مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

بازاریابی آنلاین

هرگز مهمتر از امروز ایجاد یک حضور آنلاین نبوده است. تقریباً ۴.۵۷ میلیارد نفر در اینترنت وجود دارند.با وجود تمام فناوری های جدید موجود، پیشروی در کسب و کار شما می تواند بسیار دشوار باشد.

اینجاست که بازاریابی آنلاین وارد عمل می شود. وب سایت شما خانه شما، آنلاین است. شما برای خلق چیزی که به آن افتخار می کنید تلاش کرده اید و اکنون می خواهید دنیا آن را ببیند. ما یک راهنمای مفید در مورد اصول اولیه بازاریابی آنلاین و اینکه چرا باید آن را انجام دهید، گردآوری کرده ایم.

بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی آنلاین

 

بازاریابی آنلاین اصطلاحی است که برای توصیف فرآیندهای ترویج محصولات و خدمات از طریق اینترنت، برای ایجاد فروش استفاده می شود. در حالی که شبیه به تکنیک های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات چاپی و تلویزیونی است، بازاریابی آنلاین شامل طیف گسترده ای از عناصر است.

مروری بر بازاریابی آنلاین

اولاً، روش های مختلفی برای انجام بازاریابی آنلاین وجود دارد. با تعداد بیش از حد کاربران اینترنت – فرصت های باورنکردنی را ارائه می دهد. اکنون، ما شما را از طریق ۷ کانال مختلف بازاریابی آنلاین معرفی می کنیم. از آنجا می توانید استفاده از آنها را شروع کنید و به یک تجارت موفق برسید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بازاریابی متمرکز بر ایجاد، انتشار و توزیع محتوا به مخاطبان هدف شما، به صورت آنلاین است. شما می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید. به عنوان مثال، نوشتن محتوا در وب سایت خود، ارسال ویدیو در یوتیوب، یا ارائه اینفوگرافیک های خوانا که گزارش ها و مطالعات را خلاصه می کند. در واقع، بازاریابی محتوا با سایر بازاریابی‌های اینترنتی مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو همکاری نزدیکی دارد.

علاوه بر این، بازاریابی محتوا می تواند یک محرک قدرتمند برای رشد کسب و کار شما باشد. با این حال، ممکن است دشوار باشد. تمام هدف بازاریابی محتوا افزایش دید شماست. برای انجام صحیح این کار، باید محتوای مرتبط و مفیدی را برای مشتریان احتمالی و مشتریان خود ارائه دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

 

بازاریابی آنلاین

 

سئو عملی برای بهبود رتبه وب سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط است. به این معنا که «دستیابی به بالای صفحه در گوگل» تنها در طول زمان قابل دستیابی است و تنها زمانی که بدانید قصد دارید کدام کلمات کلیدی را رتبه بندی کنید. بنابراین، هر کسی که قول می‌دهد سایت شما را در کمترین زمان در رتبه اول قرار دهد، احتمالاً فقط دنبال کیف پول شما است.

برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو، باید سایت خود را بر اساس معیارهای مختلفی که برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می شود، بهبود بخشید. متأسفانه، الگوریتم دقیق یک راز کاملاً محفوظ است و در طول زمان تغییر می کند. با این حال، بهترین شیوه های اثبات شده شامل تمرکز بر محتوای سایت، سرعت بارگذاری آن و همچنین لینک هایی از سایر وب سایت های با کیفیت است.

ما می دانیم که این کار زمان و تلاش زیادی می برد، اما لازم است. برای کمک، ما با marketgoo شریک شده ایم . این یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO است که یک راه حل ساده ارائه می دهد. وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و لیستی از توصیه ها را به شما ارائه می دهد که به راحتی می توانید آنها را دنبال کنید.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

 

بازاریابی آنلاین

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک شکلی از تبلیغات است که برای هدایت ترافیک به وب‌سایت‌ها با پرداخت هزینه به ناشر هنگام کلیک بر روی تبلیغ استفاده می‌شود. به جای اینکه سعی کنید بازدیدهای خود را به صورت ارگانیک به دست آورید، می توانید هزینه آنها را بپردازید.

این کار با اجازه دادن به تبلیغ کنندگان برای قرار دادن آگهی در موتور جستجو کار می کند. به عنوان مثال، هنگامی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط با خدمات یا محصولات شما را جستجو می کند، تبلیغات شما در بالاترین نقطه گوگل نمایش داده می شود. هر بار که بر روی تبلیغ شما کلیک می شود، با ارسال بازدیدکننده به سایت شما، هزینه کمی را به موتور جستجو پرداخت می کنید. اگر وب سایت خود را بهینه کرده اید و در نهایت به فروش رسیده اید، هزینه آن حتی اهمیتی نخواهد داشت. به عنوان مثال، اگر برای هر کلیک ۲ پوند بپردازید اما چیزی را به قیمت ۳۰۰ پوند بفروشید، سود زیادی به دست آورده اید.

اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، ما با Google Ads همکاری کرده‌ایم تا راه‌حلی آسان برای مبتدیان ایجاد کنیم و در عین حال به اندازه کافی برای کارشناسان قدرتمند باشد. شما را در فرآیند راه اندازی کمپین های جستجو راهنمایی می کند و به طور خودکار آنها را برای بهترین نتایج بهینه می کند. علاوه بر این، سرویس Google Ads یکپارچه one.com بسیار ساده تر از استفاده از پلت فرم کامل است. این هزینه بودجه توزیع شده را تضمین می کند، بنابراین شما به طور تصادفی در یک روز پولتان تمام نمی شود.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات است. ایده این است که محصولات دیگر کسب و کارها را تبلیغ کنید و به نوبه خود، زمانی که مردم آن را به عنوان یک تشکر از شما برای بازاریابی خریداری می کنند، کمیسیون دریافت کنید. اساساً شما محصولی را پیدا می کنید که دوست دارید، محصول را تبلیغ می کنید و با هر فروش انجام شده درآمد کسب می کنید.

بازاریابی وابسته عالی است زیرا می توان آن را با هزینه کم انجام داد. می توانید به سرعت و با کمی دردسر شروع کنید. به علاوه، همه طرف ها سود می برند! با گسترش مسئولیت های بازاریابی و ایجاد کار می کند. ۳ طرف درگیر هستند. وابسته (تبلیغ کننده)، فروشنده و مصرف کننده.

بازاریابی وابسته زمانی که شما یک استارت آپ هستید می تواند عالی باشد زیرا فروشنده بار زیادی را بر عهده می گیرد. به عنوان مثال، اگر مشکلی وجود دارد – فروشنده با هرگونه شکایت مشتری برخورد می کند، در حالی که شما قبلاً کمیسیون خود را دریافت کرده اید.

بازاریابی ایمیلی

 

 

 

بازاریابی آنلاین

بازاریابی ایمیلی شکلی از بازاریابی مستقیم است که در آن ایمیل هایی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود ارسال می کنید. ایمیل یک راه عالی برای حفظ ارتباط با افرادی است که علاقه مند به شنیدن نظرات شما هستند. خبرنامه ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن معاملات یا تبلیغات و ایجاد وفاداری در طول زمان به شما می دهند. در واقع، مطالعات نشان داده اند که می تواند مقرون به صرفه تر از سایر اشکال تبلیغات برای پرورش سرنخ ها به مشتریان باشد.

اگر تا به حال سعی کرده اید یک خبرنامه ارسال کنید، حتی برای یک سازمان غیرانتفاعی، باشگاه یا انجمن والدین، می دانید که یک برنامه ایمیل استاندارد چندان عالی نیست.

برای ساده‌تر کردن کارها، ما با UBIVOX همکاری کرده‌ایم. این یک ابزار بازاریابی ایمیلی است که در آن می توانید به راحتی لیست های پستی را مدیریت کنید، خبرنامه ها، کمپین ها و موارد دیگر ایجاد کنید. ابزار را با وب‌سایت یا نمایه رسانه‌های اجتماعی خود وصل کنید تا آدرس‌های ایمیل را جمع‌آوری کنید و به‌طور خودکار ایمیل‌های بعدی ارسال کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. هنگام انتخاب یک برنامه میزبانی می توانید UBIVOX را اضافه کنید . یا اگر از قبل مشتری ما هستید، از کنترل پنل خود.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی روی لپ تاپ

بازاریابی رسانه های اجتماعی فرآیند جلب توجه و فروش از طریق استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. علاوه بر این، کانال‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر نیز مکان‌های عالی برای تبلیغ خود و تعامل با مشتریان و جامعه هستند. این کانال ها به آوردن بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما کمک می کنند – کانالی که شما کاملاً کنترل آن را دارید.

شما می توانید به بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک بروید که بر ایجاد روابط با مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری تمرکز دارد. یا، می توانید بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی را امتحان کنید . روش های زیادی برای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی وجود دارد، مانند پرداخت هزینه برای تبلیغات فیس بوک.

بسیاری از کسب‌وکارها قبل از راه‌اندازی یک وب‌سایت، با راه‌اندازی صفحه نمایه رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کنند. بنابراین، اگر در این مرحله از سرمایه گذاری خود هستید، به ثبت نام دامنه و هدایت آن به نمایه رسانه های اجتماعی خود فکر کنید. انجام این کار بدون دردسر است و تضمین می کند که مشتریان بالقوه شما را آنلاین پیدا خواهند کرد.

وبلاگ نویسی

بازاریابی از طریق وبلاگ نویسی زمانی است که شما با استفاده از وبلاگ به بازار هدف خود می رسید. یکی از بهترین شکل های بازاریابی است. این نیز به این دلیل است که رایگان است و شما یک پلتفرم بزرگ برای ایجاد مخاطبان خود دارید. تنها مشکل این است که کمی زمان می برد. شما می توانید نسبتاً سریع یک وبلاگ راه اندازی کنید، اما رشد وبلاگ خود و حفظ وفاداری مصرف کننده داستان کاملاً دیگری است.

گفته می شود، این یک منبع درآمد عالی است و می توانید از انجام آن درآمد زیادی کسب کنید. مهمتر از همه، برای موفقیت در وبلاگ نویسی، باید مسیر روشنی داشته باشید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و تسلیم نشوید. توصیه می کنیم وبلاگ خود را با وب سایت خود ادغام کنید تا مدیریت آن را برای شما آسان تر کند و همچنین دسترسی بازدیدکنندگان را آسان تر کند.

هدف از بازاریابی آنلاین چیست؟

هدف بازاریابی آنلاین این است که مردم از وب سایت شما بازدید کنند و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنند. در حالی که واضح ترین هدف بازاریابی آنلاین این است که بتوانید خدمات خود را از طریق اینترنت بفروشید، چند مورد دیگر نیز وجود دارد:

  1. آگاهی از برند خود را بالا ببرید.
  2. حضور آنلاین ایجاد کنید.
  3. ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در این روزگار دوام بیاورد، باید بازاریابی آنلاین را شروع کنید. بازاریابی اینترنتی درهای زیادی را باز می کند و می تواند به شما کمک کند تا با کمی کار به اهداف خود برسید.

مزایای بازاریابی آنلاین چیست؟

چندین مزیت برای بازاریابی آنلاین وجود دارد. ما سه موردی را که فکر می‌کردیم با ارزش‌تر هستند فهرست کرده‌ایم:

  1. هزینه ورودی پایین از آنجایی که بسیاری از این سیستم ها خودکار هستند، می توانید با حداقل چند پوند شروع به کار کنید.
  2. هدف گیری بهتربرای مثال، با بازاریابی پولی موتورهای جستجو، کاربران تنها زمانی در معرض برند شما قرار می گیرند که محصول دقیق شما را جستجو کنند.
  3. داده های قوی و دقیقبا تجزیه و تحلیل بهتر، تصمیمات بهتری در مورد تبلیغ محصولات و خدمات خود می گیرید.

چگونه با بازاریابی آنلاین شروع کنیم

تاکتیک های بازاریابی آنلاین به طور مداوم در حال تغییر و تحول هستند. اگر می‌خواهید در بازاریابی آنلاین موفق باشید، باید آن را بپذیرید و سازگار شوید. با راحت شدن با اصول اولیه شروع کنید. بیشتر تحقیق کنید، وب سایت خود را بسازید و حتی بازاریابی رسانه های اجتماعی را آزمایش کنید.

اگر احساس می کنید محتوای ارزشمندی دارید، آن را با مشتریان فعلی به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید سایت شما در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد، بیشتر در مورد سئو تحقیق کنید. به طور خلاصه، هیچ راه درستی برای شروع وجود ندارد. شما فقط باید ابزارهای تجارت را یاد بگیرید و چگونه می توانید آنها را برای موفقیت کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

منبع:مشاوره کسب و کار آکو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد