجاد یک طرح تجاری هستید.

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۲. یک طرح تجاری بنویسید

هنگامی که ایده خود را به کار گرفتید باید چند سوال مهم از خود بپرسید : هدف از کسب و کار شما چیست ؟ به کسی می فروشید ؟ اهداف نهایی شما چیست ؟ هزینه های راه اندازی خود را چگونه تامین می کنید؟ این سوالات را می توان در یک طرح کسب و کار مدون پاسخ داد .

بسیاری از اشتباهات توسط کسب و کاری های جدید انجام می شود که بدون تعمق در این جنبه های کسب و کار عجله می کنند . شما پایگاه مشتری هدف خود را پیدا کنید .

چه کسی قرار است محصول یا خدمات شما را بخرد اگر نمی توانید شواهدی پیدا کنید که نشان دهد برای ایده شما تقاضا وجود دارد ، پس هدف چیست ؟

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۳ .  وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید

را ه اندازی هر کسب و کاری دارای قیمت است ، بنابراین باید تعیین کنید که چگونه این هزینه ها را پوشش می دهید .

آیا ابزاری برای تامین مالی استارت آپ خود دارید یا باید پول قرض کنید ؟ اگر قصد دارید شغل فعلی خود را ترک کنید تا روی کسبل و کار خود تمرکز کنید، آیا پولی برای حمایت از خود تازمانی که به سود  خود برسید کنار گذاشته اید ؟ بهتر است بدانید هزینه های راه اندازی شما چقدر خواهد بود . بسیاری از استارت آپ ها شکست می خورند زیرا قبل از کسب سود، پولشان تمام می شود . هرگز ایده بدی نیست که میزان سرمایه اولیه مورد نیاز خود را بیش از حد برآورد کنید، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا کسب و کار شروع به کسب در آمد پایدار کند .

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۴. ساختار کسب و کار قانونی خود را مشخص کنید

قبل از اینکه بتوانید شرکت خو د را ثبت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع نهادی است . ساختار کسب و کار شما از نظر قانونی بر همه چیز تاثیر می گذارد، از نحوه ثبت مالیات گرفته تا مسئولیت شخصی شما در صورت بروز مشکل.

مالیکیت یگانه اگر بطور کامل مالک کسب و کار هستید و قصد دارید مسئولیت تمام بدیهی ها و تعهدات را برعهده بگیرید، می توانید برای یک مالکیت انفرادی ثبت نام کنید.

 

هشدار داده می شود که این مسیر می تواند مستقیماً بر اعتبار شخصی شما تاثیر بگذارد.

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۵. ثبت رسمی کسب و کار

قبل از اینکه بتوانید بطور قانونی کسب و کار خود را اداره کنید، باید انواع مجوز های تجاری را دریافت کنید. بعنوان مثال، شما باید کسب و کار خود سازمانهای مربوطه ثبت کنید.

مدارک متعددی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام تهیه کنید.

اساس نامه وقرار دادهای عملیاتی

برای تبدیل شدن به یک نهاد تجاری رسمی ، باید ثبت برند انجام دهید که می تواند به شرکت های واسط یا با مشاورین ما در تماس باشید. شرکت ها به یک سند “اساسنامه” نیاز دارند که شامل نام کسب و کار ،هدف تجاری،ساختار شرکت،جزئیات سهام و سایر اطلاعات مربوط به شرکت شما باشد. بطور مشابه، برخی از LLCها باید یک توافقنامه عملیاتی ایجاد کنند.

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۶. بیمه نامه بخرید

ممکن است ذهن شما را به عنوان چیزی که در نهایت “به آن دست یابید”منحرف کند، اما خرید بیمه مناسب برای کسب و کارتان گام مهمی است که قبل از راه اندازی رسمی باید برداردید.

برخورد با حوادث مانند آسیب اموال، سرقت یا حتی دعوای حقوقی مشتری می تواند پر هزینه باشد و شما باید مطمئن باشید که به درستی از شما محافظت می شود.اگرچه باید چندین نوع بیمه تجاری را در نظر بگیرید، اما چند طرح بیمه اساسی وجود دارد که اکثر مشاغل کوچک می توانند از آنها بهرمند شوند. بعنوان مثال : اگر کسب و کار شما کارمند نیاز داشته باشد،حداقل نیاز به خردی غرامت کارگران و بیمه بیکاری دارید.

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۷. تیم خود را بسازید

مگر اینکه قصد دارید تنها کارمند  خود باشید، باید یک تیم عالی را استخدام کنید تا شرکت خود را از کار نیاندازید. جو زاوادزکی،مدیر عامل و موسس MEDIA MATH،گفت که که کار آفرینان باید همان توجه ای را که به محصولاتشان می کنند، به عنصر “مردم” کسب و کارشان بدهند.

زاوادزکی گفت : محصول شما توسط مردم ساخته شده است.

شناسایی تیم موسس خود، درک اینکه چه شکافهایی وجود دارد،و[تعیین ] چگونگی و زمان رسیدگی به آنها باید در الویت قرار گیرند.فهمیدن تیم که چگونه با هم کار خواهد کرد و …. به همان اندازه مهم است .

تعریف نقش ها ومسئولیت ها، تقسیم کار، نحوه ارئه بازخورد، یا نحوه کار باهم وقتی همه در یک اتاق نیستند، شما را از سردردهای زیادی نجات می دهد .

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۸. فروشندگان خود را انتخاب کنید

اداره کسب و کار می تواند طاقت فرسا باشد،و احتمالا شما و تیمتان نمی توانید همه آن را به تنهایی انجام دهید.اینجاست که فروشندگان شخص ثالث وارد می شوند.شرکت ها در هرصنعت ، از منابع انسانی گرفته تا تلفن های تجاری ، وجود دارندتا با شما شریک شوند و به شما کمک کنند تا تجارت خود را بهتر اداره کنید . وقتی شرکای B2Bهستید،باید با دقت انتخاب کنید. این شرکت ها به داده های تجاری حیاتی و بالقوه حساس دسترسی خواهند داشت،بنابراین یافتن فردی که بتوانید به او اعتماد کنید بسیار مهم است .

 

شما می توانید برای راهنمایی بیشتر در مورد کسب و کار خود و مشاوره رایگان با مشاوران ما در تماس باشید.

ایجاد یک کسب و کار جدید

برای دیدن مقاله های مرتبط با ایجاد یک کسب و کار جدید می توانید به قسمت وبلاگ سایت مراجعه کنید.

۹. خود را برند سازی  و تبلیغ کنید

قبل از اینکه شروع به فروش محصول یا خدمات خود کنید،باید برند خود را بسازید و دنبال کنندگانی از مردم را آماده کنید تا زمانی که درهای واقعی یا مجازی خود را برای تجارت باز می کنید.

وب سایت شرکت : شهرت خود را به صورت آنلاین در نظر بگیرید و یک وب سایت شرکتی بسازید. بسیاری از مشتریان برای اطلاع از یک کسب و کار به اینترنت مراجعه می کنند و یک وبسایت مدرک دیجیتالی است که نشان می دهد کسب و کار کوچک یا بزرگ شما وجود دارد . همچنین یک راه عالی برای تعامل با مشتریان فعلی و جدید است.

 

ایجاد یک کسب و کار جدید

 

۱۰. کسب و کار خود را توسعه دهید

راه اندازی و اولین فروش شما تنها آغاز کار شما به عنوان یک کار آفرین است. برای کسب سود و سرپا ماندن، همیشه باید کسب وکار خود را توسعه دهید. این کار مستلزم زمان و تلاش است،اما آنچه را که در آن بکار می برید، ازکسب و کارتان خارج خواهید شد. همکاری با برند های معتبر در صنعت شما راهی عالی برای دستیابی به رشد است.

باشرکتهای دیگر تماس بگیرید و در ازای دریافت نمونه محصول یا خدمات رایگان، کمی تبلیغ بخواهید. با شرکت هایی که سمینار برگزار می کنند در ارتباط باشید و به عنوان اسپانسر یا حامی برنامه های آنها محصول و یا خدمات خود را معرفی کنید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد