مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

مشاوره کسب و کار آکو

همیشه و همه جا در کنار شما هستیم با مشاوره کسب و کار آکو

انواع منابع انسانی

انواع منابع انسانی :اگر شغلی را در نظر گرفته اید که به شما امکان می دهد به کارمندان یک شرکت خدمت کنید، پس دنبال کردن شغل در منابع انسانی ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.نقش های مختلفی در بخش منابع انسانی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و آنها طیف گسترده ای از مسئولیت ها و فرصت ها را برای پیشرفت شغلی و دستمزد بالاتر ارائه می دهند.در این مقاله، منابع انسانی را تعریف می کنیم، یاد می گیریم که چرا برای کسب و کار مهم است و رایج ترین مسیرهای شغلی موجود در این بخش را کشف می کنیم.

منابع انسانی چیست؟
منابع انسانی بخش درون یک شرکت یا سازمان است که بر مدیریت و توسعه کارکنان نظارت دارد. این شامل تمام جنبه های فرآیند استخدام کارمند، مانند استخدام، مصاحبه، استخدام و آموزش می شود. همچنین به حوزه‌های نگرانی، از جمله حل تعارض، شیوه‌های کار منصفانه و تنوع در محل کار می‌پردازد.

چرا منابع انسانی در کسب و کار مهم است؟
داشتن یک بخش منابع انسانی کاملاً کاربردی در تجارت مهم است زیرا رضایت و وفاداری کلی کارکنان را ارتقا می دهد. این منجر به تضاد کمتر، عملکرد بهتر و نگهداری طولانی‌تر می‌شود که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شرکت‌ها می‌شود. همچنین، بخش منابع انسانی تحقیقاتی را برای اطمینان از دستمزد رقابتی انجام می دهد و راه های مقرون به صرفه ای را برای مذاکره در مورد نرخ های بهتر برای مزایای کارکنان توسعه می دهد.

انواع متداول تخصص های منابع انسانی

در اینجا ۱۲ مورد از رایج ترین نوع مشاغل منابع انسانی برای شما آورده شده است:

انواع منابع انسانی

۱. کارشناس استخدام

میانگین حقوق ملی: ۱۵.۲۱ دلار در ساعت

وظایف اصلی: متخصصان استخدام ، که به عنوان “متخصصان کاریابی” نیز شناخته می شوند، از تخصص خود برای تطبیق افراد با مشاغل خاص استفاده می کنند. آنها اغلب در یک بخش منابع انسانی یا برای یک آژانس کاریابی کار می کنند. متخصصان استخدام دانش عمیقی در مورد شرح وظایف یک شرکت، فرآیندهای استخدام، بسته های حقوق و مزایا دارند. آنها ممکن است برای یافتن نامزدها از نمایشگاه های کار، مدارس و سازمان های حرفه ای بازدید کنند و معمولاً خدمات خود را به صورت آنلاین و در نشریات چاپی تبلیغ می کنند.

 

انواع منابع انسانی

۲. دستیار منابع انسانی

میانگین حقوق ملی: ۱۶.۹۶ دلار در ساعت

وظایف اصلی: نقش دستیار منابع انسانی شامل کمک به مدیران و مدیران منابع انسانی در انجام وظایف اداری است. دستیاران منابع انسانی غیبت، خاتمه کار، گزارش عملکرد، شکایات و اطلاعات مربوط به غرامت مربوط به کارکنان را مستند می کنند. آنها اغلب به فرآیند استخدام کمک می کنند، مانند نوشتن شرح شغل، تماس با مراجع و برقراری ارتباط با متقاضیان.

۳. هماهنگ کننده منابع انسانی

میانگین حقوق ملی: ۱۸.۳۱ دلار در ساعت

وظایف اصلی: هماهنگ کنندگان منابع انسانی به تسهیل برنامه ها و عملکردهای منابع انسانی تحت هدایت مدیر یا مدیر منابع انسانی کمک می کنند . وظایف آنها شامل برنامه ریزی جهت گیری ها، رسیدگی به نگرانی های کارکنان و هماهنگی آموزش و توسعه کارکنان است. هماهنگ کننده ها در مورد روندهای صنعت و بهترین شیوه ها برای بهبود فرآیندها و سیاست های منابع انسانی که رضایت کارکنان را افزایش می دهد تحقیق می کنند.

۴. کارشناس منابع انسانی

میانگین حقوق ملی: ۴۹۱۴۹ دلار در سال

وظایف اولیه: نقش یک متخصص منابع انسانی شامل جذب و قرار دادن کارکنان است. این امر مستلزم غربالگری، استخدام، مصاحبه و قرار دادن کارگران در فرصت های شغلی مربوطه است . آنها معمولاً توسط شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی که در آنجا کار می‌کنند، استخدام می‌شوند، اگرچه گاهی اوقات به نمایشگاه‌های کار و پردیس‌های کالج می‌روند تا شخصاً با متقاضیان ملاقات کنند. متخصصان همچنین بررسی پیشینه و جهت گیری را برای کارکنان جدید انجام می دهند.

۵. استخدام کننده

میانگین حقوق ملی: ۵۵۷۱۳ دلار در سال

وظایف اصلی: استخدام‌کنندگان در شرکت‌های خاصی کار می‌کنند تا نامزدهایی را برای نقش‌های داخلی یا برای آژانس‌های استخدامی پیدا کنند که نامزدهای شرکت‌های دیگر را بررسی می‌کنند. آنها اغلب در استخدام بهترین نامزدها برای نقش های خاص در صنایع خاص تخصص دارند. برای یافتن واجد شرایط ترین متقاضیان، آنها بیشتر وقت خود را صرف ارسال لیست مشاغل آنلاین، بررسی درخواست ها و تماس با استخدام کنندگان احتمالی برای مصاحبه می کنند. آنها همچنین درباره حقوق و دستمزد مذاکره می کنند و نامزدها را در مناسب ترین موقعیت های شغلی قرار می دهند.

۶. عمومی منابع انسانی

میانگین حقوق ملی: ۵۷۲۰۶ دلار در سال

وظایف اصلی: متخصصان منابع انسانی بسیاری از وظایف اداری را انجام می دهند که بخش منابع انسانی را به خوبی اجرا می کند. آنها مسئول مدیریت عملیات روزانه بخش در مورد سیاست ها، رویه ها و برنامه ها هستند. به طور خاص تر، ژنرال ها بر انطباق با مقررات و گزارش دهی، توسعه سازمان، ارتباطات شرکت و کارمند و ایمنی و رفاه کارکنان نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: درباره عمومی بودن منابع انسانی بدانید

۷. مدیر استخدام

میانگین حقوق ملی: ۷۰۳۶۵ دلار در سال

وظایف اصلی: مدیران استخدام باید پیشینه گسترده ای در جذب نیرو برای نظارت بر سایر استخدام کنندگان و مدیریت فرآیندهای منبع یابی، مصاحبه و استخدام شرکت داشته باشند. این مدیران باید قوانین کار را درک کنند و با سایر مدیران بخش ملاقات کنند تا نیازهای استخدامی آینده را پیش بینی کنند و معیارهای استخدام را دنبال کنند تا از شیوه های کارآمد استخدام اطمینان حاصل کنند.

۸. مدیر منابع انسانی

میانگین حقوق ملی: ۷۱۳۲۰ دلار در سال

وظایف اصلی: مدیران منابع انسانی بر کل بخش منابع انسانی نظارت دارند و اطمینان حاصل می کنند که اعضای تیم وظایف خود را به طور موثر انجام می دهند. آنها با کارکنان سطح اجرایی ملاقات می کنند تا فرآیند استخدام را استراتژیک کنند و برای اطمینان از انجام وظایفی که اعضای تیمشان به نتایج دلخواه می رسد، کار کنند. مدیران منابع انسانی اغلب مصاحبه‌های خروجی انجام می‌دهند و مسائل حساس کارکنان را مدیریت می‌کنند. آنها همچنین مسئول حفظ سوابق بخش و نمودارهای سازمانی هستند.

۹. مدیر روابط کارکنان

میانگین حقوق ملی: ۷۱۵۲۶ دلار در سال

وظایف اصلی: مدیران روابط کارکنان با پرداختن به رفتارهای خاصی که بر محل کار تأثیر می گذارد، یک محیط کاری هماهنگ را حفظ می کنند. دانش آنها از قوانین استخدام ایالتی و فدرال به آنها کمک می کند تا درک کنند که چگونه روند حل تعارض و سایر موقعیت هایی را که مستلزم مذاکره هستند مدیریت کنند. مدیران روابط کارکنان باید مهارت های ارتباطی و بین فردی عالی داشته باشند و باید بدانند که چگونه مسائل حساس را مدیریت کنند.

۱۰. کارشناس روابط کار

میانگین حقوق ملی: ۷۷۸۳۸ دلار در سال

وظایف اصلی: متخصصان روابط کار در اقتصاد، قوانین کار، داده های دستمزد و روندهای چانه زنی جمعی با اتحادیه به خوبی آشنا هستند. نقش تخصصی آنها شامل تهیه اطلاعاتی است که مدیران اجرایی در طول فرآیند چانه زنی جمعی به آن نیاز دارند. آن‌ها همچنین برنامه‌های روابط کار صنعتی را اجرا می‌کنند، روش‌های شکایت را مدیریت می‌کنند، به کارکنان منابع انسانی مشاوره می‌دهند و اطلاعات آماری را برای هدایت تصمیمات شرکت در مورد قراردادهای کارکنان جمع‌آوری می‌کنند.

 

انواع منابع انسانی

۱۱. مدیر تجربه کارکنان

میانگین حقوق ملی: ۸۶۲۴۱ دلار در سال

وظایف اصلی: مدیران دارای تجربه کارمند در استراتژی کسب و کار ماهر هستند و می دانند که چگونه مشکلات را حل کنند تا تیم ها کارآمدتر شوند. این مدیران با سایر مدیران کار می کنند تا توصیه هایی را برای برنامه ریزی شغلی، تمرینات تیم سازی و سایر برنامه هایی که برای افزایش رضایت کارکنان طراحی شده اند ارائه دهند. مهمتر از همه، مهارت های رهبری آنها به شکل مثبت فرهنگ شرکت کمک می کند.

۱۲. مدیر منابع انسانی

میانگین حقوق ملی: ۹۷۷۷۷ دلار در سال

وظایف اصلی: مدیران منابع انسانی، که به عنوان ” مدیران منابع انسانی ” نیز شناخته می شوند، معمولاً سابقه کاری طولانی در منابع انسانی، به ویژه در تیم های مدیریتی دارند. نقش اصلی آنها شامل نظارت بر بخش منابع انسانی شرکت برای اطمینان از کارآمد و سودآور است. یک مدیر منابع انسانی در رابطه با بسیاری از جنبه های منابع انسانی، از جمله اجرای خط مشی ها و رویه ها، به مدیر اجرایی شرکت خود گزارش می دهد . آنها برنامه های آموزشی و گرایش کارکنان را هدایت می کنند، بر رویه های مدیریت پایگاه داده نظارت می کنند و از انطباق با قوانین فدرال، ایالتی و محلی اطمینان می دهند. همچنین، مدیران منابع انسانی ممکن است بر بودجه بخش نظارت کنند.

منبع:AKOBDC

انواع تولید محتوا

امروزه محتوا ستون فقرات اکثر استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. فرقی نمی کند که از طریق تبلیغات پولی بر روی دستیابی به مخاطب هدف تمرکز کنید، بازدیدکنندگان وب سایت را جذب کنید یا بر جذب ترافیک موتورهای جستجو تمرکز کنید، به محتوا نیاز دارید.بازدیدکنندگان وب سایت را جذب کنید یا بر جذب ترافیک موتورهای جستجو تمرکز کنید، به محتوا نیاز دارید.

مشکل؟ دریافت انواع مختلف محتوا – پست‌های وبلاگ، تصاویر و سایر تصاویر، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و غیره – به زمان و تلاش نیاز دارد. و نیازی به گفتن نیست، بدون یک فرآیند تولید محتوای قوی، به راحتی می توان همه چیز را از هم جدا کرد.

این راهنما به شما آموزش می دهد که چگونه با تعریف فرآیند تولید محتوا برای برند خود از وقوع آن جلوگیری کنید.

ما درباره چیستی تولید محتوا، نحوه عملکرد فرآیند و چارچوب گام به گام برای تعریف آن برای سازمان شما بحث خواهیم کرد.

 

تولید محتوا چیست؟

ما هنگام معرفی این راهنما از دو اصطلاح استفاده کرده ایم – تولید محتوا و فرآیند تولید محتوا. اگرچه هر دو تقریباً یکسان به نظر می رسند، اما به دو چیز متفاوت اشاره می کنند.

بنابراین، بیایید با تعریف هر یک از آنها شروع کنیم.

اصطلاح « تولید محتوا » به مجموعه کاملی از فعالیت‌ها با هدف ایجاد اطلاعات برای دستیابی، ارتباط و تعامل با مخاطب هدف دلخواه اشاره دارد.

توجه داشته باشید که گفتیم، رسیدن، ارتباط و تعامل، نه برای ساختن مخاطب. اینجاست که تولید با استراتژی بازاریابی محتوا که بر ایجاد مخاطب تمرکز دارد، متفاوت است.

هنگامی که شما درگیر تولید محتوا هستید، هدف شما برقراری ارتباط با افراد خاصی است که توسط پرسونای مخاطبان شما تعریف شده است .

به همین دلیل، یک تولید محتوای معمولی بر ایجاد سه نوع محتوا تمرکز دارد:

  • آموزشی. این دارایی ها به مخاطب کمک می کند تا بر مسائل یا چالش های خاص غلبه کند. به دلیل تمرکز بر حل مشکل، این قطعات محتوا تمایل دارند تا اعضای مخاطب را در مرحله بالای قیف فرآیند خرید هدف قرار دهند .
  • عاطفی. این محتوا از اصول بازاریابی احساسی استفاده می‌کند تا احساسی منحصر به فرد مانند شادی، غم، عصبانیت، ناامیدی و غیره را ایجاد کند.
  • تجاری. محتوای تجاری مخاطبین پایین قیف را هدف قرار می دهد، آنها را درگیر یک مکالمه خرید می کند و آنها را به نقطه خرید می رساند.

 

تولید محتوا – ابزارهایی برای استفاده

قبل از اینکه در مورد فرآیند تولید محتوا و مراحلی که برای ایجاد آن باید بردارید بحث کنیم، اجازه دهید به طور خلاصه به برخی از ابزارهای مورد نیاز شما بپردازیم.

 

#۱. پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال

واقعیت: بیشتر انواع محتوا – پست های وبلاگ، وبینارها، تصاویر محصول و غیره – به فایل های رسانه ای بسیار زیادی نیاز دارند.

بسته به نوع محتوا، این موارد می‌تواند از اسناد مختصر، دستورالعمل‌های سبک، دارایی‌های بصری، دارایی‌های برند، فایل‌های متنی، تصاویر تا ویدیوها و موارد دیگر باشد.

بدون راهی برای ذخیره، سازماندهی و دسترسی به آن دارایی ها، فرآیند تولید محتوای شما به احتمال زیاد در نهایت با شکست مواجه خواهد شد. یا تولید زمان زیادی می برد.

یک نرم افزار مدیریت دارایی دیجیتال مانند CELUM به شما امکان می دهد تمام دارایی هایی را که برای تولید محتوای عالی نیاز دارید ذخیره کنید. با CELUM، می توانید همه فایل ها را سازماندهی کنید، و زمینه را با ابرداده ها، تخصیص تگ ها و موارد دیگر اضافه کنید.

قابلیت‌های جستجوی قدرتمند CELUM به شما امکان می‌دهد ساختارهای گره‌ای انعطاف‌پذیر ایجاد کنید و دارایی‌ها را در مجموعه‌ها سازماندهی کنید تا آنها را فوراً جستجو کنید.

همچنین می توانید فایل ها را بر اساس انواع فرمت ها و موارد استفاده و موارد دیگر دسته بندی کنید.

#۲. نرم افزار همکاری محتوا

پلت فرم همکاری محتوا ابزاری است که به شرکت ها کمک می کند تا به دو هدف دست یابند:

  • تسهیل همکاری بین همه افراد درگیر در تولید محتوا
  • با ساده‌سازی بیشتر جریان کار محتوا، بهره‌وری را افزایش دهید.

و این ابزار دیگری است که بدون آن هر گونه تولید محتوا به سادگی متوقف می شود. با این حال، با یک نرم افزار همکاری محتوا، می توانید انتظار داشته باشید:

  • تولید سریعتر و اشتباهات کمتر
  • یک ورودی خلاقانه بسیار بیشتر از همه افراد درگیر
  • تعامل بیشتر، فرآیند کارآمد، و موارد دیگر.

#۳. فرآیند اثبات آنلاین

من مطمئن هستم که هر دوی ما می توانیم در این مورد به توافق برسیم – جمع آوری بازخورد و دریافت تاییدیه ها مشکل سازترین جنبه های فرآیند تولید هستند.

حتی با وجود اینکه اکثر افراد درگیر در این فرآیند از مشارکت خوشحال هستند، بسیاری از آنها این وظایف را به تعویق می اندازند، اغلب تا بی نهایت.

اما اغلب، یک دلیل اصلی برای این عدم رویکرد سیستماتیک برای اثبات آنلاین است. خوشبختانه، ابزارهایی مانند CELUM همه عملکردهایی را که برای مدیریت موفقیت آمیز فرآیند تأیید بازاریابی به آن نیاز دارید، ارائه می دهند :

  • بازخورد پیشرفته CELUM به شما امکان می دهد در مورد هر نوع فایلی، از جمله ویدیوها، بازخورد ارائه دهید. می توانید تصاویر، کلیپ های ویدئویی، فایل های صوتی و هر فرمت فایل رایج دیگری را حاشیه نویسی کنید.
  • همکاری. با CELUM، همه افراد درگیر در یک پروژه – چه یک تیم خلاق داخلی یا یک فروشنده خارجی – می توانند همکاری کنند و کارها را به راحتی انجام دهند. دلیلش این است که با CELUM می‌توانید نقش‌ها و مسئولیت‌های پیشرفته‌ای را تعیین کنید و همچنین از روبات‌ها برای خودکار کردن بسیاری از وظایف مدیریت خسته‌کننده استفاده کنید.
  • اثبات گردش کار این ابزار دارای قابلیت های قالب بندی قوی است که به شما امکان می دهد گردش کار را برای انواع مختلف پروژه ایجاد کنید. به این ترتیب، می توانید ثبات و کیفیت را برای هر پروژه تضمین کنید.
  • تاریخچه ویرایشهای. CELUM به شما امکان دسترسی به یک تاریخچه ویرایش کامل را برای مقایسه نسخه های مختلف فایل ها و نظارت بر نحوه تکامل پروژه ها می دهد.

انواع تولید محتوا

پس فرآیند تولید محتوا چیست؟

از سوی دیگر، این اصطلاح فرآیندی را که برای مدیریت تولید محتوا استفاده می کنید، تعریف می کند. این نشان می دهد که چگونه سازمان شما هر قطعه ای از محتوا را از یک ایده خام به یک دارایی محتوای کامل و منتشر شده تبدیل می کند.

البته فرآیند تولید بسته به نوع محتوایی که تولید می کنید متفاوت خواهد بود. به طور مشابه، تعداد افراد درگیر در این فرآیند بسته به اینکه مثلاً یک پست وبلاگ ایجاد کنید یا یک ویدیوی مارک دار متفاوت خواهد بود.

ایجاد یک پست وبلاگ ممکن است فقط به یک نویسنده و ویرایشگر نیاز داشته باشد. فیلمبرداری یک ویدیوی مارک دار شامل بسیاری از اعضای تیم، از فیلمنامه نویسان، خدمه دوربین، تدوینگرها تا کل تیم بازاریابی است.

به همین دلیل، فرآیند تولید محتوای شما ممکن است شامل تنظیمات و گردش کار متفاوتی برای انواع مختلف محتوا باشد. با این وجود، جریان کلی تولید در آن دارایی های مختلف مشابه خواهد بود:

  • فرآیند معمولاً با شناسایی ایده برای محتوا آغاز می شود. شما همچنین مخاطبان هدف را در همان ابتدا مشخص می‌کنید و مشخص می‌کنید که دارایی نهایی چگونه خواهد بود.
  • سپس، این فرآیند بر جمع‌آوری دارایی‌ها، ارائه توضیحات، ایجاد پیش‌نویس‌های اولیه، بازنگری‌ها تمرکز می‌کند، تا زمانی که به مرحله‌ای برسد که آنچه ایجاد کرده‌اید آماده اجرا شود.

توسعه فرآیند تولید محتوا

در این بخش، متوجه خواهید شد که چه مراحلی را باید طی کنید تا مشخص کنید تولید محتوا در سازمان شما چگونه باید انجام شود.

به طور خلاصه، تعریف تولید محتوا شامل موارد زیر است:

  • شناسایی اهداف برای دارایی های محتوای مختلف
  • تعیین محل ذخیره دارایی های محتوا
  • ساخت موجودی محتوا
  • راه‌اندازی فرآیندهایی برای بازخورد، تأیید و امضا
  • تشریح مراحل در فرآیند تولید محتوا
  • تنظیم برنامه تولید محتوا

بیایید اکنون آن مراحل را با جزئیات بیشتری مرور کنیم.

 

مرحله ۱. شناسایی اهداف برای دارایی های محتوا

به یاد داشته باشید که چگونه در مورد اینکه چگونه دارایی های مختلف نیاز به فرآیندهای متفاوتی دارند صحبت کردیم؟ شما می خواهید بفهمید که چرا درک این موضوع بسیار مهم است.

شما هرگز یک دارایی محتوا را بدون هدف مشخص برای آن ایجاد نمی کنید. علاوه بر این، بسیاری از دارایی ها اهداف مشابهی دارند. محتوای سئو به شما کمک می کند رتبه بهتری داشته باشید و ترافیک ارگانیک را هدایت کنید. محتوای مبتنی بر محصول به شما امکان می دهد آنچه را که می فروشید در زمینه مناسب برای مخاطب قرار دهید. ویدیوها آنها را بیشتر درگیر می کند و غیره.

شناسایی دلایل ایجاد این محتوا به شما کمک می کند تا تعریف کنید:

  • چه کسی نیاز به مشارکت دارد، و
  • چه جدول زمانی را می توانید به طور واقع بینانه برای هر دارایی برنامه ریزی کنید؟

اقدام: تمام انواع محتوای معمولی که سازمان شما ایجاد می کند را فهرست کنید. برای هر یک از آن اهداف تعیین کنید. اگر یک دارایی می تواند دو یا چند هدف داشته باشد، آنها را به عنوان دارایی های جداگانه با یک هدف برای هر کدام علامت گذاری کنید.

در مرحله بعد، مشخص کنید که برای رسیدن به هدف به چه کسانی نیاز دارید و با توجه به همه ذینفعان درگیر، به طور متوسط ​​چه مدت ممکن است طول بکشد تا پروژه تکمیل شود.

 

مرحله ۲. جایی که قرار است همه دارایی ها را ذخیره کنید، مشخص کنید

اگر سازمان شما قبلاً از سیستم مدیریت دارایی دیجیتال (DAM) استفاده می‌کند، به احتمال زیاد، آن مرکز محتوای شما خواهد بود. اگر اینطور نیست، راه حل های موجود را تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که کدام ابزار را اجرا کنید.

 

مرحله ۳. فهرست محتوا را بسازید

به‌عنوان بخشی از این فرآیند آماده‌سازی، باید محل ذخیره تمام پیش‌نویس‌ها و دارایی‌های نهایی را نیز مشخص کنید.

اگر از نرم‌افزار DAM مانند CELUM استفاده می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را مانند سایر دارایی‌ها ذخیره کنید. محصولات دیگر ممکن است گزینه های دیگری را ارائه دهند. همچنین، سازمان شما ممکن است از شما بخواهد که همه آن را در Sharepoint یا سیستم دیگری نگه دارید.

بنابراین، قبل از شروع فرآیند واقعی، تحقیق کنید که در کجا باید این دارایی ها را نیز نگهداری کنید.

 

مرحله ۴. تمام مراحل تولید محتوا را مشخص کنید

اینجاست که کار روی این فرآیند در واقع شروع می شود. اولین اقدام شما این است که تعریف کنید چگونه باید یک دارایی را از یک ایده به یک محتوای کامل منتقل کنید.

به طور معمول، این فرآیند شامل عناصری مانند:

  • ایده پردازی ، نقطه ای که در آن یک ایده را به عنوان پتانسیل محتوای جدید شناسایی می کنید.
  • جلسه توجیهی که در آن اعضای تیم مربوطه محدوده پروژه را تعریف می کنند
  • تحقیق و مجموعه دارایی برای سازماندهی هر چیزی که تیم ها – اعم از طراحان گرافیک، نویسندگان، سازندگان ویدئو و غیره – نیاز به تکمیل پروژه دارند.
  • برنامه ریزی پروژه و راه اندازی در ابزار مدیریت پروژه برای تعیین وظایف و سررسید به اعضای تیم خاص
  • ایجاد محتوا برای تولید پیش نویس اول
  • بررسی و بازبینی برای تنظیم دقیق پیش نویس و آماده سازی آن برای انتشار
  • امضای نهایی تایید می‌کند که دارایی با شرایط مختصر مطابقت دارد و آماده نمایش به مخاطب است
  • مسیریابی به کانال های مربوطه برای انتشار.

به طور طبیعی، فرآیند شما ممکن است شامل مراحل اضافی باشد. شاید لازم باشد تمام محتوا را از طریق تیم حقوقی اجرا کنید تا از رعایت آن اطمینان حاصل کنید. یا شاید فرآیند بررسی شما نیاز به مشارکت مدیران مختلف داشته باشد و غیره. شاید بخش دیگری وجود داشته باشد که نیاز به بررسی دارایی ها در مرحله خاصی از تولید داشته باشد…

بنابراین، در این مرحله عجله نکنید. وقت خود را صرف کنید و تمام اقدامات لازم برای تولید محتوا را مشخص کنید.

 

مرحله ۵. برنامه تولید محتوا را تنظیم کنید

با این مرحله، باید به تمرینی که در شروع فرآیند انجام دادید – شناسایی اهداف برای محتوا- بازگردید. یکی از عواملی که در آن زمان در نظر گرفتید این بود که برای ایجاد انواع مختلف محتوا به چه مقدار زمان نیاز دارید.

ما قصد داریم این اطلاعات را با تمام مراحل فرآیندی که در مرحله قبل تعریف کردید ادغام کنیم.

به این مراحل نگاه کنید، و تصمیم بگیرید که برای تکمیل خلاصه، ایجاد اولین پیش نویس، یا وادار کردن همه برای ارائه بازخورد در مورد آن، به چه مدت زمان نیاز دارید. سپس، از آن اطلاعات برای تعریف قوانین تولید محتوا استفاده کنید، به عنوان مثال:

وظیفه

خلاصه سازی

برنامه ریزی پروژه

هدف، واقعگرایانه

خلاصه امضا شد

تخصیص وظایف به فرآیند مدیریت پروژه

جدول زمانی

۲ روز

۱ روز

این برنامه به شما یا هر فرد دیگری که مسئولیت مدیریت پروژه ها را بر عهده دارد کمک می کند تا آنها را با موعد مقرر تنظیم کنید و تولید را به آرامی پیش ببرید.

نکته: CELUM به شما امکان می دهد گردش کار و اتوماسیون ایجاد کنید تا مطمئن شوید که هر پروژه از برنامه زمانی که شما مشخص کرده اید پیروی می کند.

منبع:.celum.com

نحوه نوشتن بیانیه های ماموریت، چشم انداز و ارزش ها - 100 مثال برای راهنمایی شما در طول فرآیند

بیانیه های ماموریت، چشم انداز و ارزش ها به عنوان پایه و اساس برنامه استراتژیک یک سازمان عمل می کند. آنها هدف، جهت و ارزش های اساسی سازمان را منتقل می کنند. هنگامی که این بیانیه ها به شیوه ای متفکرانه و آگاهانه توسعه یافته و اجرا شوند، می توانند به عنوان ابزار قدرتمندی عمل کنند که به سازمان ها راهنمایی معنادار، به ویژه در زمان تغییرات سریع، ارائه می کنند. در نتیجه، صرف زمان برای ایجاد بیانیه‌های مأموریت، چشم‌انداز و ارزش باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

بیانیه ماموریت

بیانیه ماموریت هدف یا دلیل وجود یک سازمان را مشخص می کند. عملیات روزانه سازمان را هدایت می کند، راه حل های اصلی را که سازمان در جامعه ارائه می دهد با ذینفعان خارجی در میان می گذارد و کارکنان را به سمت یک هدف مشترک نزدیک به میان مدت ترغیب می کند. به طور خلاصه، بیانیه ماموریت تصویری از این که شرکت چه کسی است و چه کاری انجام می دهد را ترسیم می کند.

یک بیانیه مأموریت خوب فقط باید بر آنچه برای سازمان مهم است تمرکز کند. باید مختصر، واضح، آموزنده، ساده و مستقیم باشد. باید از زبان مفصل، کلیشه‌ها و کلی‌گویی پرهیز کند و بر نتایج و افرادی که سازمان به آنها خدمات می‌دهد تاکید کند.

هنگام نوشتن بیانیه ماموریت، به سوالات زیر توجه کنید:

  • امروز چه کنیم؟
  • به چه کسی خدمت کنیم؟
  • میخواهیم به چه چیزی دست پیدا کنیم؟
  • چه تاثیری می خواهیم به دست آوریم؟

مثال ها:

  • لینکدین : برای ایجاد ارتباط با متخصصان جهان به منظور افزایش بهره وری و موفقیت.
  • استارباکس : برای الهام بخشیدن و پرورش روح انسان – یک نفر، یک فنجان و یک محله در یک زمان.
  • توییتر : برای دادن قدرت به همه افراد برای ایجاد و به اشتراک گذاری ایده ها و اطلاعات، فورا، بدون موانع.
  • TripAdvisor : برای کمک به مردم در سراسر جهان برای برنامه ریزی و داشتن یک سفر عالی.
  • تسلا : برای تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار.
  • Sweetgreen : برای الهام بخشیدن به جوامع سالم تر با اتصال مردم به غذای واقعی.
  • بیانیه های چشم انداز

    بیانیه چشم انداز آینده سازمان را توصیف می کند. این نشان می دهد که شرکت آرزو دارد چه چیزی باشد یا امیدوار است در بلندمدت به آن دست یابد. بیانیه چشم انداز الهام بخش و انگیزشی است، اما همچنین جهت گیری را ارائه می دهد، و نقشه برداری از جایی که سازمان در حال حرکت است. در این راستا، به عنوان راهنمای انتخاب مسیرهای فعلی و آینده عمل می کند.

    یک بیانیه چشم انداز موثر باید مختصر، بدون ابهام، آینده نگر، واقع بینانه، آرزومند و الهام بخش باشد. نباید کلی باشد، بلکه باید بر نتایج خاص سازمان تمرکز کند.

     هنگام نوشتن بیانیه چشم انداز، به این سؤالات توجه کنید:

    • به کجا می رویم جلو؟
    • در آینده می خواهیم به چه چیزی برسیم؟
    • چه نوع جامعه آینده ای را متصور هستیم؟

    مثال ها:

    • لینکدین : ایجاد فرصت اقتصادی برای هر عضو نیروی کار جهانی.
    • GoDaddy : برای تغییر ریشه ای اقتصاد جهانی به سمت سرمایه گذاری های مستقل کارآفرینی.
    • بنیاد ویکی‌مدیا : دنیایی را تصور کنید که در آن هر انسانی می‌تواند آزادانه در مجموع همه دانش سهیم شود. این تعهد ماست.
    • Habitat for Humanity : دنیایی که در آن هر کس مکان مناسبی برای زندگی دارد.
    • Southwest Airlines : محبوب ترین، کارآمدترین و سودآورترین شرکت هواپیمایی جهان باشید.

    بیانیه ارزش ها

    بیانیه ارزش ها اصول اصلی و آرمان های فلسفی یک سازمان را برجسته می کند. هم برای اطلاع رسانی و هدایت تصمیمات و رفتارهای افراد در داخل سازمان استفاده می شود و هم به ذینفعان خارجی نشان می دهد که چه چیزی برای شرکت مهم است. ارزش‌های اصلی سازمان فرهنگ روزانه را شکل می‌دهد و استانداردهای رفتاری را ایجاد می‌کند که بر اساس آن اقدامات و تصمیم‌ها قابل ارزیابی است.

    بیانیه ارزش ها باید به یاد ماندنی، قابل اجرا و بی زمان باشد. قالب بیانیه ارزش ها به سازمان ها بستگی دارد. برخی از سازمان ها از یک، دو یا سه کلمه برای توصیف ارزش های اصلی خود استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از یک عبارت کوتاه استفاده می کنند.

     هنگام تهیه پیش نویس بیانیه ارزش ها، برخی از سوالاتی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

    • ما برای چه هدفی اینجا هستیم؟
    • چه رفتارهایی را بیش از هر چیز دیگری ارج می نهیم؟
    • چگونه فعالیت های خود را برای رسیدن به ماموریت و چشم انداز خود انجام خواهیم داد؟
    • چگونه با اعضای سازمان و جامعه خود رفتار می کنیم؟

    مثال ها:

    میل:

    • ذهنیت مالکیت
    • برای کوتاه مدت بهینه سازی نکنید.
    • ما همه سازنده هستیم.
    • مایل اضافی برو.
    • آنچه را که درست است انجام دهید.
    • شفاف باشید

    Etsy:

    • ما به حرفه خود متعهد هستیم.
    • ضایعات را به حداقل می رسانیم.
    • ما تفاوت ها را می پذیریم.
    • عمیق تر حفاری می کنیم.
    • ما با خوش بینی رهبری می کنیم.

    خلاصه

    بیانیه های ماموریت، چشم انداز و ارزش ها نیروهای هدایت کننده پشت یک سازمان هستند. بیانیه ماموریت هدف سازمان را بیان می کند. بیانیه چشم انداز بینشی در مورد آنچه شرکت امیدوار است در آینده به دست آورد یا تبدیل شود را ارائه می دهد. بیانیه ارزش ها منعکس کننده اصول اصلی و اخلاقیات سازمان است. این بیانیه ها با هم، جهت گیری استراتژیک را برای یک سازمان فراهم می کند و استراتژی های کسب و کار فعلی و آینده را اطلاع رسانی می کند.


کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی

  • ایده‌های عالی کسب‌وکار خانگی شامل نقش‌های مبتنی بر ارتباطات، مانند نویسندگی آزاد، و برخی که ممکن است به مدرک‌های تخصصی یا پیشرفته مانند حسابداری نیاز داشته باشند، می‌شوند.
  • برخی از ایده های کسب و کار خانگی برای هر سطح از تجربه یا تحصیل در دسترس هستند
  • کار از خانه می تواند برای بهره وری، سطح استرس و ایمنی شما عالی باشد.
  • این مقاله برای کارآفرینان مشتاقی است که علاقه مند به راه اندازی مشاغل خانگی هستند.

چه برای خودتان کار کنید و چه برای شرکتی که اجازه کار از راه دور را می دهد، کار از خانه می تواند نگاه شما به زندگی حرفه ای شما را کاملاً اصلاح کند. این مزایا حتی به احتمال زیاد به زندگی شخصی شما نیز سرایت می‌کند، با دادن زمان و انرژی بیشتر برای چیزهایی که برایتان مهم هستند.

بهترین مشاغل و مشاغل خانگی به شما این امکان را می دهد که خانه خود را به دفتر کار خود تبدیل کنید و بیش از ده ها فرصت برای این کار آماده هستند.

 

کسب و کار خانگی

۱. نویسنده آزاد

آیا راهی با کلمات دارید؟ کپی رایتینگ آزاد راه خوبی برای کسب درآمد از خانه است. شرکت‌های بزرگ و کوچک به کسی پول گزافی می‌پردازند تا اطلاعات اولیه را دریافت کند و کمی ذوق و سلیقه به آن اضافه کند. اگر مشخص شده است که یک چرخش آرام عبارت از قلم شما بیرون آمده است، کپی‌نویسی مستقل ممکن است برای شما مناسب باشد.

برای شروع به شبکه سازی زیادی نیاز است، اما زمانی که یک نمونه کار برای نشان دادن ارزش خود داشته باشید، می توانید به مشتریان ثابت کنید که دقیقا همان نویسنده ای هستید که آنها به آن نیاز دارند. و، به عنوان یک امتیاز، اگر به طور طبیعی کنجکاو هستید و عاشق داستان سرایی هستید، ممکن است بتوانید به عنوان یک روزنامه‌نگار آزاد، آهنگ کپی‌نویسی خود را به کار بگیرید.

۲. رونویسی

اگر یک تایپیست سریع هستید و گوش برای دیکته دارید، ممکن است رونویسی برای شما مناسب باشد. بسیاری از کسب‌وکارها، از جمله فعالیت‌های پزشکی و شرکت‌های حقوقی، نیاز به رونویسی دارند و برای کار باکیفیت هزینه بسیار خوبی می‌پردازند. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و اراده برای ایجاد شبکه ای از متخصصان و به دست آوردن مراجعات آنهاست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمینه، بهترین خدمات رونویسی پزشکی را بررسی کنید .

 

 

کسب و کار خانگی

 

۳. خدمات برنامه ریزی کسب و کار

اگر از قبل تخصص کسب و کار دارید، می توانید با ارائه خدمات خود به عنوان مشاور و نویسنده طرح کسب و کار، به دیگر کارآفرینان کمک کنید تا شرکت ها را راه اندازی و نگهداری کنند. به مشتریان خود کمک کنید تا ایده ها، اهداف و امور مالی کسب و کار خود را کشف کنند و همه آنها را در یک نقشه راه سازمان یافته کسب و کار قرار دهند. همچنین می توانید به انجام تحقیقات بازار برای مشتریان کمک کنید، مانند تجزیه و تحلیل مشترک و تجزیه و تحلیل رقابتی ، تا مشخص شود که کسب و کار آنها چقدر می تواند واقعاً موفق باشد یا اینکه آیا آنها باید تغییراتی ایجاد کنند یا به سمت دیگری بروند.

۴. ماساژ درمانگر

تبدیل شدن به یک ماساژ درمانگر نیاز به آموزش و مجوز مناسب دارد، اما اگر به دنبال شغلی عالی هستید که بتوانید آن را به یک تجارت خانگی نیز تبدیل کنید، ماساژ درمانی ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. به‌علاوه، گزینه‌های انعطاف‌پذیری برای کسب‌وکار ماساژ درمانی دارید: می‌توانید مشتریان را برای قرار ملاقات به خانه خود دعوت کنید یا با خانه تماس بگیرید.

۵. طراح داخلی

اگر طراحی را درک می کنید و به دکور علاقه دارید، حرفه ای در طراحی داخلی می تواند مسیری عالی برای شما باشد. در حالی که ممکن است از نظر فنی برای یک طراح داخلی نیازی به تحصیلات رسمی نداشته باشید، داشتن مدرک لیسانس در طراحی داخلی قطعاً به شما یک قدم بزرگ در این زمینه می دهد. ناگفته نماند، اگر کار در یک شرکت طراحی به نظر شما مناسب نیست، می توانید کسب و کار طراحی داخلی خود را از راحتی در خانه خود راه اندازی کنید.

۶. فروشنده صنایع دستی

آیا در بافندگی، ساخت جواهرات یا ساختن صنایع کوچک دیگر مهارت دارید؟ اگر می توانید مقدار زیادی کالا را در مدت زمان کوتاهی تولید کنید، به فروش کالاهای خود به مردم فکر کنید. در عرض چند دقیقه، می توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و شروع به تبلیغ کسب و کار خود کنید. Etsy مدتهاست که یک پلت فرم عالی برای شروع بوده است، اما با افزایش هزینه های آن، بسیاری از فروشندگان دست ساز به چندین جایگزین محبوب Etsy برای فروش آنلاین هجوم آورده اند .

 

کسب و کار خانگی

۷. مدرس موسیقی

برای افراد با استعداد موسیقی، ارائه درس به دیگرانی که می‌خواهند ساز بیاموزند، می‌تواند منبع بزرگی برای درآمد اضافی باشد. مگر اینکه پیانو تدریس کنید، دانش‌آموزان می‌توانند سازهای خود را برای درس‌های ساعتی به خانه شما بیاورند. نت‌های موسیقی یا کتاب‌های آهنگ را در ژانرهای مختلف و در سطوح مختلف مهارت تهیه کنید تا بتوانید انتخاب گسترده‌ای را برای مشتریان ارائه دهید. اگر خودتان را به گروه‌های تئاتر محلی و دبیرستان‌های محلی بازاریابی کنید، درس‌های صوتی نیز می‌توانند درآمد زیادی به همراه داشته باشند.

۸. طراح وب سایت و گرافیک

آیا تا به حال با طرح یا لوگوی کلی وب سایت یک کسب و کار از کار افتاده اید؟ اگر به طراحی علاقه مند هستید، می توانید خدماتی را برای ایجاد وب سایت های جذاب و آسان برای مشاغل کوچک راه اندازی کنید. می‌توانید از مهارت‌های خلاقانه خود برای صاحبان مشاغلی که می‌خواهند حضور آنلاین خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند، به خوبی استفاده کنید. با مشاغل آزاد کوچکتر مجموعه ای از کار ایجاد کنید. سپس وب سایت خود را ایجاد کنید تا آن را به نمایش بگذارید و یک جریان ثابت از مشتریان را به ارمغان بیاورید.

۹. مشاور بازاریابی دیجیتال

کسب‌وکارهای کوچک می‌دانند که باید آنلاین شوند، اما یافتن زمان برای کشف اینکه چگونه می‌تواند یک چالش واقعی برای صاحبان مشاغل کوچک در هر رشته‌ای باشد. اگر اهل اینترنت هستید و می‌دانید که چگونه کسب‌وکارهای محلی می‌توانند از قدرت جستجوهای محلی، صفحات کوپن و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند، می‌توانید با کمک به صاحبان مشاغل کوچک، شرکت‌های خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند.

۱۰. طراح اپلیکیشن

تحقیقات نشان می‌دهد که اپلیکیشن‌های موبایل و مرورگرهای وب موبایل برای همه نوع کسب‌وکار ضروری هستند. اما اکثر شرکت ها تیم های داخلی برای ایجاد این ابزارهای مبتنی بر وب را ندارند. سازمان‌های کوچک‌تر معمولاً بودجه لازم برای استخدام یک شرکت گران قیمت برای ایجاد برنامه‌هایشان را ندارند. یک توسعه‌دهنده مستقل اپلیکیشن موبایل که در خانه کار می‌کند، می‌تواند در ایجاد اپلیکیشن برای یک یا دو صنعت تخصص داشته باشد و طرفداران زیادی ایجاد کند.

۱۱. مراقبت روزانه و نگهداری از کودک

آیا تا به حال سعی کرده اید در بعدازظهر شنبه برای مراقبت از کودک بیابید؟ مگر اینکه با یک پرستار کودک رابطه ثابتی داشته باشید (و حتی در آن زمان، رزرو کردن آنها ممکن است سخت باشد)، مکان های کمی وجود دارد که می توانید برای مراقبت از کودک آخر هفته یا شب روی آنها حساب کنید. اما شما می توانید به کمک والدین در منطقه خود بیایید. اکثر ایالت ها به افراد اجازه می دهند تا یک کسب و کار مراقبت از کودکان در خانه را راه اندازی کنند، و شما می توانید از رقابت اندک و نیاز شدید به مراقبت های بدون ساعات کاری برای ایجاد مشتری ثابت استفاده کنید. الزامات صدور مجوز بر اساس ایالت متفاوت است، اما تا زمانی که تعداد کودکانی را که تماشا می کنید محدود کنید، بسیاری از آنها به مجوز نیاز ندارند.

۱۲. خدمات صورتحساب 

بسیاری از شرکت های کوچک صرفا وقت یا کارمندی برای اجرای صحیح عملیات صورتحساب خود ندارند. اینجاست که کارآفرینانی که می خواهند صورتحساب، حسابداری، منابع انسانی و سایر خدمات دفتری را به صورت قراردادی یا پاره وقت به صاحبان مشاغل ارائه دهند، وارد می شوند. درباره اینکه حسابداری چیست بیشتر بیاموزید و این نکات صورتحساب را برای مشاغل B2B در نظر بگیرید تا بتوانید خدمات آگاهانه ارائه دهید.

۱۳. مشاور امنیت کسب و کار

تقریباً هر شرکتی دارای یک وب سایت با پتانسیل جمع آوری داده ها از مشتریان خود است. علاوه بر این، بسیاری از کسب و کارها داده های مشتریان، اطلاعات شخصی و حتی شماره کارت اعتباری خود را در رایانه های شرکت خود ذخیره می کنند. اما چند شرکت کوچکتر می توانند صادقانه بگویند که می دانند اطلاعات حساس آنها در برابر سارقان هویت و هکرها در امان است؟ اکثر شرکت های کوچک توانایی استخدام یک متخصص امنیت داده تمام وقت را ندارند.

این زمانی است که به کسب و کار مشاوره امنیتی خانگی شما نیاز خواهد بود. اگر پیشینه ای در زمینه فناوری اطلاعات دارید، می توانید به عنوان یک مشاور کار کنید و به کسب و کارهای کوچک کمک کنید تا امنیت داده های خود را تقویت کنند.

 

کسب و کار خانگی

۱۴. حسابدار

دو چیز در زندگی مسلم است: مرگ و مالیات. در حالی که کسب و کار خانگی شما احتمالاً نباید اولی را درگیر کند، اما به راحتی می تواند روی دومی تمرکز کند. به هر حال، مالیات کسب و کارهای کوچک می تواند یک شبکه خاردار برای گشودن باشد. اگر شما از معدود افراد با استعدادی هستید که آن را کاملاً درک می‌کنند، می‌توانید به سایر صاحبان کسب‌وکار کمک کنید تا آن را هدایت کنند. (فقط مطمئن شوید که استانداردهای حسابداری GAAP را دنبال می کنید .) به علاوه، می توانید هر چیز جدیدی را که در حین کار یاد می گیرید به پرداخت مالیات کسب و کار خود قیف کنید و از بهترین نرم افزار حسابداری برای فرآیندهای ساده شده استفاده کنید.

۱۵. خدمات رزومه نویسی

بسته به نظرسنجی هایی که نگاه می کنید، بین ۱۰ تا ۷۸ درصد از آمریکایی ها در رزومه خود دروغ گفته اند . این به طور کلی چیز خوبی نیست، و به عنوان یک نویسنده رزومه، می توانید به متقاضیان کار کمک کنید صادقانه کار پیدا کنند. اگر یک ارتباط کتبی و شفاهی عالی باشید که بفهمید مدیران استخدام در متقاضیان شغل به دنبال چه چیزی هستند، ممکن است یک رزومه نویس عالی باشید. این نکات رزومه نویسی مطمئناً مفید خواهند بود.

۱۶. مشاور پایداری

به عنوان یک مشاور پایداری، می توانید به عنوان مثال رهبری کنید. شما از خانه کار می‌کنید و ردپای کربن خود را کاهش می‌دهید، و می‌توانید به سایر صاحبان مشاغل کمک کنید تا همین کار را انجام دهند. شما می توانید مشتریان را از طریق سوالاتی مانند این راهنمایی کنید: چگونه می توانم تعداد دفعات کار تیمم از خانه را افزایش دهم؟ چگونه می توانم مصرف انرژی شرکتم را کاهش دهم؟ خارج از چارچوب فکر کنید، و ممکن است به عنوان یک رهبر فکری که سایر صاحبان کسب و کار بارها و بارها به دنبال او هستند ، شهرت کسب کنید.

چرا باید از خانه کار کنید

هیچ جایی مثل خانه نیست، به خصوص وقتی در آنجا کار می کنید. تحقیقات نشان می دهد که کارگران از راه دور بهره وری بیشتری دارند و استرس کمتری دارند و این امر آن را به یک ترتیب بسیار جذاب برای هر کارمندی تبدیل می کند. و البته، این گزینه امن‌تر در سراسر همه‌گیری COVID-19 بوده است.

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا کار از خانه در دنیای امروز ایده آل است:

  • برنامه خود را تنظیم کنید.

اگر کسب و کار خانگی خود را راه اندازی می کنید یا به عنوان یک فریلنسر خانگی کار می کنید، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که چه زمانی (و چه زمانی) کار کنید. تا زمانی که در جلسات مشتری حاضر شوید و به تمام ضرب الاجل های وعده داده شده خود برسید، می توانید روزهای کاری خود را در هر زمانی شروع کنید و پایان دهید. اگر به دفتری بروید و برای یک شرکت کار کنید، معمولاً اینطور نیست.

  • رفت و آمد خود را حذف کنید .

هیچ پایانی برای آنچه مردم برای حذف رفت و آمدهایشان می دهند وجود ندارد. کار از خانه ساده ترین راه برای ایجاد این تغییر برای خودتان است. زمان و پولی را که برای رفت و آمد خرج می‌کردید، پس می‌گیرید.

  • وقفه های همکار را حذف کنید. 

مواقعی وجود دارد که شما فقط باید بدون وقفه یا حواس پرتی تمرکز کنید. اگر در دفتری هستید که در آن یک همکار می تواند در هر زمانی برای کمک، سؤال یا گفتگو به شما مراجعه کند، بسیار سخت تر است. کار از خانه به شما امکان می دهد فضای خصوصی و آرام خود را ایجاد کنید و می توانید نحوه، زمان و مکان تعامل با مردم را انتخاب کنید.

  • با هر کسی کار کنید .

کار در دفتر به این معنی است که شما فقط می توانید کارفرمایان منطقه خود را انتخاب کنید. بسته به نوع کسب و کار خانگی        که انتخاب می کنید، می توانید با هر کسی در هر کجای کره زمین کار کنید. تنها چیزی که هر دوی شما نیاز دارید اتصال به اینترنت است  و برای شما توانایی برآوردن نیازهای مشتری است.

  • ردپای کربن خود را کاهش دهید.

اگر به دنبال این هستید که پایداری را بخشی از مدل کسب و کار خود کنید ، هیچ مکانی بهتر از خانه برای شروع وجود ندارد. حذف رفت و آمد به این معنی است که فعالیت های روزانه شما به میزان قابل توجهی دی اکسید کربن کمتری منتشر می کند. آن را با سایر ابتکارات سازگار با محیط زیست، مانند بدون کاغذ، همراه کنید، و شروع بسیار خوبی دارید.

به طور خلاصه، کار از خانه منجر به بهره وری بیشتر، استرس کمتر و پایداری بهتر می شود. دلیل آن این است که رفت و آمد شما را حذف می کند و علاوه بر کنترل کامل برنامه شما، فضایی مجزا برای کار بدون وقفه در اختیار شما قرار می دهد.

منبع:مشاوره کسب و کار آکو

بازاریابی آنلاین

هرگز مهمتر از امروز ایجاد یک حضور آنلاین نبوده است. تقریباً ۴.۵۷ میلیارد نفر در اینترنت وجود دارند.با وجود تمام فناوری های جدید موجود، پیشروی در کسب و کار شما می تواند بسیار دشوار باشد.

اینجاست که بازاریابی آنلاین وارد عمل می شود. وب سایت شما خانه شما، آنلاین است. شما برای خلق چیزی که به آن افتخار می کنید تلاش کرده اید و اکنون می خواهید دنیا آن را ببیند. ما یک راهنمای مفید در مورد اصول اولیه بازاریابی آنلاین و اینکه چرا باید آن را انجام دهید، گردآوری کرده ایم.

بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی آنلاین

 

بازاریابی آنلاین اصطلاحی است که برای توصیف فرآیندهای ترویج محصولات و خدمات از طریق اینترنت، برای ایجاد فروش استفاده می شود. در حالی که شبیه به تکنیک های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات چاپی و تلویزیونی است، بازاریابی آنلاین شامل طیف گسترده ای از عناصر است.

مروری بر بازاریابی آنلاین

اولاً، روش های مختلفی برای انجام بازاریابی آنلاین وجود دارد. با تعداد بیش از حد کاربران اینترنت – فرصت های باورنکردنی را ارائه می دهد. اکنون، ما شما را از طریق ۷ کانال مختلف بازاریابی آنلاین معرفی می کنیم. از آنجا می توانید استفاده از آنها را شروع کنید و به یک تجارت موفق برسید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بازاریابی متمرکز بر ایجاد، انتشار و توزیع محتوا به مخاطبان هدف شما، به صورت آنلاین است. شما می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید. به عنوان مثال، نوشتن محتوا در وب سایت خود، ارسال ویدیو در یوتیوب، یا ارائه اینفوگرافیک های خوانا که گزارش ها و مطالعات را خلاصه می کند. در واقع، بازاریابی محتوا با سایر بازاریابی‌های اینترنتی مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو همکاری نزدیکی دارد.

علاوه بر این، بازاریابی محتوا می تواند یک محرک قدرتمند برای رشد کسب و کار شما باشد. با این حال، ممکن است دشوار باشد. تمام هدف بازاریابی محتوا افزایش دید شماست. برای انجام صحیح این کار، باید محتوای مرتبط و مفیدی را برای مشتریان احتمالی و مشتریان خود ارائه دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

 

بازاریابی آنلاین

 

سئو عملی برای بهبود رتبه وب سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط است. به این معنا که «دستیابی به بالای صفحه در گوگل» تنها در طول زمان قابل دستیابی است و تنها زمانی که بدانید قصد دارید کدام کلمات کلیدی را رتبه بندی کنید. بنابراین، هر کسی که قول می‌دهد سایت شما را در کمترین زمان در رتبه اول قرار دهد، احتمالاً فقط دنبال کیف پول شما است.

برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو، باید سایت خود را بر اساس معیارهای مختلفی که برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می شود، بهبود بخشید. متأسفانه، الگوریتم دقیق یک راز کاملاً محفوظ است و در طول زمان تغییر می کند. با این حال، بهترین شیوه های اثبات شده شامل تمرکز بر محتوای سایت، سرعت بارگذاری آن و همچنین لینک هایی از سایر وب سایت های با کیفیت است.

ما می دانیم که این کار زمان و تلاش زیادی می برد، اما لازم است. برای کمک، ما با marketgoo شریک شده ایم . این یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO است که یک راه حل ساده ارائه می دهد. وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و لیستی از توصیه ها را به شما ارائه می دهد که به راحتی می توانید آنها را دنبال کنید.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

 

بازاریابی آنلاین

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک شکلی از تبلیغات است که برای هدایت ترافیک به وب‌سایت‌ها با پرداخت هزینه به ناشر هنگام کلیک بر روی تبلیغ استفاده می‌شود. به جای اینکه سعی کنید بازدیدهای خود را به صورت ارگانیک به دست آورید، می توانید هزینه آنها را بپردازید.

این کار با اجازه دادن به تبلیغ کنندگان برای قرار دادن آگهی در موتور جستجو کار می کند. به عنوان مثال، هنگامی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط با خدمات یا محصولات شما را جستجو می کند، تبلیغات شما در بالاترین نقطه گوگل نمایش داده می شود. هر بار که بر روی تبلیغ شما کلیک می شود، با ارسال بازدیدکننده به سایت شما، هزینه کمی را به موتور جستجو پرداخت می کنید. اگر وب سایت خود را بهینه کرده اید و در نهایت به فروش رسیده اید، هزینه آن حتی اهمیتی نخواهد داشت. به عنوان مثال، اگر برای هر کلیک ۲ پوند بپردازید اما چیزی را به قیمت ۳۰۰ پوند بفروشید، سود زیادی به دست آورده اید.

اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، ما با Google Ads همکاری کرده‌ایم تا راه‌حلی آسان برای مبتدیان ایجاد کنیم و در عین حال به اندازه کافی برای کارشناسان قدرتمند باشد. شما را در فرآیند راه اندازی کمپین های جستجو راهنمایی می کند و به طور خودکار آنها را برای بهترین نتایج بهینه می کند. علاوه بر این، سرویس Google Ads یکپارچه one.com بسیار ساده تر از استفاده از پلت فرم کامل است. این هزینه بودجه توزیع شده را تضمین می کند، بنابراین شما به طور تصادفی در یک روز پولتان تمام نمی شود.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات است. ایده این است که محصولات دیگر کسب و کارها را تبلیغ کنید و به نوبه خود، زمانی که مردم آن را به عنوان یک تشکر از شما برای بازاریابی خریداری می کنند، کمیسیون دریافت کنید. اساساً شما محصولی را پیدا می کنید که دوست دارید، محصول را تبلیغ می کنید و با هر فروش انجام شده درآمد کسب می کنید.

بازاریابی وابسته عالی است زیرا می توان آن را با هزینه کم انجام داد. می توانید به سرعت و با کمی دردسر شروع کنید. به علاوه، همه طرف ها سود می برند! با گسترش مسئولیت های بازاریابی و ایجاد کار می کند. ۳ طرف درگیر هستند. وابسته (تبلیغ کننده)، فروشنده و مصرف کننده.

بازاریابی وابسته زمانی که شما یک استارت آپ هستید می تواند عالی باشد زیرا فروشنده بار زیادی را بر عهده می گیرد. به عنوان مثال، اگر مشکلی وجود دارد – فروشنده با هرگونه شکایت مشتری برخورد می کند، در حالی که شما قبلاً کمیسیون خود را دریافت کرده اید.

بازاریابی ایمیلی

 

 

 

بازاریابی آنلاین

بازاریابی ایمیلی شکلی از بازاریابی مستقیم است که در آن ایمیل هایی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود ارسال می کنید. ایمیل یک راه عالی برای حفظ ارتباط با افرادی است که علاقه مند به شنیدن نظرات شما هستند. خبرنامه ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن معاملات یا تبلیغات و ایجاد وفاداری در طول زمان به شما می دهند. در واقع، مطالعات نشان داده اند که می تواند مقرون به صرفه تر از سایر اشکال تبلیغات برای پرورش سرنخ ها به مشتریان باشد.

اگر تا به حال سعی کرده اید یک خبرنامه ارسال کنید، حتی برای یک سازمان غیرانتفاعی، باشگاه یا انجمن والدین، می دانید که یک برنامه ایمیل استاندارد چندان عالی نیست.

برای ساده‌تر کردن کارها، ما با UBIVOX همکاری کرده‌ایم. این یک ابزار بازاریابی ایمیلی است که در آن می توانید به راحتی لیست های پستی را مدیریت کنید، خبرنامه ها، کمپین ها و موارد دیگر ایجاد کنید. ابزار را با وب‌سایت یا نمایه رسانه‌های اجتماعی خود وصل کنید تا آدرس‌های ایمیل را جمع‌آوری کنید و به‌طور خودکار ایمیل‌های بعدی ارسال کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. هنگام انتخاب یک برنامه میزبانی می توانید UBIVOX را اضافه کنید . یا اگر از قبل مشتری ما هستید، از کنترل پنل خود.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی روی لپ تاپ

بازاریابی رسانه های اجتماعی فرآیند جلب توجه و فروش از طریق استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. علاوه بر این، کانال‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر نیز مکان‌های عالی برای تبلیغ خود و تعامل با مشتریان و جامعه هستند. این کانال ها به آوردن بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما کمک می کنند – کانالی که شما کاملاً کنترل آن را دارید.

شما می توانید به بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک بروید که بر ایجاد روابط با مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری تمرکز دارد. یا، می توانید بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی را امتحان کنید . روش های زیادی برای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی وجود دارد، مانند پرداخت هزینه برای تبلیغات فیس بوک.

بسیاری از کسب‌وکارها قبل از راه‌اندازی یک وب‌سایت، با راه‌اندازی صفحه نمایه رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کنند. بنابراین، اگر در این مرحله از سرمایه گذاری خود هستید، به ثبت نام دامنه و هدایت آن به نمایه رسانه های اجتماعی خود فکر کنید. انجام این کار بدون دردسر است و تضمین می کند که مشتریان بالقوه شما را آنلاین پیدا خواهند کرد.

وبلاگ نویسی

بازاریابی از طریق وبلاگ نویسی زمانی است که شما با استفاده از وبلاگ به بازار هدف خود می رسید. یکی از بهترین شکل های بازاریابی است. این نیز به این دلیل است که رایگان است و شما یک پلتفرم بزرگ برای ایجاد مخاطبان خود دارید. تنها مشکل این است که کمی زمان می برد. شما می توانید نسبتاً سریع یک وبلاگ راه اندازی کنید، اما رشد وبلاگ خود و حفظ وفاداری مصرف کننده داستان کاملاً دیگری است.

گفته می شود، این یک منبع درآمد عالی است و می توانید از انجام آن درآمد زیادی کسب کنید. مهمتر از همه، برای موفقیت در وبلاگ نویسی، باید مسیر روشنی داشته باشید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و تسلیم نشوید. توصیه می کنیم وبلاگ خود را با وب سایت خود ادغام کنید تا مدیریت آن را برای شما آسان تر کند و همچنین دسترسی بازدیدکنندگان را آسان تر کند.

هدف از بازاریابی آنلاین چیست؟

هدف بازاریابی آنلاین این است که مردم از وب سایت شما بازدید کنند و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنند. در حالی که واضح ترین هدف بازاریابی آنلاین این است که بتوانید خدمات خود را از طریق اینترنت بفروشید، چند مورد دیگر نیز وجود دارد:

  1. آگاهی از برند خود را بالا ببرید.
  2. حضور آنلاین ایجاد کنید.
  3. ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در این روزگار دوام بیاورد، باید بازاریابی آنلاین را شروع کنید. بازاریابی اینترنتی درهای زیادی را باز می کند و می تواند به شما کمک کند تا با کمی کار به اهداف خود برسید.

مزایای بازاریابی آنلاین چیست؟

چندین مزیت برای بازاریابی آنلاین وجود دارد. ما سه موردی را که فکر می‌کردیم با ارزش‌تر هستند فهرست کرده‌ایم:

  1. هزینه ورودی پایین از آنجایی که بسیاری از این سیستم ها خودکار هستند، می توانید با حداقل چند پوند شروع به کار کنید.
  2. هدف گیری بهتربرای مثال، با بازاریابی پولی موتورهای جستجو، کاربران تنها زمانی در معرض برند شما قرار می گیرند که محصول دقیق شما را جستجو کنند.
  3. داده های قوی و دقیقبا تجزیه و تحلیل بهتر، تصمیمات بهتری در مورد تبلیغ محصولات و خدمات خود می گیرید.

چگونه با بازاریابی آنلاین شروع کنیم

تاکتیک های بازاریابی آنلاین به طور مداوم در حال تغییر و تحول هستند. اگر می‌خواهید در بازاریابی آنلاین موفق باشید، باید آن را بپذیرید و سازگار شوید. با راحت شدن با اصول اولیه شروع کنید. بیشتر تحقیق کنید، وب سایت خود را بسازید و حتی بازاریابی رسانه های اجتماعی را آزمایش کنید.

اگر احساس می کنید محتوای ارزشمندی دارید، آن را با مشتریان فعلی به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید سایت شما در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد، بیشتر در مورد سئو تحقیق کنید. به طور خلاصه، هیچ راه درستی برای شروع وجود ندارد. شما فقط باید ابزارهای تجارت را یاد بگیرید و چگونه می توانید آنها را برای موفقیت کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

منبع:مشاوره کسب و کار آکو