مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

استارتاپ های مهم خارجی

استارتاپ های مهم خارجی

اگر به دنبال الهام گرفتن از کارآفرینی برای بهبود موفقیت استارتاپ خود هستید، در جای درستی هستید.یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی استارت‌آپ ، الهام گرفتن از داستان‌های موفق‌ترین استارت‌آپ‌ها است. ما چند استارتاپ معروف را گردآوری کرده ایم که امروز به شما انگیزه می دهند تا کارآفرین شوید!

 

 

داستان های موفق ترین استارت آپ ها

همانطور که بسیاری از کارآفرینان می توانند به شما بگویند، راه رسیدن به یک استارتاپ موفق همیشه آسان نیست . این بنیانگذاران هرکدام مسیر منحصر به فرد خود را برای موفقیت استارتاپ دارند که شامل شکست و پیروزی می شود تا شما از آنها یاد بگیرید و رشد کنید. به خواندن ادامه دهید تا درباره شرکت های نوآوری که صنایع آنها را مختل کردند بیشتر بدانید.

استارتاپ های مهم خارجی

1. Airbnb

یکی از الهام‌بخش‌ترین داستان‌های موفقیت استارت‌آپ، بدون شک Airbnb است. بنیانگذاران برایان چسکی و جو گبیا برای اولین بار این سایت را در سال 2007 راه اندازی کردند، زمانی که این زوج پس از مهاجرت اخیر از نیویورک به سانفرانسیسکو، متوجه هجوم بازدیدکنندگان به شهر در طول کنفرانس طراحی صنعتی و کمبود هتل های موجود شدند. نیازی به گفتن نیست، آنها این را فرصتی برای به دست آوردن پول نقد اضافی با اجاره فضای خود دیدند و مفهوم Airbnb متولد شد.

با این حال، Airbnb یک شبه موفقیت آمیز نبود. سال‌ها طول کشید تا بنیانگذاران Airbnb بودجه دریافت کنند و حتی بیشتر طول کشید تا به سودی دست یابند که نیاز به انعطاف‌پذیری و کمی تلاش جانبی برای گذران زندگی داشت. امروزه Airbnb نزدیک به 3.4 میلیارد دلار ارزش دارد و گواهی بر مفهوم پایبند ماندن به یک ایده عالی است. Airbnb به ما نشان می دهد که ایده های عالی اغلب شامل جستجوی راه حلی برای یک مشکل مشترک است.

 

استارتاپ های مهم خارجی

۲. اینستاگرام

از طرف دیگر اینستاگرام از همان ابتدا رشد سریعی را تجربه کرد. بنیانگذار کوین سیستروم اینستاگرام، اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس را با نام Burbn راه اندازی کرد و در یک روز 25000 کاربر به خود اختصاص داد. این تا حدی به دلیل این واقعیت است که Systrom توانست در اوایل راه‌اندازی برنامه، سرمایه‌گذاری خطرپذیر را تامین کند. علاوه بر این، ویژگی اشتراک‌گذاری عکس در آن زمان منحصر به فرد و هیجان‌انگیز بود، زیرا بسیاری از برنامه‌ها بیشتر بر روی اشتراک‌گذاری مکان تمرکز داشتند.

موفقیت واقعی زمانی حاصل شد که استارت‌آپ مدل کسب‌وکار را تغییر داد و نام خود را به اینستاگرام تغییر داد و برای iOS راه‌اندازی کرد. اینستاگرام پس از آن در هفته اول 100000 کاربر و کمتر از دو ماه بعد یک میلیون کاربر به دست آورد. کاری که اینستاگرام به درستی انجام داد این بود که یک عنصر گمشده در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی آن زمان را تشخیص داد و مدل کسب‌وکار را برای دسترسی به بازار بزرگ‌تر چرخاند.

 

استارتاپ های مهم خارجی

3. Mailchimp

هدف Mailchimp ، در کمال تعجب، لزوماً دستیابی به رشد عظیمی نبود که به دست آورده است – فقط کمک به مشتریان خود با ارائه خدمات مورد نیاز آنها بود. بنیانگذاران، بن چستنات و دن کورزیوس، در حال راه اندازی یک کسب و کار طراحی وب بودند که چندین مشتری در مورد اینکه چگونه می توانند بازاریابی ایمیلی را در وب سایت خود بگنجانند، جویا شدند.

پس از استفاده از کد قدیمی که یکی از بنیانگذاران برای پروژه قبلی توسعه داده بود، آنها توانستند Mailchimp را به عنوان یک پروژه جانبی ایجاد کنند که در نهایت به تلاشی به ارزش تقریبی 4.2 میلیارد دلار تبدیل می شود. انتخاب وقف خود به پروژه جانبی خود، Mailchimp، به دلیل عدم اشتیاق به کسب و کار قبلی و تمایل به کمک به کسب و کارهای کوچک برای موفقیت بود. واضح است که این تفکر نتیجه داد.

استارتاپ های مهم خارجی

 

۴. اوبر

داستان موفقیت اوبر پر از رشد سریع، بحث و جدل و الهام برای کارآفرینان جدید و با تجربه است. ایده Uber، اپلیکیشن محبوب اشتراک‌گذاری سواری، توسط تراویس کالانیک و گرت کمپ، دو بنیانگذار استارت‌آپ موفق قبلی، در سال 2008 ایجاد شد. هنگامی که این زوج نتوانستند یک تاکسی در یک شب زمستانی در پاریس پیدا کنند، راه‌حلی برای مشکل خودشان: امکان سفارش سواری از تلفن شما.

Uber Technologies به طور رسمی در سال 2009 تاسیس شد و به سرعت تبدیل به با ارزش ترین استارت آپ جهان شد. در حال حاضر، این شرکت چندین رقیب خود را در صنایع مختلف مانند Lime و Postmates خریداری کرده است. چیزی که به عنوان راه حلی برای یک مشکل گسترده آغاز شد، به معدن طلای مطلق برای کارآفرینانی تبدیل شد که آن را به وقوع پیوستند.

استارتاپ های مهم خارجی

۵. پینترست

مثال بعدی در لیست استارت آپ های موفق ما، Pinterest است . برخلاف بسیاری از شرکت‌های استارت‌آپ، پینترست برای جذب کاربران باهوش فناوری متولد نشده است. Pinterest برای استفاده توسط همه و همه ایجاد شده است – بدون نیاز به اقامت در دره سیلیکون. اما بنیانگذاران بن سیلبرمن، ایوان شارپ و پل اسکیرا به همین جا بسنده نکردند. Pinterest به دلیل تمرکز بر ایجاد تجربه برای کاربران فعلی و ایجاد یک تجربه کاملاً منحصر به فرد در رسانه های اجتماعی، به یک شرکت 11 میلیارد دلاری تبدیل شد.

در ابتدا، Pinterest یک پلت فرم فقط دعوت بود. این انحصار به شرکت اجازه داد تا در ایجاد تجربه ای که کاربران به دنبال آن بودند، پیشرفت کند. بن سیلبرمن حتی تا آنجا پیش رفت که شماره تلفن شخصی خود را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند روز یا شب در مورد سایت با او تماس بگیرند. واضح است که این فداکاری نتیجه داد. پینترست هنوز یک پلتفرم منحصر به فرد (و پرسود) است که به جای به روز رسانی های زندگی که آنها را به طور مداوم از رقبا متمایز می کند، بر اشتراک گذاری، ذخیره و سازماندهی علایق تمرکز دارد.

استارتاپ های مهم خارجی

6. ShoeDazzle

ShoeDazzle توسط کیم کارداشیان، برایان لی، رابرت شاپیرو و ام.ال.لی تاسیس شد. علیرغم لیست پر ستاره بنیانگذاران این استارتاپ، زمانی این شرکت از نظر بسیاری یک استارتاپ شکست خورده به حساب می آمد. علیرغم موفقیت اولیه آنها، با گزارش یک میلیون کاربر به سرویس اشتراک کفش خود، این برند در تلاش برای چرخاندن تجارت با فعالیت به عنوان یک سایت تجارت الکترونیک، راه خود را گم کرد و مدل اشتراک اصلی خود را کنار گذاشت.

حتی پس از تلاش ناموفق برای بازگرداندن یک نسخه جزئی از مدل اشتراک، شرکت همچنان مشتریان خود را از دست داد و موجودی بیش از حد، چالش دیگری را ایجاد کرد. در نهایت، این شرکت توسط رقیب JustFab به مبلغ نامشخصی خریداری شد. آن‌ها کسب‌وکار را به مدل اشتراک اصلی خود بازگرداندند و آنچه را که به نظر یک کسب‌وکار شکست خورده به نظر می‌رسید یک بار دیگر به یک شرکت موفق تبدیل کردند.

استارت آپ های مد بیشتری را برای دنبال کردن کشف کنی

استارتاپ های مهم خارجی

۷. پاندورا

Pandora، سرویس پخش رادیویی، بر اساس پروژه ژنوم موسیقی موسس تیم وسترگرن و اشتیاق شدید به موسیقی توسعه یافته است. تجربه وسترگرن به عنوان یک نوازنده دوره گرد و آهنگساز فیلم داستانی منجر به دو درک شد که پروژه ژنوم موسیقی و رادیو پاندورا را به وجود آورد: اینکه تعداد زیادی از کنش های موسیقایی کشف نشده وجود داشت و نیاز به فناوری برای ایجاد پروفایل های موسیقی مبتنی بر آن وجود داشت. در ترجیحات شخصی

با این حال، دریانوردی نرم نبود. علیرغم دریافت بودجه قابل توجه در ابتدا، این پروژه با چندین دست اندازها در جاده مواجه شد که منجر به نزدیک به دو سال حقوق نگرفتن کارمندان، 11 کارت اعتباری حداکثر، 500000 دلار بدهی شخصی و پنج شکایت از کارکنان شد. با این حال، این داستان پایان خوشی دارد. همه اختلافات در نهایت حل شد و حقوق کارکنان دریافت شد. راه اندازی Pandora موفقیت آمیز بود و در نهایت توسط هلدینگ Sirius XM به مبلغ 3.5 میلیارد دلار خریداری شد.

۸. مربع

مانند بسیاری از استارت آپ های موفق جهان، Square نیز برای حل یک مشکل کوچک ساخته شد. یکی از بنیانگذاران، جیم مک‌کلوی ، نتوانست فروش 2000 دلاری ظروف شیشه‌ای دست ساز خود را تکمیل کند، زیرا قادر به پذیرش کارت اعتباری نبود. با کمک یکی از بنیانگذاران جک دورسی (همچنین بنیانگذار توییتر)، این زوج یک سیستم میکرو POS با کاربری آسان را توسعه دادند که می‌توانست به همه جا برود و توسط هر کسی استفاده شود.

اسکوئر در حالی که از نظر کسب سود راهی نسبتا پر دست انداز بوده است، با نوآوری مستمر، ارائه ابزارهای مفید به بازرگانان و دسترسی به بازارهایی که هنوز استفاده نشده اند، در صدر قرار گرفته است.

استارت آپ های فین تک بیشتری را برای دنبال کردن کشف کنید .

استارتاپ های مهم خارجی

استارتاپ های مهم خارجی

۹. WhatsApp

واتس اپ، برنامه پیام کوتاه محبوب برای ارتباط افراد در نقاط مختلف جهان، شروع از یک مکان غیرمنتظره – ورزشگاه. هنگامی که یان کوم، بنیانگذار واتساپ، هنگام حضور در باشگاه از تماس های از دست دادن ناامید شد، او و بنیانگذارش برایان اکتون، واتس اپ را توسعه دادند تا به کاربران اجازه دهد با به روز رسانی وضعیت خود، زمان دریافت تماس را مشخص کنند.

چیزی که داستان Whatsapp را منحصر به فرد می کند این است که بنیانگذاران آن قصد ایجاد یک کسب و کار را نداشتند و مطمئناً هرگز انتظار نداشتند کسب و کاری را راه اندازی کنند که به همان اندازه موفق باشد. آنها به سادگی می خواستند یک محصول مفید برای مصرف کنندگان ایجاد کنند که به یک تجارت 5.5 میلیارد دلاری تبدیل شد.

استارتاپ های مهم خارجی

استارتاپ های مهم خارجی

استارتاپ های مهم خارجی

۱۰. نتفلیکس

نتفلیکس که در اصل یک سرویس DVD کرایه از طریق پست بود که مشتریان را ملزم به پرداخت برای هر اجاره می کرد، اکنون بیش از 30 میلیارد دلار ارزش دارد و نمونه درخشانی است از اینکه چگونه چرخش یک مدل کسب و کار می تواند مسیر یک شرکت را به شدت تغییر دهد. نه تنها این، زمانی که نتفلیکس شروع به کار کرد، آنها یکی از اولین کسانی بودند که خدمات اجاره DVD را ارائه کردند که محصول را مستقیماً درب منزل مشتری ارسال می کرد.

این شرکت سهم عادلانه خود را از حوادث ناگوار و جنجال داشته است. با این حال، انعطاف پذیری آن گواهی بر ماهیت تجارت باهوش رهبران آن است. چرخش از DVD از طریق پست برای ایجاد محتوای برنده جوایز و حفظ یک مسیر ثابت در میان تعداد زیادی از رقبا به نتفلیکس اجازه داد تا خود را به عنوان غول رسانه‌ای پیشرو تثبیت کند.

۱۱. لیفت

بنیانگذاران Lyft، لوگان گرین و جان زیمر، این پلتفرم را در سال 2012 درست به عنوان خدمات شرکت موجود خود، Zimride ایجاد کردند. Zimride یک شرکت کارپولینگ بود که به سفرهای بین شهری بین شهری کمک می کرد. Lyft در ابتدا قرار بود به عنوان یک سرویس کارپولینگ مورد تقاضا باشد. با این حال، آنها به سرعت متوجه شدند که فرصت بسیار بزرگتری در بازار اشتراک سواری وجود دارد.

در حالی که اوبر در زمان راه اندازی Lyft در بسیاری از شهرها تأسیس شده بود، آنها توانستند با تمرکز بر تجربه مشتری خود به سرعت سهم بازار را به دست آورند. آنها چیزهایی مانند سواری رایگان برای کاربران جدید و ارتباط شخصی تر با رانندگان خود ارائه کردند. Lyft نمونه کاملی از شرکتی است که از قبل ایده‌ای موفق داشت و کمی تغییر کرد تا به موفقیت امروزی تبدیل شود.

 

۱۲. اسپیس ایکس

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان است و همیشه شیفته سفرهای فضایی بین کهکشانی بوده است. در سال 2002، او SpaceX را با هدف مقرون به صرفه تر کردن سفرهای فضایی به منظور استعمار مریخ تأسیس کرد.

SpaceX فوق العاده موفق بوده است، اما همیشه آسان نبوده است. علاوه بر پرتاب های موشکی ناموفق متعدد، این شرکت انتقادات عمومی را نیز دریافت کرده است. این شرکت در ابتدا برای سه پرواز راکتی تأمین مالی شد که همه آنها با 100 میلیون پول خود ماسک تأمین شد و پس از سقوط همه آنها، ایلان دوباره بودجه چهارمین راکت را به تنهایی تأمین کرد. موفقیت اسپیس ایکس درسی از عزم و جاه طلبی است که توسط بسیاری از بزرگ ترین کارآفرینان جهان قابل مقایسه نیست.

استارت آپ های فضایی بیشتری را برای دنبال کردن کشف کنید .

۱۳. شرکت صادق

The Honest Company که در سال 2011 توسط جسیکا آلبا ایجاد شد، یک شرکت کالاهای مصرفی است که بر روی محصولات سازگار با محیط زیست و ایمن برای خانه تمرکز دارد.

آلبا این شرکت را پس از به دنیا آوردن اولین فرزندش راه اندازی کرد و در تلاش بود تا محصولات ایمن و طبیعی کودک را پیدا کند. او به سرعت متوجه شد که در بازار این نوع محصولات خلاء وجود دارد و تصمیم گرفت آن را پر کند. شرکت Honest اکنون یک تجارت میلیارد دلاری است و الهام بخش شرکت های دیگر برای ورود به بازار سازگار با محیط زیست است.

استارت‌آپ‌های زیبایی پاک بیشتری را برای دنبال کردن کشف کنید .

استارتاپ های مهم خارجی

استارتاپ های مهم خارجی

۱۴. فیس بوک

مارک زاکربرگ فیسبوک را در سال ۲۰۰۴ زمانی که دانشجوی هاروارد بود ایجاد کرد. او در ابتدا این سایت را به عنوان راهی برای ارتباط دانش آموزان با یکدیگر ایجاد کرد، اما به سرعت بسیار بیشتر از آن شد. فیس بوک در حال حاضر یکی از محبوب ترین وب سایت ها در جهان است و نحوه ارتباط و ارتباط ما با یکدیگر را تغییر داده است.

اگرچه فیس‌بوک ممکن است موفق‌ترین استارت‌آپ از نظر مالی نباشد، اما مطمئناً یکی از تأثیرگذارترین استارت‌آپ‌ها است. این شرکت در برخی از بزرگترین رویدادهای تاریخ اخیر نقش داشته است و افراد از سراسر جهان را به هم متصل کرده است.

15. Doordash

یک لحظه غیرمنتظره لامپ همان چیزی است که Doordash را تبدیل به یک سرویس تحویل غذای موفق امروزی کرد. زمانی که بنیانگذاران در حال کار برای ساختن فناوری‌هایی بودند که از طریق یک اپلیکیشن به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کرد، یک صاحب کسب‌وکار کوچک به آن‌ها کمک کرد ایده‌ای را ایجاد کنند که پایه و اساس کسب‌وکارشان خواهد شد: کسب‌وکارهای کوچک زیرساختی برای تکمیل تحویل‌هایی که دریافت می‌کردند را نداشتند. به صورت روزانه

Doordash که در ابتدا Palo Alto Delivery نام داشت، با بنیانگذاران شروع شد که سفارشات خود را به دانشجویان در محوطه دانشگاه تحویل می دادند. امروز، ارزش بازار فعلی Doordash 42.7 میلیارد دلار است و Doordash خدمات تحویل را در 50 ایالت ارائه می دهد.

16. Patrón Spirits & John Paul Mitchell Systems

استارتاپ های مهم خارجی

جان پل دجوریا، بنیانگذار برند تکیلا Patrón Spirits و برند مراقبت از مو John Paul Mitchell Systems، پیشینه ای را که از یک تاجر بسیار موفق و تاجر صنعت انتظار دارید را ندارد. دیجوریا که قبلاً در یک باند خیابانی بود و در ماشینش زندگی می‌کرد، دایره‌المعارف‌ها را خانه به خانه می‌فروخت و بطری‌های شیشه‌ای را برای سپرده‌گذاری پس می‌داد.

زمانی که او در حالی که در ماشینش زندگی می کرد، John Paul Mitchell Systems را تأسیس کرد، این کار با آرایشگر پل میچل و تنها 700 دلار وام بود. امروز، کارآفرین 4 میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان نمادی از خودساخته بودن، انعطاف پذیر بودن و همیشه باور به خود عمل می کند.

۱۷. لینکدین

این به کسب و کار کمک می کند که از قبل ایده ای از موفقیت ایجاد یک شرکت داشته باشید که بتواند نحوه عملکرد جهان را تغییر دهد. این دقیقا همان چیزی است که لینکدین در سال ۲۰۰۲ توسط رید هافمن و اعضای موسس پی پال ایجاد شد. این سایت به عنوان راهی برای ارتباط حرفه ای های تجاری راه اندازی شد و اکنون به یکی از بزرگترین سایت های شبکه اجتماعی با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر تبدیل شده است.

در حالی که لینکدین ممکن است به اندازه برخی دیگر از استارتاپ های موجود در این لیست جذاب نباشد، اما نمونه کاملی از شرکتی است که با چشم اندازی روشن ایجاد شده و آن چشم انداز را به خوبی اجرا کرده است.

استارتاپ های مهم خارجی

۱۸. اسپانکس

بعدی در لیست نمونه های شرکت نوپا موفق Spanx است. در سال 1998، سارا بلیکلی در حال فروختن دستگاه‌های فکس خانه به خانه بود که از خطوط آزاردهنده شورت خسته شده بود. یک سکته مغزی نابغه باعث شد بلیکلی پاهای جوراب شلواری خود را ببرد و در آن زمان بود که ایده ایجاد Spanx متولد شد. پس از اینکه اپرا وینفری به عنوان محصول مورد علاقه اش لقب گرفت، شرکت پس از تایید او منفجر شد و بلیکلی را به عنوان جوان ترین میلیاردر زن خودساخته در ایالات متحده به موفقیت رساند. اثبات اینکه حل یک مشکل شخصی با راه حلی نوآورانه می تواند منجر به کسب و کار بسیار موفقی با سخت کوشی کافی شود.

استارتاپ های مهم خارجی

۱۹. وردپرس

Matt Wullenweg Automattic را راه‌اندازی کرد که در غیر این صورت به عنوان پلتفرمی که وردپرس را میزبانی می‌کند، زمانی که تنها 20 سال داشت شناخته می‌شود. Wullenweg از ترک تحصیل تا موسس استارت‌آپ فناوری سانفرانسیسکو بسیار موفق، تجربه لازم برای تحقق اهداف خود را با کار به عنوان کدنویس برای یک پلتفرم وبلاگ نویسی منبع باز به دست آورد. وقتی توسعه‌دهنده اصلی آن را ترک کرد، Wullenweg وارد این نقش شد که او را به مسیر درستی سوق داد تا از حرفه‌اش حمایت کند و در نهایت به وردپرس منتهی شود.

بزرگترین درس از تجربه Wullenweg این است که همه داستان های موفقیت بعد از کالج شروع نمی شوند. برخی از آنها با تجربه و پشتکار ممکن می شوند، که حتی برای یک جوان 20 ساله، ممکن است منجر به موفقیت یک میلیارد دلاری شود.

استارتاپ های مهم خارجی

منبع:مشاوره کسب و کار آکو

مشاور برندینگ برای کسب و کار کوچک

مشاور برندینگ برای کسب و کار کوچک

مشاور برندینگ برای کسب و کار کوچک

محدود موجود، به خصوص در مراحل رشد کسب و کارتان، هیچ انتخابی برای شما باقی نمی گذارد. با این حال، اگر می خواهید بهترین نتایج را داشته باشید، وظایف خاصی وجود دارد که باید به متخصصان محول کنید. برندسازی مشاغل کوچک یکی از این موارد است.

صبر کن! شما ممکن است یکی از کسانی باشید که به فکر برندسازی دردسر شرکت های بزرگ هستند. شاید وقتی برندینگ را می شنوید، تمام چیزی که به آن فکر می کنید کمپین های تبلیغاتی عظیم، لوگوهای فانتزی و وب سایت های گران قیمت باشد. در حالی که اینها ممکن است بخشی جدایی ناپذیر از برندسازی در مقیاس بزرگ باشند، اما همه چیز در آن وجود ندارد. برندسازی کسب و کارهای کوچک تاکید بیشتری بر بهبود درک برند دارد و با جزئیات کوچک مانند تعامل صحیح با مشتریان، استفاده از لحن ثابت در تمام ارتباطات برند شما، ایجاد نقطه فروش منحصر به فرد و هدایت آن به خانه و غیره شروع می شود.
اگر هنوز نسبتاً متقاعد نشده اید که چرا به یک مشاور برندسازی مشاغل کوچک نیاز دارید، در زیر چند نکته وجود دارد که باید نظر شما را تغییر دهد.

یک جفت چشم بی طرف

به عنوان یک صاحب کسب و کار، نمی توان به خاطر غرق شدن کامل در کسب و کار خود سرزنش شد. با این حال، هنگام اتخاذ برخی تصمیمات تجاری، باید یک قدم به عقب بردارید و به یک جفت چشم بی طرف اعتماد کنید. ارائه دهندگان خدمات برندینگ متخصص دقیقاً همین را ارائه می دهند. آن‌ها ایده‌هایی را ارائه می‌کنند که احتمالاً در نظر نگرفته‌اید و استراتژی‌های برندسازی مؤثری برای کسب‌وکارتان ارائه می‌کنند. نکته مهم این است که آنها شناخت خوبی از بازار دارند و می توانند در مورد استراتژی هایی که کار می کنند و استراتژی هایی که مفید نیستند به شما مشاوره دهند.
مشاور برندینگ برای کسب و کار کوچک

گوش های شنوا ارائه دهید

بسیاری از صاحبان مشاغل، کارشناسان برندینگ را مشاورانی می دانند که گوش نمی دهند. آنها به اشتباه معتقدند که مشاوران برندسازی بیشتر نگران آنچه در کتاب ها به دست می آید به جای گوش دادن به پرداختن به مشکلات واقعی کسب و کارشان. اگر با مشاور مناسب کار کنید، متوجه خواهید شد که واقعیت دیگر نمی تواند متفاوت باشد. نقش اصلی هر متخصص برندینگ این است که به شما گوش دهد، به خصوص در ابتدای رابطه شما. گوش دادن بینش بهتری از داستان کسب و کار، چشم انداز، چالش ها و همچنین برنامه های شما برای آینده نزدیک و دور فراهم می کند. در نتیجه، آنها در موقعیت بهتری قرار خواهند گرفت تا اقدامات مناسبی را برای بهبود تصویر برند شما و پیشی گرفتن از رقبای شما انجام دهند.
مشاور برندینگ برای کسب و کار کوچک

راحتی و سرعت اجرا

هنگامی که یک متخصص برندسازی را استخدام می کنید، به طور خودکار یک مورد را از لیست کارهای خود و یک مورد مهم را علامت زده اید. اما جدای از سهولت زمان بیشتر برای اختصاص دادن به وظایف دیگر، استخدام یک متخصص اجرای سریع را نیز تضمین می کند. آنها قبلاً به تحقیقات و داده‌های لازم برای ایجاد یک استراتژی برنده دسترسی خواهند داشت و می‌توانند به سرعت به کار خود ادامه دهند زیرا درگیر وظایف اداری دیگری نیستند. در نهایت، شما از اجرای روان در کنار بالاترین کیفیت و کارایی لذت خواهید برد.

چگونه مشاور برندینگ کسب و کارهای کوچک مناسب را انتخاب می کنید؟

وقتی صحبت از برندسازی به میان می‌آید، درست کردن آن در اولین بار همیشه بهتر و ارزان‌تر از تغییر نام تجاری است. به همین دلیل ضروری است که نیازهای خود را به دقت ارزیابی کنید و گزینه های خود را قبل از تصمیم گیری برای هر ارائه دهنده خدمات برندینگ بسنجید. در زیر چند نکته برای انتخاب کارشناس برندینگ مناسب برای کسب و کار شما آورده شده است:

اصول اولیه را تعریف کنید

قبل از شروع جستجو برای آژانس مناسب، داشتن هویت برند در ذهن بسیار مهم است. شما باید یک ایده اولیه از چشم انداز، ماموریت، ارزش های اصلی و اینکه چگونه می خواهید برند شما درک شود داشته باشید. ایده های اساسی به شما کمک می کند تا جستجوی خود را ساده کنید و در نهایت به آژانس برندسازی متناسب با تصویر خود رضایت دهید. مسلماً، ورودی آژانس برای تحقق بخشیدن به ایده‌های شما بسیار مهم است و ممکن است تغییرات زیادی در این مسیر وجود داشته باشد. با این حال، پایه هایی که تعیین می کنید، جهت کلی پروژه را هدایت می کند.
مشاور برندینگ برای کسب و کار کوچک

تجربه و کارنامه آنها را ارزیابی کنید

در مرحله بعد، می خواهید تجربه آژانس و برندهایی را که قبلاً با آنها کار کرده اند، تجزیه و تحلیل کنید. آژانس های برتر همیشه یک نمونه کار به راحتی در دسترس دارند، و برخی از آنها حتی شامل مطالعات موردی و شناسایی مربوطه می شوند. مرور آثار آنها بینشی را در مورد انتظارات از آژانس ارائه می دهد. بعلاوه، به شما این امکان را می دهد که به جای اینکه به سادگی آنچه را که می گویند باور کنید، یک نظر آگاهانه در مورد شایستگی آنها شکل دهید.

تطبیق پذیری

به طور طبیعی، شما آژانسی می خواهید که دارای تجربه زیادی در صنعت شما باشد، زیرا این نشان می دهد که آنها درک خوبی از مخاطبان هدف شما دارند. با این حال، وقتی هر آژانسی را برای پروژه برندسازی خود در نظر می گیرید، تطبیق پذیری باید به عنوان اولویت اصلی باقی بماند. اگر آنها فقط در زمینه شما تخصص دارند، این خطر وجود دارد که یک رویکرد کلی برای تمام پروژه های خود اتخاذ کنند یا با الگوها و ایده های از پیش تعیین شده کار کنند. این امر هدف کلی برندسازی را که یافتن صدایی منحصر به فرد برای کسب و کار شماست، شکست خواهد داد.

بررسی کنید که آنها چگونه خود را برندسازی می کنند

هر آژانس برندسازی که ارزش آن را داشته باشد، به تصویر خود توجه بیشتری می کند. به هر حال، شما نمی توانید به مشتریان خود قول بهشت ​​و زمین را بدهید در حالی که وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی شما به نظر می رسد که می توانند از برندسازی مجدد سود ببرند. علاوه بر این، بررسی وب‌سایت و کانال‌های تبلیغاتی آن‌ها ایده مناسبی از سبک برندسازی آن‌ها ارائه می‌دهد و می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا مناسب شماست یا نه. در نهایت، اگر آنها یک وبلاگ دارند، باید آن را به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر بگیرید. زیرا این مدرک دیگری بر صلاحیت و تخصص آنها و شاید مهمتر از آن، تمایل آنها به اشتراک گذاری است.

کار با یک ارائه دهنده خدمات برندینگ معتبر این فرصت را فراهم می کند تا کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید. این می تواند تفاوت بین یک کارآفرین نسبتاً موفق و ساختن یک میراث باشد. با این حال، شما باید گزینه های خود را به دقت ارزیابی کنید و مطمئن شوید که به سراغ مشاور برندینگی می روید که کاملاً متناسب با برند شما باشد. از آنجایی که قبل از تصمیم گیری باید عوامل زیادی را در نظر گرفت، حفظ تعادل بین آنها قبل از تصمیم گیری ضروری است.

منبع:مشاوره کسب و کار آکو

برندینگ چیست

برند چیست؟

برندینگ چیست اصطلاح برند به مفهوم تجاری و بازاریابی اشاره دارد که به افراد کمک می کند شرکت، محصول یا فرد خاصی را شناسایی کنند.برندها ناملموس هستند، به این معنی که شما نمی توانید آنها را لمس کنید یا ببینید. به این ترتیب، آنها به شکل دادن به برداشت مردم از شرکت ها، محصولات یا افراد کمک می کنند. برندها معمولاً از نشانگرهای شناسایی برای کمک به ایجاد هویت برند در بازار استفاده می کنند. آنها ارزش بسیار زیادی برای شرکت یا فرد ایجاد می کنند و به آنها برتری رقابتی نسبت به سایرین در همان صنعت می دهند. به این ترتیب، بسیاری از نهادها با به دست آوردن علائم تجاری به دنبال حمایت قانونی برای برندهای خود هستند .

خوراکی های کلیدی

  • برند یک مفهوم بازاریابی یا تجاری نامشهود است که به افراد کمک می کند تا یک شرکت، محصول یا فرد را شناسایی کنند.
  • مردم اغلب برندها را با چیزهایی مانند لوگوها، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص اشتباه می گیرند که ابزارهای بازاریابی هستند که به تبلیغ کالاها و خدمات کمک می کنند.
  • برندها از مهم ترین و با ارزش ترین دارایی های یک شرکت محسوب می شوند.
  • شرکت ها می توانند با ثبت علائم تجاری از برندهای خود محافظت کنند.
  • انواع برندها شامل برندهای شرکتی، شخصی، محصول و خدمات است.

برندینگ چیست

درک برندها

همانطور که در بالا ذکر شد، یک نام تجاری دارایی نامشهودی است که به افراد کمک می کند یک شرکت خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه زمانی صادق است که شرکت‌ها نیاز دارند خود را از سایرینی که محصولات مشابه در بازار ارائه می‌کنند، از جمله برندهای عمومی متمایز کنند . ادویل یک نام تجاری رایج از ایبوپروفن است که این شرکت از آن برای متمایز کردن خود از اشکال ژنریک داروی موجود در داروخانه ها استفاده می کند. این به عنوان ارزش ویژه برند شناخته می شود .

مردم اغلب لوگوها ، شعارها یا سایر علائم قابل تشخیص متعلق به شرکت ها را با برندهایشان اشتباه می گیرند. در حالی که این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، آنها متمایز هستند. اولی ابزارهای بازاریابی هستند که شرکت ها اغلب برای تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات خود از آنها استفاده می کنند. هنگامی که این ابزارها با هم استفاده می شوند، یک هویت برند ایجاد می کنند . بازاریابی موفق می تواند به حفظ جلوه و مرکز برند یک شرکت در ذهن مردم کمک کند. این می تواند تفاوت بین فردی را که نام تجاری شما را نسبت به رقیب شما انتخاب می کند، بیان کند.

برند یکی از با ارزش ترین و مهم ترین دارایی های یک شرکت محسوب می شود. در واقع، بسیاری از شرکت‌ها اغلب با نام تجاری‌شان مورد اشاره قرار می‌گیرند، به این معنی که آنها اغلب جدایی ناپذیر هستند و یکی می‌شوند. کوکاکولا یک مثال عالی است که در آن نوشابه‌ای محبوب مترادف با خود شرکت شد. این بدان معنی است که ارزش پولی فوق العاده ای دارد که هم بر قیمت نهایی و هم برای شرکت های دولتی بر ارزش سهامداران تأثیر می گذارد.

به همین دلیل است که برای شرکت ها مهم است که از برندهای خود از نقطه نظر قانونی محافظت کنند. علائم تجاری، مالکیت انحصاری برند و/یا محصول را به همراه هر ابزار بازاریابی مرتبط مشخص می‌کنند. ثبت علائم تجاری مانع از استفاده دیگران از محصولات یا خدمات شما بدون کسب اجازه می شود.

ملاحظات خاص

برندها فقط برای استفاده شرکتی نیستند. در واقع، آنها در حال حاضر معمولاً توسط افراد، به ویژه در عصر تلویزیون واقعیت و رسانه های اجتماعی استفاده می شوند. به عنوان مثال، خانواده کارداشیان پس از به دست آوردن محبوبیت در نمایش واقعیت، ارزش برند خود را توسعه دادند. این خانواده به طور جمعی و فردی از نام خود برای راه اندازی موفقیت آمیز مشاغل رسانه ای و مدلینگ، نمایش های اسپین آف، لوازم آرایشی، عطر و خطوط لباس استفاده کرده اند.

تاریخچه برندها

در طول تاریخ از برندها برای متمایز کردن محصولات استفاده شده است. ایده برندسازی ممکن است به سال ۲۰۰۰ قبل از میلاد برگردد، جایی که بازرگانان از آن برای فروش کالاهای خود در بازارهای مختلف استفاده می کردند . در آن زمان، معمولاً به عنوان تکنیکی برای نشان دادن مالکیت یک محصول یا یک قطعه از دارایی استفاده می شد.۲

برندسازی در طول اعصار مورد استفاده قرار گرفته است. در قرن سیزدهم، ایتالیایی ها شروع به گذاشتن واترمارک روی کاغذ خود به عنوان نوعی برند کردند. اصطلاح برند همچنین به علائم منحصر به فردی که در پوست گاو سوزانده می شود اشاره دارد تا حیوانات یک صاحب را از حیوانات دیگر متمایز کند.۳

اما یکی از محبوب ترین کاربردها در مناطق روستایی آمریکا بود. احتمالاً واژه برندینگ را شنیده‌اید که توسط دامداران استفاده می‌شد و دام‌های خود را به‌عنوان نوعی شناسایی علامت‌گذاری می‌کردند. بعد از اینکه شرکت‌ها شروع به بسته‌بندی کالاهای خود در قرن نوزدهم کردند تا خودشان را از سایر شرکت‌ها متمایز کنند، برندها شروع به کار کردند.۳

انواع برندها

نوع برند مورد استفاده بستگی به نهاد خاصی دارد که از آن استفاده می کند. در زیر برخی از رایج ترین انواع برندها آمده است:

  • برندهای شرکتی: برندسازی شرکتی راهی است برای شرکت‌ها برای بازاریابی خود به منظور برتری در مقابل رقبا. آنها یک سری تصمیمات مهم مانند قیمت گذاری، ماموریت، بازار هدف و ارزش ها را برای انجام این کار می گیرند.
  • برندهای شخصی: همانطور که در بالا ذکر شد، برندسازی دیگر فقط مختص شرکت ها نیست. مردم از ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی برای ساختن شخصیت های خود استفاده می کنند و در نتیجه برند خود را تقویت می کنند. این شامل پست‌های منظم در رسانه‌های اجتماعی، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها، و برگزاری ملاقات و احوالپرسی است.
  • برندهای محصول: این نوع برندینگ که به نام تجاری کالا نیز معروف است، شامل بازاریابی یک محصول خاص است. برندسازی یک محصول مستلزم تحقیقات بازار و انتخاب بازار هدف مناسب است.
  • برندهای خدمات: این نوع برندسازی برای خدمات اعمال می‌شود، که اغلب نیاز به خلاقیت دارد، زیرا در واقع نمی‌توانید خدمات را به صورت فیزیکی نشان دهید.۴

ایجاد یک برند

هنگامی که یک شرکت تصمیم می گیرد یک نام تجاری به عنوان تصویر عمومی آن باشد، ابتدا باید هویت برند خود را مشخص کند یا اینکه چگونه می خواهد به آن نگاه شود. به عنوان مثال، لوگوی شرکت اغلب حاوی پیام، شعار یا محصول یک شرکت است. هدف این است که برند را برای مصرف کننده به یاد ماندنی و جذاب کند.

این شرکت معمولاً با یک شرکت طراحی، تیم یا نرم افزار طراحی لوگو مشورت می کند تا ایده هایی برای جنبه های بصری یک نام تجاری، مانند لوگو یا نماد ارائه دهد. یک برند موفق پیام یا احساسی را که شرکت می‌خواهد به آن منتقل کند را به دقت به تصویر می‌کشد. این منجر به آگاهی از برند یا شناخت وجود برند و آنچه ارائه می دهد می شود. از سوی دیگر، نام تجاری ناکارآمد اغلب ناشی از عدم ارتباط است.

هنگامی که یک برند احساسات مثبتی را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد کرد، گفته می شود که شرکت ارزش ویژه برند ایجاد کرده است. برخی از شرکت‌هایی که دارای ارزش ویژه برند و مارک‌های بسیار شناخته‌شده محصول هستند عبارتند از: مایکروسافت، کوکاکولا، فراری، اپل و متا (فیسبوک سابق).

اگر یک برند به درستی انجام شود، منجر به افزایش فروش نه تنها برای محصول خاص در حال فروش، بلکه برای سایر محصولات فروخته شده توسط همان شرکت می شود. یک نام تجاری خوب باعث ایجاد اعتماد در مصرف کننده می شود و پس از داشتن یک تجربه خوب با یک محصول، مصرف کننده احتمال بیشتری دارد که محصول دیگری مرتبط با همان برند را امتحان کند. همانطور که در بالا ذکر شد، این پدیده اغلب به عنوان وفاداری به برند شناخته می شود.

برندینگ چیست

مزایای برندها

ایجاد یک نام تجاری مزایای متعددی دارد، چه برای یک شرکت یا یک فرد. برندسازی موفق منجر به برداشت های زیادی می شود. اما به چه معنی است؟ شرکتی که بتواند پیام خود را منتقل کند، می تواند احساسات را در پایگاه مشتریان خود القا کند و برانگیزد. این مشتریان روابط منحصر به فردی را با این شرکت ها ایجاد می کنند و به آنها اجازه می دهد تا از وفاداری خود سرمایه گذاری کنند . شرکت‌ها همچنین برای کمک به جذب سایر مشتریان جدید به این مشتریان متکی هستند.

این به شرکت ها کمک می کند تا اعتماد و اعتبار ایجاد کنند. به هر حال، مردم تمایل بیشتری به خرید کالاها و خدمات (یا برندها) از شرکت هایی دارند که می شناسند و به آنها اعتماد دارند. این به شرکت ها مزیت رقابتی در برابر رقبایشان می دهد. حفظ برندها در ذهن مصرف کنندگان به معنای نتیجه بزرگتر است .

همچنین به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات جدیدتر را معرفی کنند. از آنجایی که مصرف‌کنندگان به برندهایی که می‌شناسند و به آن‌ها اعتماد دارند وفادار می‌مانند – و قبلاً با آن‌ها رابطه دارند – احتمالاً هنگام عرضه محصولات جدید، حتی اگر گران‌تر باشند، خرج کنند.

بیایید از اپل به عنوان مثال استفاده کنیم. این شرکت یک پایگاه مشتری بسیار وفادار ایجاد کرده است که مایل است به دلیل وفاداری آنها به برند، برچسب قیمت مربوط به iMac، MacBook، iPad یا iPhone را نادیده بگیرد. بسیاری از مشتریان فعلی کاملاً مایلند که لوازم الکترونیکی موجود خود را هنگامی که شرکت عرضه می کند، جایگزین کنند.

سوالات متداول برند

برند در بازاریابی به چه معناست؟

برند مفهومی نامشهود است که به افراد (به ویژه مصرف کنندگان) کمک می کند تا یک شرکت، محصول یا فرد خاص را شناسایی و شناسایی کنند.

۴ نوع برند چیست؟

انواع مختلفی از برندها وجود دارد، اما چهار مورد از رایج ترین آنها شامل برندهای شرکتی، برندهای شخصی، برندهای محصول و برندهای خدماتی است.

نمونه های برند چیست؟

اگرچه برندها عموماً نامشهود هستند، ما اغلب چیزهایی مانند محصولات و نام‌ها را با برندها مرتبط می‌کنیم. به عنوان مثال می توان به اپل، نایک، کوکاکولا، ادویل و تیلنول اشاره کرد.

اهمیت یک برند چیست؟

برندها مهم هستند زیرا برای شرکت ها و افراد ارزش ایجاد می کنند. آنها همچنین یک مزیت رقابتی در بازار در برابر رقابت یک واحد تجاری ایجاد می کنند. برندسازی موفق، پایگاه مشتری شرکت را افزایش می‌دهد، که اعتماد و اعتبار ایجاد می‌کند و منجر به وفاداری به برند می‌شود – همه اینها به یک شرکت مزیت رقابتی در بازار و نتیجه بزرگ‌تری می‌دهد.

ارزش ویژه برند به چه معناست؟

ارزش ویژه برند مفهومی است که به ارزش تولید شده از محصول یا خدمات یک شرکت در مقایسه با معادل عمومی که در دسترس مصرف کنندگان در بازار است، اشاره دارد. به Advil در مقایسه با همتایان عمومی ایبوپروفن آن در قفسه های داروخانه فکر کنید.

خط پایین

وقتی کلمه “برند” را می شنویم، بیشتر ما به آرم ها، شعارها و سایر علائم قابل شناسایی فکر می کنیم. اما این تنها بخشی از تعریف است. اصطلاح برند در واقع یک مفهوم بازاریابی نامشهود است که به افراد کمک می کند تا یک کسب و کار یا شخص را شناسایی و شناسایی کنند.

برندها یکی از مهم ترین و با ارزش ترین دارایی هایی هستند که یک شرکت یا شخص در اختیار دارد. آنها می توانند یک شرکت را ایجاد یا شکست دهند، بنابراین مهم است که شرکت ها قبل از راه اندازی یک محصول یا خدمات، یا قبل از اینکه درهای خود را برای تجارت باز کنند، تحقیقات خود را انجام دهند. نام تجاری موفق می تواند به شرکت کمک کند تا پایگاه مشتری را جذب و حفظ کند، که می تواند منجر به وفاداری به برند شود و در عین حال به آن پا در رقابت می دهد.

منبع:مشاوره کسب و کار آکو

برندسازی شخصی چیست

برندسازی شخصی چیست؟ آیا می خواهید به عنوان یک متخصص قابل اعتماد در زمینه خود دیده شوید؟در اینجا به این موضوع می پردازیم که چرا برندسازی شخصی شما بسیار ضروری است و چگونه می توان آن را درست انجام داد.

۳۰ ایده پولساز و سود آور خانگی

۳۰ ایده پولساز و سود آور خانگی :

ایده مشاغل خانگی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است. در مشاغل خانگی می‌توانید عملکردتان را با زمان تطبیق دهید. ما مشاغل خانگی بسیاری را بررسی کرده  که برای جوانان، افراد فعال، دانشجویان و خانم های خانه دار مناسب هستند. این ایده های شغلی را می توان به راحتی و با سرمایه کم شروع کرد.

این ایده های شغلی  به چند دسته تقسیم می‌شوند :

  1. – مشاغل خانگی مربوط به غذا؛
  2. – مشاغل خانگی مربوط به آموزش؛
  3. – مشاغل خانگی مربوط به اینترنت؛
  4. – مشاغل خانگی برای زنان؛
  5. – مشاغل خانگی دیگر.

 

۳۰ ایده پولساز و سودآورترین مشاغل خانگی

 

30 ایده پولساز و سود آور خانگی

مشاغل خانگی مربوط به غذا

 

۱- کار کترینگ

اولین ایده مشاغل خانگی کار کترینگ است. در این شغل، شما باید غذا و خدمات کترینگ را برای مراسم های ازدواج یا مناسبت های مختلف فراهم کنید. این شغل میتواند با سرمایه کم راه اندازی شود. برای شروع و اداره این شغل به مهارت های مدیریتی نیاز دارید.

۲- تحویل تیفین یا ناهار خانگی

مورد بعدی در این فهرست، کار تحویل تیفین یا ناهار خانگی است. در این شغل، غذا می پزید و در شرکت ها توزیع میکنید. شما باید آشپزی خوب و مواد غذایی با کیفیت خوب داشته باشید. همچنین به نیروی انسانی برای تحویل غذای تیفین نیاز خواهید داشت. این شغل به سرمایه ای کم تا متوسط نیاز دارد.

30 ایده پولساز و سود آور خانگی

مشاغل خانگی مربوط به آموزش

 

۱-کلاس خصوصی

اولین شغل خانگی مربوط به آموزش، راه اندازی کلاس های خصوصی یا مربیگری است. این کار، سرمایه گذاری کمی دارد. برای شروع این شغل  فقط به تخته وایت برد و وسایلی برای درس خواندن نیاز دارید. در مراحل اولیه، باید برای تبلیغات پول بپردازید.

۲- مدرسه بازی

مورد بعدی در فهرست ایده های مشاغل خانگی، مدرسه بازی است. در این شغل باید بخشی از خانه خود را تبدیل به مدرسه بازی کنید.  برای ساختن مدرسه ی بازی باید از رنگ‌ها و اسباب بازی های خلاقانه و جذاب استفاده کنید. سرمایه مورد نیاز این کار متوسط است.

 

شما می توانید برای دیدن ایده های بیشتر از مقاله ۲۳ ایده کسب و کار در سال ۱۴۰۱ دیدن فرمایید.

 

 

 

30 ایده پولساز و سود آور خانگی

مشاغل خانگی مربوط به اینترنت

۱-وبلاگ نویسی

اولین شغل خانگی مرتبط با اینترنت، وبلاگ نویسی است. در این شغل شما باید نام دامنه (area name) برای خود خریداری کنید و اطلاعاتی در مورد موضوع های مختلف به اشتراک بگذارید. زمانی که وبلاگتان معروف شد، می‌توانید میزبانی تبلیغات را به عهده بگیرید و کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید همراه با وبلاگ نویسی، بازاریابی وابسته نیز انجام دهید.

۲- کانال ویدیویی در یوتیوب

دومین شغل اینترنتی و یکی از بهترین گزینه های ۳۰ ایده پولساز و سود آور خانگی، راه اندازی کانال ویدیویی در یوتیوب است. برای راه اندازی کانال در یوتیوپ، فقط به حساب کاربری گوگل نیاز دارید.برای این کار، باید ویدیو های خاص بسازید و پست کنید. زمانی که کانالتان محبوب شد، میتوانید برای برنامه تبلیغاتی کانال یوتیوب اقدام کنید و شروع به کسب درآمد کنید.

۳- طراحی وب

یکی از مشاغل خانگی فنی، طراحی وب است. اگر پیش زمینه IT دارید و در مورد زبان برنامه نویسی و سیستم عامل کامپیوتر، مانند: HTML، Jscript، CSS و وردپرس (wordpress) آگاهی دارید، میتوانید کار طراحی وب را شروع کنید.

4- خدمات سئو (search engine optimization)

شغل اینترنتی و فنی بعدی، خدمات سئو است. در این شغل، باید در جهت افزایش رتبه موتور جستجوگر وبسایت، تلاش کنید. همچنین به دانش زیادی در مورد سئو نیاز دارید تا این کار را شروع کنید. این کار پتانسیل خوبی برای کسب درآمد دارد.

 

شما می توانید برای دیدن ایده های بیشتر از مقاله۲۲ ایده کسب و کار آنلاین که می توانید از فردا شروع کنید دیدن فرمایید.

 

مشاغل خانگی برای زنان

 

مشاغل خانگی برای زنان

 

۱- سالن زیبایی

اولین شغل خانگی برای زنان، راه اندازی سالن زیبایی است. توصیه می‌کنیم که قبل از شروع این کار، دوره‌های آرایشی و پیرایشی را ببینید. همچنین باید برای صندلی، آینه و لوازم آرایشی سرمایه گذاری کنید. میزان موفقیت این شغل بسیار زیاد است.

۳- ساخت شمع یا صابون

میتوانید در خانه شمع یا صابون بسازید و درآمد زیادی کسب کنید. برای این کار، به اتاقی جداگانه برای شمع سازی نیاز خواهید داشت. مواد اولیه مورد نیاز برای این کار موم، مواد شیمیایی و وسایل بسته بندی دیگر است. همچنین به نیروی انسانی برای اداره این کار نیاز خواهید داشت.

۴- کلاس موسیقی یا رقص

کلاس موسیقی یا رقص مورد بعدی در فهرست این نوع مشاغل است. قبل از شروع این کار باید با شرکت در دوره های موسیقی یا رقص شرکت کنید و مهارت‌های لازم را به دست بیاورید. این کار گزینه شغلی سودآوری است. تقاضای کلاس های موسیقی و رقص به سرعت در حال افزایش است، مخصوصا در کلان شهرها.

 

 

مشاغل خانگی

مشاغل خانگی دیگر

 

۱- معاملات سهام

معاملات سهام یکی از پر سودترین ایده های شغلی است؛ اما این شغل نیاز به دانش زیادی از بازار سهام دارد. ریسک این شغل بسیار بالا است. باید قبل از سرمایه گذاری بسیار مراقب باشید. این شغل برای مبتدیان در بازار سهام توصیه نمی شود!

۲- کارگزاری بیمه

اگر به فروش اقلام آشنا هستید و در متقاعد کردن افراد مهارت دارید، میتوانید کارگزار بیمه شوید. به عنوان یک کارگزار بیمه باید به افراد، بیمه نامه بفروشید. به ازای فروش هر بیمه نامه، کارمزد دریافت خواهید کرد.

۳- فروش پوشاک

شغل خانگی بعدی، فروش پوشاک است. این شغل هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب است. در این شغل باید پوشاک را با قیمت پایین خریداری کرده و با قیمت بیشتر بفروشید. باید قبل از شروع این کار شرایط بازار را بررسی کنید.

۴- دکوراسیون داخلی

اگر در شهری بزرگ زندگی میکنید، می‌توانید کار دکوراسیون داخلی را شروع کنید. قبل از شروع این کار، به آموزش حرفه ای نیاز دارید. توصیه میشود برای شروع این کار مدرک مناسب را کسب کنید. ممکن است برای تبلیغات نیاز پرداخت هزینه داشته باشید. میزان موفقیت این کار بستگی به مهارت ها و خلاقیتتان دارد.

۵- خدمات باغبانی و محوطه سازی

اگر به باغبانی یا کاشت گیاهان علاقه دارید، این شغل مناسب شماست. در این شغل باید گیاهان مختلفی مانند: گل رز، گل یاس، گیاه پول و غیره را بفروشید. همچنین میتوانید خدمات محوطه سازی را ارائه دهید. برای شروع این کار به دانش خوبی از باغبانی نیاز دارید.

۶- کلاس زبان های خارجی

در منزل خود کلاس های زبان فرانسه، IELTS و TOFEL دایر کنید. این کار گزینه شغلی خوبی است. با راه اندازی این کار می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. سرمایه مورد نیاز این کار بسیار کم است.

منبع: مشاوره کسب و کار آکو