مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

کسب و کار جدید

کسب و کار جدید : اگر از خود می پرسیدید که چه کسب و کاری را شروع کنید، این لیست برای شما مناسب است.طبق آمار کسب و کارهای کوچک ، یکی از بزرگترین انگیزه‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود، رئیس خود بودن است. داشتن یک کسب و کار به شما این آزادی را می دهد که در زمان، کجا یا چگونه می خواهید کار کنید.

آیا می خواهید در ساحل یا خانه مادربزرگ خود کار کنید؟ ادامه بده، هیچ کس قرار نیست جلوی شما را بگیرد یا شما را زیر سوال ببرد. این همان زندگی رویایی است که بسیاری از مردم امیدوارند روزی داشته باشند، و به لطف برخی ایده های تجاری عالی، دستیابی به این سبک زندگی به خوبی در دسترس شماست.

بیایید نگاهی به فهرست ایده‌های تجاری که در سال ۲۰۲۲ برای شما درآمدزایی می‌کنند بیندازیم:

 

 

 

کسب و کار جدید

۱. چاپ بر اساس تقاضا

اگر به دنبال ایده های تجاری اثبات شده برای اجرا هستید، چاپ بر اساس تقاضا را امتحان کنید .

چاپ بر حسب تقاضا (POD) زمانی است که شما طرح های سفارشی خود را روی مواردی مانند قاب گوشی، لیوان و تی شرت می فروشید، اما در واقع اثر هنری را چاپ نمی کنید. در عوض، شما با تامین کنندگانی همکاری می کنید که طرح شما را روی محصول چاپ می کنند – آنها حتی کالا را بسته بندی می کنند و برای مشتری شما ارسال می کنند، بنابراین لازم نیست نگران تدارکات باشید. همچنین، شما فقط پس از فروختن محصولات پرداخت می کنید. عدم فروش مساوی است با هیچ هزینه.

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای شروع، ایجاد یک فروشگاه Shopify و نصب یک برنامه POD مانند Printify است. از نظر بازاریابی، همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تبلیغ آیتم های POD شما یک راه موثر برای دستیابی به مخاطبان است. برای ارزیابی اینکه آیا چاپ بر حسب تقاضا برای شما گزینه مناسبی است یا خیر، ویدیوی ما را تماشا کنید که در آن با تد عمده فروشی (یک شرکت چاپ بر اساس تقاضا ) وارد یک بحث سالم می شویم.

۲. ترجمه

افراد چندزبانه همیشه مورد تقاضا هستند، بنابراین اگر می توانید به دو یا چند زبان صحبت کنید، به فکر راه اندازی یک تجارت کوچک باشید تا بتوانید از آن مهارت ها کسب درآمد کنید.

می توانید در Upwork و Flexjobs به دنبال مشتریان بگردید و به آرامی پورتفولیوی خود را بسازید. همانطور که با شرکت‌های بیشتر و بیشتری با موفقیت کار می‌کنید، می‌توانید مترجمان بیشتری را استخدام کنید که در سایر زبان‌ها تخصص دارند تا همه چیز را از صفحه شما حذف کنند. همچنین ایده خوبی است که کسب و کار خود را در وب سایت های رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید، زیرا می تواند به شما کمک کند مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

هر روز فقط چند ساعت وقت دارید؟ ترجمه یکی از بهترین ایده های تجاری جانبی برای پیگیری است، زیرا به شما امکان می دهد مشتریان خود را بر اساس زمانی که برای کار در دسترس هستید برنامه ریزی کنید.

۳. ورق زدن وب سایت

ورق زدن وب سایت یکی از ایده های تجاری جدید است که همه را از والدین کار در خانه گرفته تا فارغ التحصیلان اخیر هیجان زده کرده است. این شامل خرید یک وب سایت در حال اجرا، بهبود طراحی و محتوای آن، و سپس فروش آن برای کسب سود است.

مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کسب سود، وب‌سایت‌هایی را بخرید و بفروشید. به عنوان مثال، بازار Shopify، Exchange ، به شما امکان می‌دهد تا وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی را خریداری کنید که می‌توانید از طریق بازاریابی محتوا، سئو و سایر تاکتیک‌ها آن‌ها را بهبود ببخشید. هنگامی که سایت شما شروع به درآمدزایی بیشتر از زمانی که آن را به دست آوردید، می توانید آن را برای فروش در بازار فهرست کنید.

۴. پذیرایی در منزل

اگر در آشپزی مهارت دارید و به آن به عنوان یک منبع خلاق نگاه می کنید، می توانید با راه اندازی یک کسب و کار پذیرایی خانگی درآمد مناسبی داشته باشید.

سرمایه گذاری اولیه بستگی به این دارد که می خواهید نصب چقدر بزرگ باشد. برای مثال، اگر با رویدادهای کوچک‌تری شروع می‌کنید که می‌توانید به تنهایی آن‌ها را مدیریت کنید، باید بتوانید کسب‌وکارتان را با هزینه کمتری راه‌اندازی کنید.

بیشتر غذاخوری‌های خانگی با ایجاد یک وب‌سایت ، آزمایش با بازارهای غذایی محلی، یا پیوستن به پلتفرم‌هایی که به متخصصان آشپزی اجازه می‌دهد تا از مهارت‌های آشپزی خود سود ببرند، شروع می‌کنند.

۵. کمک مجازی

یکی از موفق ترین ایده های تجاری ارائه خدمات دستیار مجازی است. همه افراد از شرکت های بزرگ گرفته تا کارآفرینان انفرادی برای مدیریت روزانه کسب و کار خود به کمک نیاز دارند. می توانید از مهارت های سازمانی عالی خود برای برداشتن وزن از روی دوش آنها استفاده کنید.

البته، برای زمان و تلاشی که برای پاسخ دادن به ایمیل‌ها، برنامه‌ریزی جلسات و انجام سایر وظایف اداری صرف می‌کنید، دستمزد دریافت خواهید کرد.

شما می توانید اولین مشتریان خود را با پاسخ دادن به لیست ها در پلتفرم هایی مانند FreeUp ، PeoplePerHour ، یا Virtual Assistant Jobs جذب کنید. این یک مدل تجاری اثبات شده است، زیرا مردم همیشه به دنبال دستیارهای مجازی کارآمد هستند.

۶. خرید شخصی

آیا اغلب به خاطر چشمانتان برای روند مد مورد تحسین قرار می گیرید؟ آیا شما کسی هستید که دوستان و خانواده برای مشاوره لباس به سراغش می آیند؟ خرید شخصی می تواند کسب و کاری باشد که بر اساس آن مهارت ها شکل می گیرد.

خریداران شخصی اقلام لباسی را برای مشتریانی پیدا می کنند که زمانی برای خرید برای خود ندارند. وظایف شامل ارزیابی کمد لباس مشتری، بازدید از وب سایت ها، و انتخاب اقلامی است که برای او مناسب است. انواع محصولات در بوتیک های مختلف لباس آنلاین وجود دارد، بنابراین برای شروع این تجارت لزوماً نیازی به خرید آفلاین ندارید.

به علاوه، برای تبدیل شدن به یک خریدار شخصی، نیازی به داشتن گواهی یا مدرک خاصی ندارید. اگر علایق شما در ایده های تجاری با سرمایه گذاری کم نهفته است، خرید شخصی ممکن است مسیر ایده آلی برای بررسی باشد.

۷. جزئیات خودرو

 

برخلاف تصور رایج، کاملاً امکان پذیر است که جزئیات خودرو را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید. میانگین سود جزئیات خودرو بین ۵۰ تا ۴۰۰ دلار برای هر وسیله نقلیه است، به این معنی که اگر مشتریان ثابتی پیدا کنید، می توانید سود سالمی داشته باشید.

کلید موفقیت در کسب و کار جزئیات خودرو، بازاریابی است. شما باید خدمات خود را از طریق یک وب سایت یا پلتفرم رسانه های اجتماعی منتشر کنید و همچنین نظرات منظم را تشویق کنید. سعی کنید برای مشتریان جدید تخفیف ارائه دهید یا برای کسانی که متعهد به چندین جلسه هستند، بسته های پیشنهادی ارائه دهید.

تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید لوازم نظافت و یک راهرو است. شما ممکن است در نظر داشته باشید که از طریق IDA گواهینامه دریافت کنید یا در یک سمینار کاردستی شرکت کنید تا مهارت های خود را افزایش دهید.

 

 

کسب و کار

۸. تدریس خصوصی آنلاین

اگر در هنر، ریاضی یا موضوع دیگری متخصص هستید، می توانید کسب و کار آموزش آنلاین را شروع کنید. یک پیش نیاز ضروری، داشتن مدرک لیسانس در موضوعی است که قصد تدریس آن را دارید.

شما می توانید مشتریان تدریس خصوصی آنلاین را در سایت هایی مانند Skooli و Tutor.com پیدا کنید. برای کسب بهترین نتایج، همیشه موضوعات مرتبط با حوزه تخصصی خود را آموزش دهید، زیرا می‌توانید مهارت‌ها و دانش سازنده خود را برای افزایش دانش دانش‌آموزان خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید از طریق Zoom سخنرانی داشته باشید و با دانش‌آموزان خود تعامل داشته باشید و آموزش آنلاین را به یکی از ساده‌ترین کسب‌وکارهای آنلاینی تبدیل کنید که می‌توانید شروع کنید.

 

۹. نوشتن محتوا

تقریباً هر شرکتی که در وب حضور دارد به کمک برای ایجاد محتوا برای صفحات محصول، وبلاگ ها و غیره  نیاز دارد.

به این ترتیب، راه اندازی یک شرکت تولید محتوا یا کپی رایتینگ می تواند یکی از سودآورترین ایده های تجاری برای شما باشد. وب‌سایت‌های محبوب برای یافتن چند مشتری اول عبارتند از Remote.co ، Problogger ، و BloggingPro .

همچنین می‌توانید به گروه‌های نوشتن محتوا در فیس‌بوک بپیوندید تا کسب‌وکار خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید. برای ایجاد تأثیر خوب بر مشتریان، بهینه سازی کلمه کلیدی یا گرافیک سفارشی را به عنوان بخشی از خدمات خود در نظر بگیرید.

۱۰. محصولات خانگی

اگر در قالب‌گیری قالب‌های صابون، دم کردن نوشیدنی‌ها، یا پخت محصولات تخصصی مهارت دارید، کسب و کار صنایع دستی خانگی ممکن است برای شما مناسب باشد. نه تنها به‌عنوان یک خروجی خلاقانه فوق‌العاده عمل می‌کند، بلکه می‌تواند به‌راحتی با انتشار اخبار کسب‌وکار شما بزرگ‌تر شود.

برخی از سودآورترین محصولات خانگی شامل محصولات کشاورزی، راه حل های زیبایی مانند لوازم آرایشی و صابون و لوازم جانبی مانند جواهرات است. مواد اولیه و مواد اولیه همراه با نیروی کار شما باید بازده سرمایه گذاری پایداری را فراهم کند.

می توانید فروش محصولات خانگی را در بازار کشاورزان محلی خود ، در پلتفرمی مانند Etsy یا با ویترین فروشگاه در iCraft شروع کنید. سعی کنید یک پیچ و تاب منحصر به فرد به محصولات خود اضافه کنید، مانند بمب های حمام با تم دسر یا اقلام لباس فرهنگ پاپ.

۱۱. پشتیبانی از وردپرس

بسیاری از وب‌سایت‌ها در وردپرس میزبانی می‌شوند و تقریباً هر صاحب وب‌سایت وردپرسی به نوعی نیاز به پشتیبانی دارد. بنابراین، اگر با زیر و بم این پلتفرم آشنا هستید، فرصت های متعددی برای کسب درآمد خواهید داشت.

مشتریان ممکن است برای تعمیر CSS خود، یافتن و رفع حفره های امنیتی و موارد دیگر با شما تماس بگیرند. در حالی که می توانید از پلتفرم هایی مانند PeoplePerHour و Upwork برای به دست آوردن اولین مشتریان خود استفاده کنید، توصیه می کنیم یک وب سایت سفارشی ایجاد کنید و خدمات خود را در آنجا فهرست کنید. به این ترتیب، می‌توانید از کمیسیون‌های بالا اجتناب کنید و روابطی با کیفیت بالا با مشتریان خود ایجاد کنید.

دست پایین، ارائه پشتیبانی از وردپرس یکی از بهترین ایده های تجاری برای امتحان در سال ۲۰۲۲ است.

۱۲. مربیگری شغلی

با افزایش بیکاری و بازار کار اشباع شده، هیچ کمبودی برای افراد نیاز به کمک برای یافتن شغل وجود ندارد. اگر استعداد کمک به دوستان و خانواده خود برای یافتن شغل مناسب دارید، احتمالاً می توانید به دیگران نیز کمک کنید.

راه اندازی یک کسب و کار مربیگری شغلی را در نظر بگیرید که در آن به دیگران کمک می کنید تا بفهمند بهترین شغل برای آنها چیست، چگونه مصاحبه را انجام دهند، چه ویژگی هایی یک نامزد خوب را مشخص می کند و موارد دیگر. می توانید در گروه های فیس بوک یا در پلتفرم هایی مانند Coach.me به دنبال مشتریان بگردید .

بهترین چیز در مورد این تجارت این است که می توانید با برگزاری چهار تا پنج جلسه ساعتی در ماه درآمد کسب کنید. به علاوه، می‌توانید چندین مشتری را در یک جلسه راهنمایی کنید. اگر به دنبال ایده های تجاری خوب هستید که زمان زیادی را اشغال نکند، مربیگری شغلی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

۱۳. بازاریابی ایمیلی

آیا در نوشتن ایمیل خوب هستید؟ آیا کد ایجاد خطوط موضوعی را شکسته اید که مردم نمی توانند روی آن کلیک کنند؟ اگر چنین است، می توانید با راه اندازی یک کسب و کار بازاریابی ایمیلی  وارد کارآفرینی شوید و درآمد کسب کنید.

می‌توانید شرکت‌هایی را پیدا کنید که در مورد استراتژی ایمیل‌شان به کمک نیاز دارند در پلتفرم‌هایی مانند PeoplePerHour و Upwork و همچنین از طریق تماس سرد. هنگامی که مهارت جذب گیرندگان را نشان دادید، مشتریان برای دریافت خدمات شما عجله خواهند کرد و حتی با قیمتی که از آنها نقل می‌کنید موافقت می‌کنند (اگر بتوانید به رشد فهرست ایمیل‌های آنها کمک کنید، نکات مهمی در مورد آنها وجود دارد).

هزینه های راه اندازی شامل سرمایه گذاری در ابزارهای بازاریابی ایمیلی است که بسیاری از وظایف شما را خودکار می کند.

۱۴. نظافت قرارداد

همه افراد زمان یا مهارت لازم برای تمیز کردن را ندارند. تبدیل شدن به یک نظافتچی حرفه ای به شما این امکان را می دهد که به صاحبان خانه و مشاغل در شستشو، گردگیری، جاروبرقی و موارد دیگر کمک کنید.

هزینه های راه اندازی برای مشاغل نظافت خانگی بسیار پایین است. لوازم و مواد نظافتی کمتر از ۱۰۰ دلار هزینه دارند، اگرچه می‌توانید تجهیزات ویژه‌ای مانند جاروبرقی بخار یا قالیشویی را نیز خریداری کنید. ایده خوبی است که یک وب سایت یا صفحه شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید تا با قیمتی ارزان به آن اطلاع رسانی کنید.

هزینه هایی که دریافت می کنید به نیاز مشتریان شما بستگی دارد. اکثر پاک کننده ها ساعتی شارژ می شوند، اگرچه برخی از آنها هزینه های اضافی مرتبط با وظایف خاصی (سازماندهی، تمیز کردن عمیق و غیره) دارند. از ابزارهایی مانند Angi Leads استفاده کنید تا کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و بفهمید که دیگران چه چیزی را شارژ می کنند. مطمئن شوید که به عنوان یک LLC ثبت نام کرده و تمام مدارک لازم را تکمیل کنید.

۱۵. وعده های غذایی برای رفتن

صف افرادی که برای یافتن زمانی برای پختن غذاهای مقوی و سالم تلاش می کنند پایانی ندارد. این منجر به افزایش کسب‌وکارهای غذاخوری شده و انواع گزینه‌های آشپزی را ارائه می‌دهند. می‌توانید با راه‌اندازی کسب‌وکار غذاخوری خود در شهر، ایالت یا محله‌تان، از این روند سرمایه‌گذاری کنید.

برخلاف تصور عمومی، نیازی به سرمایه گذاری برای طراحی آشپزخانه تجاری بزرگ ندارید. یک آشپزخانه اجاره ای مشترک به اندازه کافی برای راه اندازی یک تجارت غذاخوری خوب است. این مکان ها معمولاً مجهز به لوازم ضروری هستند و می توان آنها را بر اساس ماه، روز یا ساعت اجاره کرد. می‌توانید آشپزخانه‌های کمسیون دارای مجوز استفاده مشترک را از طریق وب‌سایت‌هایی مانند The Kitchen Door پیدا کنید.

۱۶. خدمات محوطه سازی

آیا به باغبانی و حیاط کاری علاقه دارید؟ راه اندازی یک تجارت محوطه سازی ممکن است بهترین راه برای تبدیل سرگرمی شما به یک تلاش سودآور باشد. خدمات محوطه سازی شامل هر چیزی از چمن زنی گرفته تا کاشت گل و درختچه است و بسته به آب و هوای شما ممکن است فصلی باشد یا نباشد.

مشخص کنید چه کاری را می توانید در یک حیاط انجام دهید و کسب و کار خود را برای مخاطبان خاص بازاریابی کنید. یک نمونه کار انتخاب شده از بهترین کارهای خود، شامل عکس های رنگارنگ با نتایج دقیق برای مشتریان نگه دارید. اگر خدمات منحصربه‌فردی (کوددهی، کنترل آفات و غیره) ارائه می‌دهید، حتماً آن را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود برجسته کنید.

می‌توانید اولین مشتریان محوطه‌سازی خود را با خانه به خانه در محله یا پریدن روی پلتفرم‌هایی مانند TaskEasy پیدا کنید. وب‌سایت‌هایی مانند HomeAdvisor، کسب‌وکار چشم‌انداز شما را با مشتریان پولی در منطقه شما مرتبط می‌کند. همچنین می توانید برای افزایش اعتبار خود از انجمن ملی متخصصان منظر گواهی دریافت کنید.

 

کسب و کار جدید

۱۷. تست وب سایت

آیا می دانستید که برندهای دارای ردپای دیجیتالی افراد واقعی را برای ارائه بازخورد در وب سایت خود استخدام می کنند؟ این نظرات به آنها اجازه می دهد تا به مسائلی بپردازند که توسعه دهندگان آنها ممکن است در شناسایی آنها ناکام باشند. شما می توانید تعداد زیادی از افراد را به صورت آزاد استخدام کنید و شرکت تست وب سایت خود را ایجاد کنید.

همانطور که پروژه‌ها را انجام می‌دهید، کارمندان شما مجموعه‌ای از سؤالات را دریافت می‌کنند که باید هنگام جستجو در وب‌سایت شرکت به آنها پاسخ دهند. از طریق ویدئو، آنها افکار اولیه خود را در مورد تجربه کاربر فعلی و نحوه بهبود سایت به اشتراک خواهند گذاشت.

می توانید از طریق وب سایت هایی مانند UserTesting ، Ferpection و TryMyUI کار پیدا کنید .

۱۸. سئو 

آیا تجربه ای در تولید بک لینک و بهبود دید وب سایت در موتورهای جستجو دارید؟ اگر بله، پس فرصتی برای شما وجود دارد که از مجموعه مهارت خود پول نقد کنید.

صاحبان سایت در سراسر جهان به خدمات متخصصان سئو نیاز دارند، بنابراین افتتاح یک کسب و کار در این زمینه می تواند یکی از بهترین تصمیمات شما باشد. هنگامی که به دنبال مشتریان هستید، بر روی یک مخاطب خاص تمرکز کنید، از تجربیات خود بیاموزید، و نمونه کارهای خود را بسازید—داستان های موفقیت خود را به نمایش بگذارید و اگر تکنیک های سئوی شما درست باشد، مطمئناً شاهد هجوم مشتریان خواهید بود.

می‌توانید انواع شرکت‌ها را هدف قرار دهید یا برای کسب‌وکارهایی در یک جایگاه خاص، مانند بخش حقوقی، بهداشتی یا مالی جذابیت داشته باشید. با نگهدارنده های ماهانه ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ دلار، فروش خدمات سئو یکی از بهترین ایده های تجاری برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۲ است.

۱۹. توسعه برنامه

توسعه اپلیکیشن یکی از بهترین ایده‌های سودآور کسب‌وکار کوچک است، زیرا بسیاری از شرکت‌ها به اپلیکیشن نیاز دارند. ناگفته نماند که هزینه شروع این سرمایه گذاری به دلیل رشد ابزارها و توسعه دهندگان مقرون به صرفه به شدت کاهش یافته است.

امروزه می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند OmniGraffle یا Sketch برای ایجاد وایرفریم‌ها و ماکت‌ها قبل از تصمیم‌گیری برای انتشار برنامه استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از طریق AngelList و Upwork یک توسعه‌دهنده برنامه آزاد استخدام کنید .

همچنین فرصتی برای کسب درآمد غیرفعال با ایجاد اپلیکیشن برای مخاطبان عمومی وجود دارد. البته، این مستلزم آن است که یک استراتژی کسب درآمد ایجاد کنید که درآمد مکرر ایجاد کند. استراتژی‌های سودآور شامل ارائه خریدهای درون‌برنامه‌ای و پرداخت هزینه برای نسخه پریمیوم برنامه شما است.

۲۰. عکاسی استوک

اگر توانایی ثبت لحظات صمیمانه عالی را دارید یا اخیراً از یکی از بستگان خود عکس پرتره انجام داده اید، می توانید با ثبت یک مالکیت انحصاری تحت نام خود یک عکاس بورسی شوید.

شرکت هایی مانند Shutterstock ، Adobe Stock و مانند آن همیشه برای ارسال تصاویر باز هستند. می توانید با فهرست کردن تعدادی از عکس های موجود خود در این پلتفرم ها شروع کنید. هنگامی که عکس های خود را ارسال کردید، منتظر بمانید تا مردم آنها را دانلود کنند.

اکثر وب سایت های عکاسی سهام به ازای هر بار دانلود در پلتفرم خود به شما حق امتیاز پرداخت می کنند. گزینه دیگر این است که وب سایت عکاسی خود را راه اندازی کنید و تصاویر را مستقیماً به مردم بفروشید، که تنها در صورتی امکان پذیر است که منابع سرمایه گذاری در بازاریابی را داشته باشید.

۲۱. استودیو رقص مجازی

نکات مثبت یک استودیوی رقص مجازی کاملاً واضح است: شما نیازی به اجاره فضای بزرگ ندارید، و ضبط، انتشار و به اشتراک گذاری رقص با اختیار خود راحت است. حتی می‌توان کلاس‌های رقص را از خانه برگزار کرد و آن را به یکی از بهترین ایده‌های تجاری خانگی تبدیل کرد . به علاوه، هیچ محدودیتی برای تعداد دانش آموزانی که می توانید در کلاس خود ثبت نام کنید وجود ندارد.

برای راه اندازی یک استودیوی رقص مجازی، باید روی نرم افزار کنفرانس ویدیویی مانند زوم سرمایه گذاری کنید . همچنین برای اطمینان از عدم وجود تاخیر یا بافر در طول پخش زنده، به اینترنت پرسرعت نیاز دارید. مطمئن شوید که در هر ماه به اندازه کافی کلاس ترتیب داده اید تا دانش آموزان شما روال خود را سریع یاد بگیرند.

اگر علاقه مند به ایجاد رقص منحصر به فرد خود هستید، ممکن است فرصت هایی برای مشارکت با مدارس رقص برای دسترسی دانش آموزان به محتوای شما بر اساس عضویت پیدا کنید.

۲۲. مشاوره اینستاگرام

 

اگر رازهای تعامل اینستاگرام را می دانید ، به مشاور اینستاگرام تبدیل شوید. مشتریان برای ایجاد زیرنویس‌های جذاب، پاسخ دادن به نظرات، ایجاد بایوس جذاب و موارد دیگر به شما پول خواهند داد.

شما می توانید با دریافت نرخ مشخص در ساعت یا پروژه، از این خدمات کسب درآمد کنید. این ایده تجاری عالی برای عشایر دیجیتال است، زیرا همه چیز را می توان از طریق لپ تاپ یا تلفن هوشمند مدیریت کرد.

برای تبدیل شدن به یک مشاور محبوب اینستاگرام، مهارت ایجاد تبلیغات قاتل در اینستاگرام را به دست آورید که افراد را وادار به تعامل و خرید از مشاغل می کند. شما می توانید اولین مشتریان خود را با بازاریابی کسب و کار خود در Upwork و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی بدست آورید.

۲۳. تولید ویدئو

طبق آمار بازاریابی ویدیویی ، ۸۵ درصد از کاربران اینترنت در ایالات متحده یک ویدیوی آنلاین را در دستگاه های خود تماشا کردند. با بیشتر و بیشتر شدن ویدیوهایی که بیش از هر زمان دیگری تماشا می‌شوند، مطمئناً نیاز به افرادی وجود دارد که بتوانند ویدیوها را ضبط، ویرایش، برش و منتشر کنند. بنابراین، راه اندازی یک شرکت تولید ویدیو ممکن است یک ایده تجاری سودآور برای شما باشد.

سرمایه گذاری اولیه در این کسب و کار یک مجموعه روشنایی اولیه، میکروفون های بی سیم، یک تا دو دوربین (و لنز) و نرم افزار ویرایش مانند Adobe Premiere یا Final Cut Pro است. ببینید آیا می توانید انواع دست دوم برخی از این تجهیزات را پیدا کنید تا هزینه های راه اندازی را کاهش دهید.

شما می توانید پیشنهاد تولید محتوای ویدیویی برای کانال های YouTube شرکت ها، مدیریت فیلمبرداری فارغ التحصیلی و عروسی و موارد دیگر را ارائه دهید. در حالی که هیچ محدودیتی برای انواع پروژه هایی که می توانید انجام دهید وجود ندارد، تخصص در یک طاقچه باعث می شود در یک بازار شلوغ به راحتی متمایز شوید.

۲۴. آموزش نرم افزار

آیا آشنایی دارید که در نرم افزارهای کامپیوتری مهارت کافی ندارند؟ اگر چنین است، می توانید کسب و کار آموزش نرم افزار خود را راه اندازی کنید و دانش آموزان را به صورت ماهانه ثبت نام کنید.

شاگردان ممکن است شامل کارآفرینانی باشند که به دنبال تقویت مهارت های IT خود هستند یا سایر صاحبان مشاغل کوچک که به دنبال تسلط بر نرم افزارهایی مانند اکسل و پاورپوینت هستند. اگر تخصص داشته باشید، می توانید با تدریس بیشتر کلاس ها از جلو رهبری کنید.

همانطور که کسب و کار شما رشد می کند و افراد بیشتری برای برنامه های شما ثبت نام می کنند، می توانید کارشناسان نرم افزار آزاد را استخدام کنید تا دانش آموزان را بر اساس حوزه تخصصی خود آموزش دهند. اگرچه می‌توانید فضایی را برای سخنرانی‌های کلاسی اجاره کنید، اما برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها و گسترش کسب‌وکار خود به بازارهای بین‌المللی، میزبانی کلاس‌های مجازی را در نظر بگیرید.

۲۵. آمادگی کالج

کمک به دانش آموزان دبیرستانی برای پذیرش در کالج یک تجارت پررونق است. با توجه به IBISWorld، اندازه بازار صنعت تست و پشتیبانی آموزشی در سال 2022  17.5 میلیارد دلار است، بنابراین اگر بتوانید جای پایی در بازار به دست آورید، پول زیادی باید به دست آورید.

برای شروع، منطقه خاصی از آمادگی دانشگاهی را انتخاب کنید که می خواهید کسب و کار خود را در اطراف آن اداره کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آموزش ACT را ارائه دهید، به دانش‌آموزان کمک کنید مقاله‌های پذیرش عملی را درک کنند، و غیره. هنگامی که تمرکز خود را محدود کردید، زمان ثبت نام و معرفی کسب‌وکار به دانشجویان فرا رسیده است.

۲۶. آژانس پرسنل

تقریباً در هر صنعتی مشاغل آزاد دارند و کارفرمایان مایلند بهترین افراد را برای شرکت خود استخدام کنند. وظیفه شما به عنوان یک آژانس پرسنل خاص این است که کارمندان را با کارفرمایان در بخش انتخابی خود مطابقت دهید.

دریابید که چه نوع نقش هایی را استخدام خواهید کرد (سطح حرفه ای | سطح متوسط| سطح مبتدی) تا بتوانید نامزدهای مناسب برای این موقعیت را شناسایی کنید. علاوه بر این، شرایط استخدامی را که آژانس شما با نامزدهای احتمالی به اشتراک می گذارد، در نظر بگیرید.

شما می توانید بر اساس نیازهای بازار یک آژانس کارمند موقت، موقت تا دائم یا طولانی مدت باشید.

۲۷. برنامه ریزی رویداد دیجیتال

یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک، راه اندازی یک شرکت برنامه ریزی رویداد دیجیتال است. در این تجارت، رویدادهای دیجیتالی مانند وبینارها و اجلاس های آنلاین برای شرکت های مختلف را برنامه ریزی، سازماندهی و گزارش می دهید.

با دریافت هزینه ساعتی برای خدمات خود، فروش اسپانسر و غیره می توان درآمد کسب کرد. اگر تا به حال رویای برنامه ریزی یک عروسی یا نمایشگاه را داشته اید، اما هرگز زمان کافی برای سازماندهی کاری را نداشته اید، همچنان می توانید با برنامه ریزی رویدادهای دیجیتال، تسهیل کننده درونی خود را هدایت کنید. برای مردم و مشاغل

نتیجه

در اینجا فهرستی از ۳۰ ایده کسب و کار کوچک که در سال ۲۰۲۲ برای شما سودآور خواهد بود، دارید. برای اینکه بهترین شانس موفقیت را به خود بدهید، هر بار روی یک ایده تمرکز کنید تا زمانی که ایده ای را پیدا کنید که با توانایی های شما همسو باشد.

هزاران کارآفرین این ایده‌های تجاری را برای کسب درآمد پیاده‌سازی کرده‌اند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که زمان و تلاش خود را برای چیزی قابل اجرا و اثبات شده صرف می‌کنید. چه دانشجوی کالج، چه والدینی که در خانه کار می کنند، یا هر فرد دیگری که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار است، به یاد داشته باشید که فرصت های زیادی برای کسب درآمد قابل توجه وجود دارد.

 

منبع:مشاوره کسب و کار آکو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد